abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2007 @ 22:42:02 #31
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_55522990
Faders, je bent niet gek, je bent heel speciaal! Zie het als een gave, ook al kan je je antwoorden niet verklaren en kan je vaak jezelf ook niet goed verklaren ten opzichte van "normale" mensen.

Ik kan me voorstellen dat jouw gave je ook veel voordeel geeft i.v.m. school, studie en algemene intelligentie.

Waar het op neerkomt, is dat jouw hersenen een zeer bijzondere verbinding hebben tussen verschillende delen, waardoor je je antwoorden haalt uit een ander deel dan "normale" mensen doen.

Kan zijn doordat je in het verleden een keer hersenschade hebt opgelopen door een val, een medische aandoening dat de hersenen aantast e.d., maar het zou ook kunnen dat je het je hele leven al hebt gehad. Je zou eigenlijk aan je ouders moeten vragen of je heel erg anders was als baby...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 24 december 2007 @ 22:44:06 #32
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_55523038
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
Ik herken dit bij clienten die gediagnosticeerd zijn met een autistiforme stoornis maar dat wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, even voor de duidelijkheid. Het lijkt mij verstandig om een deskundige te raadplegen voor diagnostiek.
Ik wilde dat net ook in mijn tekst zetten, maar voelde me er niet toe geroepen omdat ik geen deskundige ben.

Maar herken het ook een heel klein beetje bij mezelf (woensdag is rood bij mij)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_55523315
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef Lotusss het volgende:
(woensdag is rood bij mij)

Maandag is diepblauw.
Vrijdag is groen met een beetje vuil.

Maar bij iedereen is dat anders naar het schijnt.
pi_55523334
Ik zie een gele kikker.

Ben ik nu alsjeblieft eindelijk ook eens bijzonder?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55523636
quote:
Ik herken dit bij clienten die gediagnosticeerd zijn met een autistiforme stoornis maar dat wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, even voor de duidelijkheid. Het lijkt mij verstandig om een deskundige te raadplegen voor diagnostiek.
Ik ben al een keer bij professionelen geweest (voor veel andere dingen) maar dat ging niet zo lekker en ik kreeg een hoop diagnoses met meerdere storingen in het autistisch spectrum wat mij niet echt blij maakte. Zo zou ik borderline, asperger, schizofrenie, pseudologia fantastica en mania hebben. Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :s
pi_55523708
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef Faders het volgende:

[..]

Ik ben al een keer bij professionelen geweest (voor veel andere dingen) maar dat ging niet zo lekker en ik kreeg een hoop diagnoses met meerdere storingen in het autistisch spectrum wat mij niet echt blij maakte. Zo zou ik borderline, asperger, schizofrenie, pseudologia fantastica en mania hebben. Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :s
Kijk het filmpje in mijn vorige bericht ... kijk of je er wat in herkent.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55523879
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef Faders het volgende:

Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :s
Dat zeggen ze allemaal!
pi_55523929
De gekleurde getallen en dagen is in ieder geval een bekend fenomeen. Hier stond laatst nog een artikel over in de Triv. Voor de rest laat je me wel even met mijn ogen knipperen.
  maandag 24 december 2007 @ 23:24:31 #39
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55524136
Idiot Savant. google daar maar eens op (serieus)
Thinking about thinking of you.
pi_55524152
JIj bent gaaf man!
Post dit eens in truth
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')