Ik wilde dat net ook in mijn tekst zetten, maar voelde me er niet toe geroepen omdat ik geen deskundige ben.quote:Op maandag 24 december 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
Ik herken dit bij clienten die gediagnosticeerd zijn met een autistiforme stoornis maar dat wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, even voor de duidelijkheid.Het lijkt mij verstandig om een deskundige te raadplegen voor diagnostiek.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef Lotusss het volgende:
(woensdag is rood bij mij)
Ik ben al een keer bij professionelen geweest (voor veel andere dingen) maar dat ging niet zo lekker en ik kreeg een hoop diagnoses met meerdere storingen in het autistisch spectrum wat mij niet echt blij maakte. Zo zou ik borderline, asperger, schizofrenie, pseudologia fantastica en mania hebben. Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :squote:Ik herken dit bij clienten die gediagnosticeerd zijn met een autistiforme stoornis maar dat wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, even voor de duidelijkheid. Het lijkt mij verstandig om een deskundige te raadplegen voor diagnostiek.
Kijk het filmpje in mijn vorige bericht ... kijk of je er wat in herkent.quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef Faders het volgende:
[..]
Ik ben al een keer bij professionelen geweest (voor veel andere dingen) maar dat ging niet zo lekker en ik kreeg een hoop diagnoses met meerdere storingen in het autistisch spectrum wat mij niet echt blij maakte. Zo zou ik borderline, asperger, schizofrenie, pseudologia fantastica en mania hebben. Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :s
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef Faders het volgende:
Nou weet ik niet helemaal precies wat dat allemaal inhoudt behalve pseudologia fantastica en dat heb ik zeer zeker niet :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |