abonnement Unibet Coolblue
pi_55517302
Het peutertopic [2-4 jaar] deel 15

Peuters

***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
17 maart 2004: Bram, zoon van debuurvrouw
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
6 augustus 2005: dochterje van Rekkie
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
04 januari 2006: Ingmar, zoon van Vliegenvanger
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 24-01-2008 08:22:43 ]
pi_55517613
Bar ik had je gster nog proberen te bellen voor ik het hier neerzette, maar kon je niet bereiken

Djen en ik zijn net terug. Hij heeft zijn goede momenten, maar het meest is hij nog zwak. Hij is moe, maar wil niet slapen, wat resulteerd in een gefrustreerd manneke dat nergens zin in heeft, dat heel boos kan kijken en heel zielig kan huilen Hij ligt wel regelmatig te spelen met de spulletjes die hij gekregen heeft ondertussen, maar that's it.
Net voor Rick ons naar huis ging brengen kwamen ze met de nieuwe antibiotica aan en die krijgt hij nu via het infuus en hopen dat dat snel aanslaat.
Je voelt je zo machteloos als je daar zitthuis ook hoor en het enige wat je kan doen is praten, wat gek doen met zijn knuffels en troosten als hij huilt. Op schoot zitten wil hij absoluut niet, bij niemand niet omdat hij denkt dat hij dan gelijk weer prikjes of wat dan ook krijgt
Morgenochtend komt Rick ons om half 8 ophalen want om 8 uur is het kerstontbijt op de kinderafdeling en dan worden er tafels op de gang gezet en alle ouders en broertjes en zusjes mogen dan ook komen. Ze hebben schatten van zusters lopen en ze zijn zo lief voor hem!
Ik ga nog ff wat drinken en dan mijn bed in en morgenvroeg weer naar mijn dappere ventje toe.
pi_55520695
Rick heeft gebeld en de koorts is voo het eerst ff weg hij had een uurtje geleden 35,9. Pfff dat is even goed nieuws, want de twijfel in de ogen va de arts zien, niet wetende wat ze ermee aanmoest dat de koorts aanbleef houden en dan nu iig even zonder koorts, nu duimen dat het zo blijftDjulian heeft altijd rond 36 dus hij heeft geen ondertemp nu
  maandag 24 december 2007 @ 21:22:13 #4
103793 kozakken
Living the life
pi_55521093
He, wat fijn Anitra! Gelukkig, dan lijkt de antibiotica aan te slaan

Was het de bedoeling om bij te komen, ga je zo weer de stress in.

En lieve Jolie en LB
Fijn dat het beter gaat met Julius!

Hier liggen twee buitengewoon vermoeide mannetjes heerlijk te slapen. Jonne had vanmorgen een stukje Linus gekeken (ned 3) en begon in bed helemaal mooshy te knuffelen. 'Fijn kerstfeest mama'
Dus toen we vanavond naar mijn ouders gingen voor 't traditionele kerstavondmaal vroeg hij weer of het nu bijna kerst was. Dus ik: 'ja, nu'. En hij: Jaaaaaa Fijn kerstfeest mama! *O
  maandag 24 december 2007 @ 22:07:57 #5
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55522133
oh Gelukkig Anitra, dat de koorts nu even weg is! hopelijk gaat het gauw weer helemaal goed met je mannetje!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55528875
Fijn Anitra!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55529752
Jonne

Hier hebben we net kerstontbijt gehad in het ziekenhuis. In de speelkamer hadden ze tafels en versiering. Het was een lopend buffet met allerlei broodjes en drinken en op tafel stonden zelfs schuimpjes en chocolaatjes. Djulian liep er wankelend naar toe en hij vond de speelkamer geweldig, maar het ontbijt niks. Wel wat gedronken en wat gespeeld met Djen Er was een jongetje en zijn ouders waren iets te laat voor het ontbijt en die heb ik geholpen met drinken en schuimpjes geven Was een leuk sfeertje, alleen Djulan is nog veels te zwak en zijn nfuus liep niet goed door dus iedere keer piepen en een nieuwe pomp gekregen en nu loopt het infuus weer.
Toen hij weer in bed lag was hij weer zo'n zielig hoopje mens. De zuster kwam nog ff tempen en die is nog steeds zonder koorts Hij heeft gisteravond en vannacht 3 zakken anti biotica gehaderg heftig dus en het lijkt erop dat het aanslaat Ben benieuwd of de zaalarts nog langs komt vandaag en zoja wat die zegt dan. Ik zit nog niet helemaal lekker want hij is gewoon zo zwak en als je hem dan ziet zwalken op zijn beentjes, dat is zo zielig
pi_55530440
Fijn dat het wat beter gaat met Djulian, Anitra.

Merlijn slaapt sinds vorige week met groot succes op zijn eigen kamer. Wordt 's morgen ook pas rond 7.00 wakker en valt vrij snel weer in slaap, vandaag weer lekker na 8.00 opgestaan.
Nu ik niet meer met de hort op kan moet hij ook zijn middagslaapje leren doen in zijn eigen bed. En dat is dus geen succes. Hij is wel moe, kruipt zelf in bed en gaat ook netjes liggen, maar blijft flink huilen. We laten hem maar gewoon zichzelf in slaap huilen en hebben ook verteld dat hij ook best mag gaan spelen als hij dat wil. Hij slaapt ook vrij kort, ongeveer een half uurtje tot een uur (op het KDV is het vaak 1,5 uur tot 2 uur). Als hij wakker is, is het grote paniek en duurt het lang voordat hij zich echt wakker is. Kan vlot een uur duren. Herkent iemand dit? Heeft iemand nog tips? Denk dat we hem vanmiddag maar even laten liggen als hij wakker wordt, misschien dat hij opnieuw inslaap valt.
pi_55532571
Moet vaker gaan roepen als we problemen denken te hebben. Merlijn is om 12.00 gaan slapen zonder huilen en slaapt nog steeds.
pi_55538110
Fijn dat het ziekenhuis wel wat aan kerst doet, Anita. En nog veel fijner dat de AB aan blijkt te slaan. Ik hoop dat Djulian snel weer gaat eten om weer wat aan te sterken en dat hij zich een stuk beter voelt dan. Lijkt me verschrikkelijk om je mannetje zo te zien. Is de zaalarts nog langs geweest? (Zal wel niet met kerst...?) Heel veel sterkte, lijkt me ook erg zwaar voor jou en je man om dit mee te maken.
  woensdag 26 december 2007 @ 00:16:39 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55541658
Ach hemel, ik lees nu pas dat Djulius in het ziekenhuis ligt. Gelukkig ietsjes beter inmiddels. Blijf op de goede weg doorgaan, jochie! Antira en Rick, sterkte!

En dan nog Julius en Jolie de waterpokken. Blijft toch een rotziekte, ondanks dat het over het algemeen onschuldig is. Je moet er wel echt even doorheen bijten met je kinderen is mijn ervaring.
Allebei veel beterschap gewenst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55542121
Fijn dat de koorts gezakt is Anitra. Beterschap en sterkte
pi_55545981
Gisteravond is het infuus eruit geschoten. Ze hebben het infuus eruit gehouden en kijken of hij goed wil drinken, als hij dat doet mag het infuus eruit blijven. De AB gaat nu dus via de mond en ben benieuwd hoe dat vannacht gegaan is. Rick had in de ouderkamer zitten praten met andere ouders en die was het ook opgevallen hoe zwak Djulian wasecht wankelen op zijn beentjes.
Djen en ik zitten klaar om weer opgehaald te worden voor het kerstontbijt, gisteravond had Djulian er helemaal geen zin in, maar Rick heeft gezegd dat we ook broodjes mee naar de kamer kunnen nemen.
Gister waren de bloedwaardes weer beter en hij moet nu echt zelf gaan drinken weer. Dat hebben ze wel leuk gedaan, als hij een glas leeg heeft dan mag hij een glas in kleuren op een kleurplaat en als er 4 glazen gekleurd zijn mag hij grabbelen uit de kadobox.
Meneer weet trouwens precies wanneer hij een zuster moet roepen en dus op de bel moet drukken. Toen Rick Djen en mij gister naar huis bracht had Djulian op de bel gedrukt en toen de zuster kwam zei hij heel droog: ik hebbe een poepbroek Hij word dus al weer wat mondiger
  woensdag 26 december 2007 @ 10:46:54 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55546747
Ik hoop dat Djulian snel aansterkt, Anitra. Het lijkt me zo moeilijk voor zo'n kleintje om in het ziekenhuis te moeten liggen.

Randa_v, ik herken wel het moeilijk wakker worden na een middagslaapje. Dat was bij Job ook zo'n probleem. Als hij 's middags sliep, sliep hij rustig twee tot drie uur. Op een gegeven moment moesten we dat toch gaan afbouwen, want je kunt moeilijk een overgang hebben van zo lang 's middags slapen naar helemaal niet meer slapen nu hij op school is. Dus we maakten hem na een uurtje wakker. Dan duurde het ook zo lang voordat hij echt wakker was. Dat kon wel een uur duren. We hebben het toch maar volgehouden.

Zijn er hier trouwens nog meer peuters die echt tot ze naar school ging een middagslaapje doen? Job kon en kan eigenlijk nog steeds niet echt zonder dat slaapje, maar dat heeft de overgang van het naar school gaan wel extra moeilijk gemaakt. Hij heeft het echt erg zwaar nu.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 26 december 2007 @ 11:28:36 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_55547272
livelink, Liam slaapt ook nog regelmatig 's middags en Ian (de oudste van Nick) deed dat ook.
het is toch vrij normaal hoor.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 december 2007 @ 11:34:36 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55547365
Ja, ik kreeg soms het idee dat Job wel een uitzondering was op dat punt. Vroeger was het volgens mij redelijk standaard, maar tegenwoordig hoor je het niet meer zo veel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55547698
Hij is weer thuis
De AB heeft hij netjes binnen gehouden en hij heeft keurig gedronken. Bij het ontbijt had hij een plakje kaas op en hij wou er nog 1, maar de kaas was op en samen met de zuster ging hij kaas halen en rende hij over de gang! Nog wel wiebelig, maar er zit weer zin in het jochie. Na het ontbijt heb ik hem in bad gedaan dat was zo lief en toen kwam de zuster uit het overleg met de KA en die zei dat hij naar huis mocht. Rick en ik helemaal blij en Djulian begon te huilen en te gillen dat hij niet naar huis wou want hij wou bljven spelen daar
Hij is nog lang niet beter en hij heeft een hoge dosis AB mee en als hij maar iets slecter word dan moeten we gelijk terug komen naar de afdeling, maar omdat het kerst is mocht Djulian dus nu al naar huis
  woensdag 26 december 2007 @ 11:55:49 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_55547768
wat fijn anitra

livelink, mijn moeder vertelde mij dat ik en mijn broer ook allebei nog 's middags sliepen op die leeftijd. en ik ken veel kinderen die dat hebben hoor.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 december 2007 @ 12:00:35 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55547851
Anitra, wat fijn dat jullie hem thuis hebben. Verwen hem maar lekker. Hopelijk gaat het nu echt helemaal in een opwaartse spiraal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55548794
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:46 schreef livelink het volgende:
Randa_v, ik herken wel het moeilijk wakker worden na een middagslaapje. Dat was bij Job ook zo'n probleem. Als hij 's middags sliep, sliep hij rustig twee tot drie uur. Op een gegeven moment moesten we dat toch gaan afbouwen, want je kunt moeilijk een overgang hebben van zo lang 's middags slapen naar helemaal niet meer slapen nu hij op school is. Dus we maakten hem na een uurtje wakker. Dan duurde het ook zo lang voordat hij echt wakker was. Dat kon wel een uur duren. We hebben het toch maar volgehouden.
Fijn dat het herkenbaar is. Gelukkig is gisteren voor het eerst alles goed gegaan. Hij heeft ruim 2 uur geslapen en was tevreden wakker geworden. We zijn hem pas uit bed gaan halen toen hij echt flink aan het brabbelen was. Waarschijnlijk toch gewoon wennen geweest aan zijn nieuwe bed, alhoewel hij het op het KDV ook weleens heeft. Misschiend dat hij eerder naar bed moet ofzo en dan beter doorkan slapen.

Fijn dat Djulian alweer thuis is.
  woensdag 26 december 2007 @ 20:42:07 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55558949
Ik hoop dat het nu thuis echt beter gaat met Djulian, Anitra.

Jolie heeft echt pech gehad met die pokken want we hebben echt twee dagen alleen binnen gezeten ze was er zelf nogal verdrietig over. 'Waar is het nou kerst?' Het liep nu dus helemaal niet volgens haar verwachtingspatroon en ik had er uiteindelijk vanavond ook wel flink de pest in. Ze houdt zich wel erg goed met d'r pokjes en de jeuk. Ze heeft ook geen koorts gehad maar d'r hele buik en hoofd (als in onder d'r haren) zitten vol met pokken. Het ziet er zo sneu uit. Volgens mij zijn er vandaag geen nieuwe meer gekomen dus ik hoop dat het nu beter zal gaan.
  Jubileum moderator woensdag 26 december 2007 @ 20:45:15 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55558999
Wat fijn dat hij thuis is Anitra! Dat is nog snel gegaan zeg!

Agossie arme Jolie! Iris heeft dan wel geen pokjes maar was ook erg verdrietig deze dagen. "waarom ligt er nu geen sneeuw, dat hoort zo met kerst" (wederom teveel films gekeken denk ik ) en helemaal ontroostbaar was ze omdat ze baby Jezus niet meer in het echt kon zien. Ze wilde geen baby die netalsofJezus was, ze wilde de echte baby Jezus zien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 26 december 2007 @ 21:09:20 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55559425
Hoe komt zo'n kind daar dan weer bij. Ben je mooi klaar mee

Jolie was vooral teleurgesteld over de plannen die niet door konden gaan. Ik heb echt geprobeerd om er nog wat van te maken voor d'r hoor maar vanavond was het wel echt even klaar. Ik hoop dat ze nu in ieder geval goed kan slapen, voor ons alletwee. Gister moest ik wel ontzettend om haar lachen. We waren zelfverzonnen kerstliedjes aan het zingen en die liedjes gingen uiteindelijk alleen nog maar over pokken.
'Waaaaterpok, op miiiiijn kop, heeeelemaaaaaal bovenop.' Stille nacht.
'Met die pokken op mijn snuit, mag ik de deur niet uit, dus oma viert nu kerstfeest met een ander. Eenzame kerst.
'Pokkepok, pokkepok,boven op mijn kop, stop een vlok in een sok, druk het er dan op, oooooh pokkepok, pokkepok, pokkepokkepok.' Jingle bells.

Zegt ze ineens heel serieus dat we er maar beter konden ophouden. 'Voordat onze god ons hoort.'
Euh schatje, we hebben helemaal geen god, dat weet je toch?
'Oh ja gelukkig maar anders kreeg jij erge straf mama. Jij heeft mij geleerd pokke-pok te zeggen.'

  Jubileum moderator woensdag 26 december 2007 @ 21:11:29 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55559462
Geweldige uitspraken weer Jolie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 26 december 2007 @ 21:11:55 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55559473
Oh en voor de mensen die ooit nog havermoutbadjes moeten gaan maken. Ik kreeg de tip om havermoutvlokken in zo'n netje te doen waar je ondergoed enzo in kan doen voor in de wasmachine. Dat werkte echt goed, ik had eerst de sok gedaan maar dit ging echt veel beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')