Ohhh schei uit man, die heb ik maar al te vaak gezien. Mages die leather needen. Na 4 keer vragen krijg je dan het antwoord 'i need it cause i am an enchanter'. Lol... Doeiiii have fun solo-ing. Iedereen 'need' goud lol.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:19 schreef Mauro het volgende:
ik need gewoon alles wat niet bop is. stuur ik het naar mijn alt en disenchant het.
gratis enchantingmats ftw!
Het was geen hap, het was gewoon het delen van mijn ervaringen van de mensen die jij met zo een sarcastische toon neerzettequote:Op maandag 7 januari 2008 10:32 schreef Mauro het volgende:
*hap*
Dies nu super makkelijk met alle nerfesquote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Mauro het volgende:
Gisteren eindelijk eens een keer een deel van de BT attunement questline afgemaakt.
Al'ar neergehaald eruitziend als een ashtongue
Nu alleen Kael'thas nog maar.
Maar dat zal nog wel ff duren voordat we die onder de knie hebben. P3 gaat steeds beter.
Misschien dat deze wat voordeliger is, World of Warcraft, Battlechest - bestaande uit WoW en the Burning Crusade op DVD en nog eens 2 guides (die met Thot uiteraard overbodig zijn, maar tochquote:Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro
Ja ik weet het.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dies nu super makkelijk met alle nerfes
want ? die alt doet gewoon mee met de raid en juist in een pug is looten dan dood normaal , met anderen heb je imo dan weinig te maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.
Als het een gratid battlechest was waarom haal je em dan gewoon niet i.p.v. winnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef tonks het volgende:
Ik heb een gratis WoW battlechest gewonnen
of geef je tbc aan mijquote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef tonks het volgende:
Ik heb een gratis WoW battlechest gewonnen
HOGGER for President!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:28 schreef tonks het volgende:
Hogger >> Yowler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |