Ik was ook zeker een groot fan van hem tijdens dat eerste seizoen! Maar ik denk dat Bosz het net ietsje langer volgehouden heeft en daardoor van meer waarde is geweest over het geheel genomen. Vandaar dat ik toch op hem gestemd heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch een lans willen breken voor Pablo Sánchez. Die kerel scoorde opeens verrassend veel in zijn eerste volledige seizoen.
sympathieke kerel, goede voetballerquote:Op woensdag 26 december 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch een lans willen breken voor Pablo Sánchez. Die kerel scoorde opeens verrassend veel in zijn eerste volledige seizoen. Weet nog dat ik hem in mijn AD Teammaster (nostalgie) had opgesteld, omdat hij niet zo duur was en ik toch een Feyenoorder wilde.... Gouden greep!
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er tegenwoordig uit!
Dat boek is toch wel een redelijke must voor iedere Feyenoorder.quote:
I'm getting to it!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat boek is toch wel een redelijke must voor iedere Feyenoorder.
Volgens mij hebben ze hem laatst opnieuw uitgegeven, nieuwe voor en- achterkant plus het voor en- nawoord aangepast na het ontslag van v/d Herik. Kopen zou ik zeggen
Moulijn ookquote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Jappe90 het volgende:
Coen Moulijn - Willem van Hanegem = HELD![]()
Gyan is cultquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zit die lijst nog eens door te lezen....wel Chris Gyan en geen Igor Korneev?
Wat is daar de treden voor?
Puur afhankelijk welke spelers tegenover elkaar worden gezet, als een bepaalde speler tegenover een onbetwistbare cultheld staat dan gaat iedereen daarvoor, ondanks dat die andere speler ook één van de all-time favorieten had kunnen of moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zit die lijst nog eens door te lezen....wel Chris Gyan en geen Igor Korneev?
Wat is daar de treden voor?
En is het al zo ver?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:58 schreef ruud_fr het volgende:
ik verschuif de deadline naar zaterdagavond, zondag heb ik alle tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |