quote:
Wachten tot 70 zou ik zeggen, ik ben zelf het hardst gelvld met eenzelfde hybrid als jij nu hebtquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:31 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,
Nu mijn guild na het vertrek van wat tanks nieuwe nodig heeft, heb ik besloten mijn oude char weer te gaan levelen.
Deze is nu lvl 61, Warrior. Hij is arms/fury. Ik probeer deze nu zo snel mogelijk te levelen tot lvl 70.
Ik vraag mij alleen af wanneer ik het beste kan gaan overstappen op de prot-spec. Gaat levelen even snel als ik nu zou switchen, of kan ik beter wachten tot lvl 70 voor de re-spec?
gr.
Webby
----quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wachten tot 70 zou ik zeggen, ik ben zelf het hardst gelvld met eenzelfde hybrid als jij nu hebt
Ik vind de lvls 60 tot 70 wel vrij lang duren. Nu ben ik zo'n 7 uur per level bezig. En van 50 tot 60 deed ik 3 uur per level.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wachten tot 70 zou ik zeggen, ik ben zelf het hardst gelvld met eenzelfde hybrid als jij nu hebt
Ja vind je t gek met de hoeveelheid xp die je nodig hebtquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik vind de lvls 60 tot 70 wel vrij lang duren. Nu ben ik zo'n 7 uur per level bezig. En van 50 tot 60 deed ik 3 uur per level.
Maar goed, ben ook nog een beetje aan de profs aan het werken.
Well done, young lion apprenticequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef WRNL het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus.. Kanonnen...
Heb het probleem gevonden mannenOmg wat triest... Normaal gesproken zag ik toch die MPQ-bestanden. Dus ik naar mapopties - en heb 'verborgen bestanden laten zien' aangevinkt, nu zie ik die installer
Hoe triest
@ TONKS: Many thanks for youre help!
Lightbringer? Lightning's Blade?quote:Zit hier trouwens iemand op de server van Lightburn? of zo...
En blij dat ik ben dat ie hem nu installeert.. Kan ik eindelijk verder om mijn Level 20 warrior uit te breiden naar level 70quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Well done, young lion apprentice![]()
Ik bedoelde uiteraard Lightbringerquote:[..]
Lightbringer? Lightning's Blade?Ik heb een nelf warrior op de laatste
Bij jou komt dit in aanmerking: Graadmeter > Verslaafdquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:03 schreef Trigalti het volgende:
5 dagen geleden begonnen.. ben nu halverwege 29.. kan alleen in de avonduurtjes spelen..
Heb jij een directe link voor mij? (naar de laatste patch)quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:32 schreef Mauro het volgende:
Kijk even op wowwiki naar de patches. Dat gaat meestal wat sneller dan de blizzard downloader
Hmm op zich vind ik dit wel een goede verandering. Nu is het weer bijna net zo als het eerst was, alleen nu geeft ie dus ook mana over timequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef KreKkeR het volgende:
Shaman Watershield is nu aangepast en duurt 10 min ipv 1 min en geeft nu mana over time in plaats van mana nadat de buff na 1 min was afgelopen (nu rank 1 = 43 mp/5 en rank 2 = 50mp/5).
Wanneer de shaman wordt geraakt herstelt watershield nog steeds per bol mana (rank 1 = 182 mana en rank 2 = 200 mana) en wordt de mana die je per 5 seconde krijgt ook minder heb ik begrepen. Dat laatste weet ik trouwens niet zeker.
Ja en toen kwam 3.2.1 en toen 3.2.2quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:57 schreef WRNL het volgende:
De update van 900MB is al op 90%. Nog even en ik kan zowaar even Questen![]()
Hadden jullie deze update ook moeten binnenhalen mannen?
Hij is nog steeds gratis.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm op zich vind ik dit wel een goede verandering. Nu is het weer bijna net zo als het eerst was, alleen nu geeft ie dus ook mana over time. En best veel, zo te zien
. Is ie nog steeds gratis dan? (in de zin dat ie geen mana kost
.)
Omdat ik ze tof vind en fury leuker vind dan arms en protquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:33 schreef viezerdt het volgende:
drizzt waarom ga je trouwens de zwaardjes halen? fury sucked voor pvp ;o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |