quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Belana het volgende:
afgelopen nacht ging het wel met meneer. om een uur of 11 was ie wakker, stond nogal daas op de gang e ging zo weer slapen. vanmorgen was het half 7, laat voor zijn doen. en nu ligt ie dus al enige uren te slapen
Ik ga hem zo maar eens wakker maken...
debuurvrouw, wat gaat het hard dan he! Nog harder denk ik als ze grotere broers of zusjes hebben om zich aan op te trekken
Kozakken, op den duur scheelt het je écht in energie. Plus dat de sfeer een stuk gezelliger wordt. Én het werkt ook nog eens in (positief) op het zelfbeeld van je kind (Jonne dus in dit geval).quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:03 schreef kozakken het volgende:
Het werkt eigenlijk toch wel heel goed. Positief benaderen en de rest dan maar gewoon zoveel mogelijk (kan natuurlijk niet alles) negeren.
Maar het kost wel energie. dat wel![]()
dito dusquote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb als ik niet uitkijk veel ruzie met mijn peuter. Maar ja, aandacht geven aan lekker spelen en niet aan het gedram, gedrein, gejammer en geprut. Ik vind het ook het lastigste van het moederschap. Helemaal omdat geduld niet mijn sterkste kant is, zacht gezegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop