heb er zin aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:42 schreef Anitra het volgende:
Hallo, Rick hier even via het account van Anitra: Alles gaat goed met Djulian. De koorts is weg gebleven, het innemen van de antibiotica gaat erg gemakkelijk en ook eet en drinkt Djulian weer goed. Wel is te merken dat de koorts en anti biotica een flinke aanslag op z`n fysieke gesteldheid hebben gepleegd. Hij gaat nu uit zichzerlf naar bed toe omdat ie moe is, maar dat gaat vast vanzelf wel weer over.
Anitra zit inmiddels weer in het herstellingsoord tot as maandag, dan ga ik `r ophalen om met z`n viertjes naar Evenstar te rijden om daar de overgang naar het nieuwe jaar mee te maken.
Iedereen hier nog bedankt voor alle lieve woorden voor zowel Djulian als voor Anitra.
Zo liggen wij ook elke avond in bed. En maar herhalen wat voor leuke dingen ze gedaan heeft vandaag.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Igraine het volgende:
Hier vandaag ook een ongelooflijk ondeugend meisje, die ook nog eens niet wilde slapen vanmiddag. Maar ze is zó lief. Elke avond zeggen we wel tegen elkaar dat ze zo lief is en dat we zo blij met haar zijn. Elke keer lijkt het alsof ze niet nóg leuker kan worden. En toch gebeurt het...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Wennie het volgende:
Ik heb +- 35 luiers (maat 5 of 6, staat er niet op) zonder merk (met walvisjes) gekregen. Wie interesse heeft en ze kan op komen halen, mag ze voor niks hebben. Pm of mail me bij interesse.
Nou dat is dus echt zo!quote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef livelink het volgende:
Vaak is oorpijn wel weer weg na een goede pijnstilling en veel slaap. Dus hopelijk gaat het vanavond goed. Sterkte ermee! Oorpijn is echt heel zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |