Agossie! Nou da's dan wel sneu zegquote:Op maandag 7 januari 2008 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Spannend he Evenstar! Maar ik denk dat jij het moeilijker vind dan Arwen![]()
Fuente, Saar is ook zo'n klimmer, las ik in een ander topic. Isa ook, maar met minder gelukGisteren is ze met haar voorhoofd op de rand van de tafel gevallen. Flink geschrokken, snee in hoofd... Maar nu (even bij huisartsenpost geweest) loopt ze stoer te vertellen waarom ze een pleister heeft
Wat is het verschil tussen kdv en psz eigenlijk? Ik bedoel, wat is de toegevoegde waarde van een psz als je kind ook al naar een kdv gaat? Wat ik ervan gelezen heb kwam het aardig overeen vond ik. Of doen ze nog iets speciaals op een psz?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:17 schreef Igraine het volgende:
Bij ons kan je bij de psz alleen maar opgeven voor minimaal 2 dagdelen, verspreid over twee dagen.
Ik wilde haar opgeven voor 1 dagdeel, omdat ze ook al 2 dagen op het KDV zit, maar dat kon dus niet.
Twee dagdelen is wel goed denk ik, ook voor de gewenning en de regelmaat.
Sara drinkt ook geen melk meer, al een tijdje niet. Wij geven haar wat extra yoghurt en zo vang je het op!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat het goedging met Arwen! En Aiken.
Ik vroeg me af wat jullie denken wat beter is. Een dagdeel psz, of 2 dagdelen. (en in geval van 2 dagdelen vespreid of de hele dag)
En Kim wil ineens geen melk meer. Tips? Ik dacht dat iemand hier ervaring mee heeft. Of het ligt aan de fles. En dan vooral dat ze het eerder uit de "gewone" fles kreeg. Dus met gewone speen.
Ik wil liever niet daar weer aan beginnen. WAnt ze kan nu goed met de tuitbeker overweg. En de rietjesbeker.
Nu eerst maar eens slapen. De lettertjes gaan dansen.
Dat samen met die zaklamp, dan is ze wel een eind op weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:26 schreef Lishe het volgende:
Wat een dappere peuterspeelzaalmonsters!
Ingrid, ik heb niet alles gelezen, maar ik zou kiezen voor 2 dagdelen. Een halve dag in de week is zo weinig om ergens een beetje vertrouwd te raken. En omgekeerd, voor de juffen is het ook moeilijker jouw kindje te leren kennen.
Luuk gaat niet naar de psz, ik vind 1,5 dag kinderopvang genoeg. Kindjes van 3,5 mogen bij ons op het kdv vaak een middag naar de bso om met de grotere kinderen mee te doen.
En ons Luuke is 3!!Zondag hadden we feest, maar gisteren kwam bijna iedereen gewoon nog een keer! Druk dus, maar vooral ook erg gezellig. Ze is zo verwend, veel spellen en boeken en My Little ponys. (En een Mega Mindy pak, hihi.) Maar haar allerlievelingskado is een vergrootglas. "Ben ik nou een onderzoeker mam?". Lief kleutermeisje. En ze heeft ook een groot bed gekregen, dan lijkt ze weer een beetje klein.
Maar dus. 3 jaar geleden was het zo'n klein mini hummeltje van 2690 gram. Nu is het een stuiterbal van 13 kilo die niet meer rustig op mijn schoot wil zitten. Die mam zegt, een zusje heeft, zingt, ballet, en heel ongeduldig is.![]()
Qua sociale contacten is het inderdaad niet echt nodig. Maar ik vond het leuk omdat haar vriendjes (jongen en meisje) hier in de straat die twee maanden ouder zijn, er ook heen gaan. Ze is heel gek met ze en so wie so houdt ze erg van bij andere kinderen zijn. En omdat ik dan even twee uurtjes per week ongestoord aan mijn studie zou kunnen besteden.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kdv en psz eigenlijk? Ik bedoel, wat is de toegevoegde waarde van een psz als je kind ook al naar een kdv gaat? Wat ik ervan gelezen heb kwam het aardig overeen vond ik. Of doen ze nog iets speciaals op een psz?
Dan weet ik wel een leuk kadootje voor als ze iets ouder is: bij de Hema hebben ze zo'n wetenschappers-pakket voor kinderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:32 schreef Lishe het volgende:
Ja he? Ik vind het heel leuk, maar tegelijk ook ; Waar blijft mijn kleine mini.
En volgend jaar vraagt ze vast een microscoop. En een aantekeningenboekje. En dat ze me dan dingen gaat vragen over microben. of amoeben. Ik weet daar niks van, ik wil gewoon met de barbies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |