abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55588493
Gelukkig Anitra, dat Djulian weer thuis is. Dat was even schrikken, denk ik.

Hier vandaag ook een ongelooflijk ondeugend meisje, die ook nog eens niet wilde slapen vanmiddag. Maar ze is zó lief. Elke avond zeggen we wel tegen elkaar dat ze zo lief is en dat we zo blij met haar zijn. Elke keer lijkt het alsof ze niet nóg leuker kan worden. En toch gebeurt het...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 28 december 2007 @ 08:40:11 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_55594878
prinses Dutchie
wat een lief verhaal

igraine, jij klinkt ook al zo lief over je meisje
stormy waters...
sailin'
pi_55594884
Hallo, Rick hier even via het account van Anitra: Alles gaat goed met Djulian. De koorts is weg gebleven, het innemen van de antibiotica gaat erg gemakkelijk en ook eet en drinkt Djulian weer goed. Wel is te merken dat de koorts en anti biotica een flinke aanslag op z`n fysieke gesteldheid hebben gepleegd. Hij gaat nu uit zichzerlf naar bed toe omdat ie moe is, maar dat gaat vast vanzelf wel weer over.
Anitra zit inmiddels weer in het herstellingsoord tot as maandag, dan ga ik `r ophalen om met z`n viertjes naar Evenstar te rijden om daar de overgang naar het nieuwe jaar mee te maken.
Iedereen hier nog bedankt voor alle lieve woorden voor zowel Djulian als voor Anitra.
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:24:48 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_55595204
nou, sterkte met het mannetje Rick en groetjes!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:50:21 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55597266
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:42 schreef Anitra het volgende:
Hallo, Rick hier even via het account van Anitra: Alles gaat goed met Djulian. De koorts is weg gebleven, het innemen van de antibiotica gaat erg gemakkelijk en ook eet en drinkt Djulian weer goed. Wel is te merken dat de koorts en anti biotica een flinke aanslag op z`n fysieke gesteldheid hebben gepleegd. Hij gaat nu uit zichzerlf naar bed toe omdat ie moe is, maar dat gaat vast vanzelf wel weer over.
Anitra zit inmiddels weer in het herstellingsoord tot as maandag, dan ga ik `r ophalen om met z`n viertjes naar Evenstar te rijden om daar de overgang naar het nieuwe jaar mee te maken.
Iedereen hier nog bedankt voor alle lieve woorden voor zowel Djulian als voor Anitra.
heb er zin aan Arwen geeft een dikke kus en knuffel voor djulian en voor anitra ook en djen en jou
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55598610
Fijn dat het wat beter gaat met Djulian!

Sara knapt ook flink op, 's nachts nog wel de nodige hoestbuien, maar stukken minder dan normaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:40:31 #57
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_55603836
* Magneet komt zich ook maar ff melden Merlijn heeft vannacht wel slecht geslapen, hopelijk trekt dat bij als er weer wat ritme inkomt hiero.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:34:48 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55607652
Magneet, nog gefeliciteerd met Merlijn. Ik zag hele leuke verjaardagsfoto's in het fototopic. En welkom hier, dus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55609450
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Igraine het volgende:
Hier vandaag ook een ongelooflijk ondeugend meisje, die ook nog eens niet wilde slapen vanmiddag. Maar ze is zó lief. Elke avond zeggen we wel tegen elkaar dat ze zo lief is en dat we zo blij met haar zijn. Elke keer lijkt het alsof ze niet nóg leuker kan worden. En toch gebeurt het...
Zo liggen wij ook elke avond in bed. En maar herhalen wat voor leuke dingen ze gedaan heeft vandaag.

Vandaag waren we bij de Ikea. Bij een mooi opgemaakt bed stond een mand met knufelberen. Daar haalde ze er twee uit. nummer een ging rechts in bed en dat was papa, links ook een, mama. raad eens hoe wij in bed liggen?
We hebben haar een hele tijd aan laten modderen en genoten

Emma heeft door wat de kracht van het werkwoord 'moeten' is. Bij alles wat ze wil roept ze dat ze dat moet. We zijn dus hard bezig om te zeggen dat ze iets wil
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 28 december 2007 @ 20:57:47 #60
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55609476
Vandaag is Demi herkent!
Gisteren zaten we bij de verloskundige en daar lag ook de bobo, daar stond een advertentie van koterkado in met een foto van Demi.
Dus een kind keek naar de advertentie, toen naar Demi, weer naar de advertentie en toen fluisterde hij naar zijn moeder," kijk mama, dit is dat kindje"
Zegt die moeder, "nee dat zal wel niet, dat zou wel heel toevallig zijn maar ze lijkt er wel op"

Het manneke keek best beteuterd met deze reactie dus ik heb hem maar verteld dat het idd hetzelfde kindje is.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:04:07 #61
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55612924
Anitra, fijn dat het weer wat beter gaat met Djulian!
En Demi, een echte beroemdheid. Leuk KD! (En je envelop ligt klaar, nog steeds. Sorry, maar rare dagen en we zitten nu weer een week bij opa en oma... het komt, het komt!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:54:21 #62
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55615923
Ach maakt niks uit joh, weet hoe het is nu met die drukke dagen (met schuin oog naar achterstallig werk kijkt...)
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:21:01 #63
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55626178
Even een crosspost:
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Wennie het volgende:
Ik heb +- 35 luiers (maat 5 of 6, staat er niet op) zonder merk (met walvisjes) gekregen. Wie interesse heeft en ze kan op komen halen, mag ze voor niks hebben. Pm of mail me bij interesse.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_55626240
Amber is zo lekker bezig met kletsen en eindelijk zelfstandig spelen. Eergister stond ze onder de douche en was ze aan het spelen met d'r badbeestjes. De ofapanten gingen piegen en moesten instappen en uitstappen (ofapanten zijn olifanten en piegen is vliegen). Ze gingen ook met het piegeltuig (vliegtuig).
Daarnaast is mevrouw helemaal gek van de film Junglebook. Ze pakt m steeds uit de kast en zegt dan Junglebook leuk kijken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 december 2007 @ 09:39:44 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55673914
Wat een timing hè, Léon ligt nu met oorpijn in ons bed.
Even afwachten hoe zich dat ontwikkelt vandaag. We zouden vanavond naar vrienden en daar had hij zich helemaal op verheugd. Was bijna 1 van de eerste dingen die hij zei vanmorgen. Eerst dat zijn oor pijn deed en vervolgens huilend dat hij naar Julian (hun zoontje) wilde. Volgens mij voelde hij zelf de bui al hangen de zielepoot.
Hoop echt dat het meevalt allemaal. Maar ja, wat moet je hiermee? Als hij zich na een paracetamolletje beter voelt toch gaan of voor de zekerheid toch maar oliebollen inslaan?
Nou ja, we zien het wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 31 december 2007 @ 10:05:52 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_55674331
och arme Leon! sneu zeg!
Hier een huis volvermoeide mensen
gisteravond nog kerst gevierd bij mijn broer en de heren waren daardoor uit hun ritme... eerst Ezra de halve nacht (en ook oorpijn door tanden vermoed ik) en Liam was om 5 uur alweer wakker.
Nou, we zien wel ik denk dat we vroeg eten en de kids vroeg naar bed doen het wordt toch alweer een onderbroken nacht ook
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 december 2007 @ 10:09:41 #67
37150 livelink
pi_55674402
Vaak is oorpijn wel weer weg na een goede pijnstilling en veel slaap. Dus hopelijk gaat het vanavond goed. Sterkte ermee! Oorpijn is echt heel zielig.
  maandag 31 december 2007 @ 11:52:21 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55677084
mijn mupke is peuter Het was heel rustig, zussen besloten beiden dat andere stompzinnige dingen belangrijker waren als nichtje ( zie moederstopic) maar met de mensen die wel kwamen hebben we het fijn gehad. ze is flink verwend met heul veul Dora spulletjes , ze heeft netjes kaarsjes uitgeblazen, en met het zingen genoot ze van alle aandacht ipv taart kreeg ze chipjes met ketchup ze is dolblij met haar visjes aap en vis 1.

Dutchie hoop dat het nog wegtrekt voor Leon , sneu als ze zich zo verheugen ergens op en het niet kan.
kunnen jullie niet om de beurt even een uurtje slapen? nick en jij dan zodat jullie ook een beetje bij kunnen tanken.
  maandag 31 december 2007 @ 11:54:33 #69
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55677138
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef livelink het volgende:
Vaak is oorpijn wel weer weg na een goede pijnstilling en veel slaap. Dus hopelijk gaat het vanavond goed. Sterkte ermee! Oorpijn is echt heel zielig.
Nou dat is dus echt zo!
Heb hem daarstraks bij het ontbijt een paracetamolletje toegestopt en hij leeft helemaal op. Gelukkig maar.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55682265
Evenstar gefeliciteerd!
pi_55682753
Evenstar, nog gefeliciteerd met Arwens verjaardag Leuk dat jullie nu ook hier zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:45:17 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55719021
Dank jullie

Hier is ze eindelijk bijgetrokken van de verjaardagsdrukte tis een echt lekker lief dametje geworden

en ben zo blij , de 21e mag ze weer naar het zkh, blijkt haar gastro een sabbatical van een aantal maanden te hebben, dus zegt ze krijg je vervanger, dr vreugdenhill. dat was arwens allereerste arts, die zich om geschoold heeft dat was echtzo een lief mens !
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:37:02 #73
37150 livelink
pi_55733160
Evenstar, nog gefeliciteerd met Arwens verjaardag (sorry, beetje laat) en welkom hier bij de peuters!
Ik vind het fijn voor jullie dat Arwen een leuke arts krijgt, maar wel erg zielig dat ze weer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat ze echt heel snel over de ergste allergieen heen groeit, zodat vervelende ziekenhuisbezoeken voorgoed verleden tijd zijn.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:43:07 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55733356
Dank je , en ja ik hoop dat die ellende ook eens overgaat, deze maand sowieso dubbel gedoe, 14e allergoloog in utrecht, en dan de 21e hier.

Mijn grootste angst voor deze maand was te weinig groei, maar nu we echt streng op gluten vrij letten groeit ze als kool. dus geen sonde
pi_55733528
Fijn Evenstar Hoe groot is ze nou? En hoeveel weegt ze?
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')