De meeste kindjes zijn wel zindelijk tegen dat ze 2,5 jaar zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:51 schreef nebelung het volgende:
Maar wat me opviel: is hij al zindelijk? En dat is niet eens mijn echte vraag, wat ik wil vragen is: moeten kindjes van 2,5 zindelijk zijn om naar school te gaan?
Hè Ingrid wat vervelend. Heeft ze misschien last van haar oortjes? Want dat kan ik me nog wel herrinneren, dat een van mijn jongens ook last van zijn evenwicht had. Idd maar even door de HA naar laten kijken....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed zeg Libel!
Kim loopt ineens raar. Ze helt een beetje naar links. Heel raar gezicht. Ligt denk ik niet aan de schoenen. Getest met oude en nieuwe. Denk dat ik toch maar naar de ha ga volgende week. Het valt ineens meerdere mensen op. (die we niks hadden verteld)
Verder gaat het ok! Van een potje moet ze niks weten, maar ja, tijd genoeg toch?
En ze wil nog steeds geen melk, maar wel drinkyoghurt oid, van lidl. Zal nog ff kijken wat er precies in zit, vooral of er zoetstof in zit, want dat is geloof ik niet goed.
Ze vertelt hele verhalen en praat ons regelmatig na. Ze kent ineens veel meer woordjes en maakt steeds meer zinnen. En geeft nu veel kusjes en knuffels.
was even weg, heb sinds woensdag een aardige zware griep te pakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 06:49 schreef Sugar het volgende:
Belana, gaat Liam nu naar de Mariaschool?Ik ben gewoon benieuwd.
een officiele diagnose is nog niet gesteld, maar t zou haar eerder verbazen dat het neit zo is als wel.. alleen volgende week overleggen wanneer de glutenbelasting doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Aj toch coeliakie evenstar. Dat is niet leuk! Je kan er hartstikke oud mee worden enzo, tuurlijk, maar toch is het geen leuke diagnose.
sorry ingebakerde termenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef livelink het volgende:
Wat bedoel je met echt streng zijn en GV, Evenstar?
Daar lees ik ook graag over meequote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef snoopy het volgende:
Kindjes die naar school gaan
Ik ben blij dat jullie hier zijn, kunnen wij mooi afkijken hoe dat allemaal in z'n werk gaat![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Lois het volgende:
Wat leuk al die kindjes die naar school gaan bijna
Dutchie beterschap voor je mannetjes. Pas goed op met wondjes bij jezelf, dat zijn de plekken bij uitstek om zelf ook krentebaard te krijgen.
vanuit jouw wijk komen er enorm veel kindjes, (wordt ook gependeld, dus als je eenmaal gewend bent hoef je evt niet meer alle dagen de wijk uit om haar op te halen) naar onze school (voor ons is het eerder uit de buurtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:31 schreef Lishe het volgende:
Dankjewel voor je tip Knorretje. Jullie school zit in het centrum neem ik aan? (Eigenlijk wil ik de wijk niet uit, jeweetwel, die nieuwe enorme, ) maar het kan geen kwaad om ook andere scholen dan mijn lijstje te bekijken. (En belangrijker, wat voor onderwijs is het? Ik zit nu te twijfelen tussen dalton of faseonderwijs, de laatste heeft het meeste voorkeur nu.)
vrije school staat niet gelijk aan geen structuur of ritme alle dagen dezelfde opbouw en afsluiting en onderdelen die weliswaar per dag van de week kunnen verschillen maar het kent zijn vaste plekkie in de week (tenzij ze een omgekeerde dag hebben, maar zelfs dan weet alicia nog precies hoe de dag eruit zal gaan zien, omkeerdagen doen ze vanwege het weer om dan de evt wandelingen/buiten spelen/theater en kinderboederij activiteiten niet in het gedrang te laten komen of letterlijk in het water te laten vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Lishe het volgende:
Een dikke kus voor Emma! Van pleisters weet ik niet.
Van Vrije scholen ook niet veel. Maar Knor, Luuke is een soort ongeleid projectiel. Een stuiterbal die veel ritme en structuur nodig heeft. En ik weet nog niet of ze dat op een vrije school kan vinden. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er in dat soort onderwijs aan toe gaat en naar de sfeer op school. Ik zal ook uitkijken naar Alicia, ik neem aan dat ik haar wel herken van de foto's!
Ik heb dezelfde allergie, gaat bij mij in ieder geval niet over. Luko allergie noemen ze het geloof ik. Wordt ook genoteerd bij de verloskundige, ziekenhuisopname etc net als dat ze vragen of een medicatie allergie hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:07 schreef Jelief het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik nog wat wilde vragen. Onder de pleister op Emma haar been was het vanmorgen rood, precies bij de plakstukken. Ik dacht dat het een hypoallergene pleister was maar misschien wel niet dus. Ik krijg zelf uitslag van 'gewone' pleisters.
oja de vraag, iemand die het herkent? was het blijvend of was er na een paar jaar geen probleem meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |