www.ikenko.nlquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:19 schreef nebelung het volgende:
Wat leuk en knap KD!
Nog even over de peuterspeelzaal. Ik kreeg net een brief dat ze hier ook overgaan op Ko Totaal. Ik las er hierboven al iets over (ET?). In plaats van 2 dagdelen wordt het dan 3 dagdelen. Alleen zat er eigenlijk vrijwel geen informatie over bij, alleen dat het een educatief voorschoolprogramma is.
De meeste kindjes zijn wel zindelijk tegen dat ze 2,5 jaar zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:51 schreef nebelung het volgende:
Maar wat me opviel: is hij al zindelijk? En dat is niet eens mijn echte vraag, wat ik wil vragen is: moeten kindjes van 2,5 zindelijk zijn om naar school te gaan?
Hè Ingrid wat vervelend. Heeft ze misschien last van haar oortjes? Want dat kan ik me nog wel herrinneren, dat een van mijn jongens ook last van zijn evenwicht had. Idd maar even door de HA naar laten kijken....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed zeg Libel!
Kim loopt ineens raar. Ze helt een beetje naar links. Heel raar gezicht. Ligt denk ik niet aan de schoenen. Getest met oude en nieuwe. Denk dat ik toch maar naar de ha ga volgende week. Het valt ineens meerdere mensen op. (die we niks hadden verteld)
Verder gaat het ok! Van een potje moet ze niks weten, maar ja, tijd genoeg toch?
En ze wil nog steeds geen melk, maar wel drinkyoghurt oid, van lidl. Zal nog ff kijken wat er precies in zit, vooral of er zoetstof in zit, want dat is geloof ik niet goed.
Ze vertelt hele verhalen en praat ons regelmatig na. Ze kent ineens veel meer woordjes en maakt steeds meer zinnen. En geeft nu veel kusjes en knuffels.
was even weg, heb sinds woensdag een aardige zware griep te pakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 06:49 schreef Sugar het volgende:
Belana, gaat Liam nu naar de Mariaschool?Ik ben gewoon benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |