Is toch gewoon iemand zijn mening? Misschien hield niet iedereen van dat melk smoeltje van die Kuijtquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mensen die Cruz verkiezen boven Kuijt, wat is dat voor tyfus zooi, pleurt toch op man met die luie Argentijn die alleen maar lag te slapen op het veld. Omdat die nu ineens bij Inter succesvol is? Die gast voerde geen ene reet uit bij Feyenoord, alleen maar zitten op het veld en na 3 minuten overwegen om op te staan.
Met Cruz in de spits werden we kampioen en tuurlijk was die soms lui enzo maar boven alles een goeie spits (zie Juve 97)quote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mensen die Cruz verkiezen boven Kuijt, wat is dat voor tyfus zooi, pleurt toch op man met die luie Argentijn die alleen maar lag te slapen op het veld. Omdat die nu ineens bij Inter succesvol is? Die gast voerde geen ene reet uit bij Feyenoord, alleen maar zitten op het veld en na 3 minuten overwegen om op te staan.
Rob Maas en Ron Vlaar verslagenquote:Op maandag 24 december 2007 20:32 schreef Erasmusch het volgende:
Zaten hele lastige tussen. Hoezo is die Trustfull zo ver gekomen
Ik vind het gekker dat mensen Nicky Hofs boven Rinus Israel kiezen eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
komt omdat Hofs van deze tijd is denk ikquote:Op maandag 24 december 2007 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het gekker dat mensen Nicky Hofs boven Rinus Israel kiezen eigenlijk
quote:Op maandag 24 december 2007 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
Peter Bosz - Pablo Sánchez
Ed de Goeij - Eddy Treijtel
Christian Gyan - Michel van de Korput
Bonaventure Kalou - Ove Kindvall
Coen Moulijn - Willem van Hanegem
Gerard (Puck) van Heel - Giovanni van Bronckhorst
Brett Emerton - Joop van Daele
Julio Ricardo Cruz - Dirk Kuijt
Lex Schoenmaker - Jerzy Dudek
Jon Dahl Tomasson - Wim Jansen
Orlando Trustfull - József Kiprich
Henk Fräser - Paul Bosvelt
Ulrich van Gobbel - Theo Laseroms
John de Wolf - Peter Houtman
Pierre van Hooijdonk - Mario Been
Rinus Israel - Nicky Hofs
Pleurt op man. Kuijt mag nog niet de schoenen strikken van Cruz.quote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maar Hofs heeft nog niks gepresteerd. Dan is de keuze Kuijt/Cruz een stuk lastiger, die hebben beiden wat laten zien.quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
komt omdat Hofs van deze tijd is denk ik
Nee, dan Mister Nice Guy Kuijt, die bij al z'n oude clubs z'n carriere af gaat sluiten, en nooit wat voor Feyenoord gewonnen heeft. Ik heb aan Cruz mooie herinneringen en kon me soms ook dood aan hem ergeren, maar het was een fantastische voetballer waar wij denk ik wel wat te weinig van hebben gezien.quote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Verbaasde mij ook wel, weet nog wel dat we hem vroeger Trutfull noemden, en was in z'n tijd ook niet echt van mijn favorieten. Valt me trouwens mee dat Van Vossen er niet tussen staat.quote:
Weet niet tegen wij Peet stond maar idd Peet acht ik hoger dan Orlando!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook wel, weet nog wel dat we hem vroeger Trutfull noemden, en was in z'n tijd ook niet echt van mijn favorieten. Valt me trouwens mee dat Van Vossen er niet tussen staat.
Voor mij is er maar 1 man Mr Feyenoord en das Willem maar denk dat er veel mensen op Kuijt of Pi-Air stemmen omdat die het recentst zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:13 schreef Happel het volgende:
Dit hele toernooi is een farce als een van de laatste twee het wordt...
Hahaha, met als enige verschil dat Cruz even 3 klasses beter is als Dirk 'wat een fantastisch publiek' Kuytquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lag weliswaar niet aan Dirk dat we geen reet wonnen maar aan diverse andere kneuzen maar verder benk het met je eensquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hahaha, met als enige verschil dat Cruz even 3 klasses beter is als Dirk 'wat een fantastisch publiek' Kuyt
Plus wat hebben we met Kuijt bereikt, juist, helemaal niks.
Met Cruz werden we kampioen.![]()
Cruz
Ja dat is ook weer zo, maar je kan Cruz niet echt betitelen als een luie spits die geen reet deed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lag weliswaar niet aan Dirk dat we geen reet wonnen maar aan diverse andere kneuzen maar verder benk het met je eens
Ja soms was ie zó moe van het zwoegen dat ie er spontaan bij neervielquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
maar je kan Cruz niet echt betitelen als een luie spits die geen reet deed.
Tsjah, zo kwam hij misschien over.. tuurlijk was het af en toe frustrerend om hem over het veld te zien sjokken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja soms was ie zó moe van het zwoegen dat ie er spontaan bij neerviel
gaat over favo niet over beste en geloof niet dat iemand hier Puck erg goed kent.........en Moulijn sta tegenover de troetelbeer van Zuid!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef Fides het volgende:
Puck van Heel en Coen Moulijn die bijna geen stemmen krijgen
Puck van Heel staat tegenover Giovanni van Bronckhorst en Coen tegen van Hanegem. Tja, het is lastig maar keuzes moeten gemaakt worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef Fides het volgende:
Puck van Heel en Coen Moulijn die bijna geen stemmen krijgen
Ik kijk ook naar de prijzen die iemand met de club gewonnen heb, Kuijt heb niks met Feyenoord gewonnen. Keuze tussen Fraser en Bosvelt was lastiger alleen heb ik voor Bosvelt gekozen door dat uefa cup jaar.quote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Peter Bosz - Pablo Sánchez
Ed de Goeij - Eddy Treijtel
Christian Gyan - Michel van de Korput
Bonaventure Kalou - Ove Kindvall
Coen Moulijn - Willem van Hanegem
Gerard (Puck) van Heel - Giovanni van Bronckhorst
Brett Emerton - Joop van Daele
Julio Ricardo Cruz - Dirk Kuijt
Lex Schoenmaker - Jerzy Dudek
Jon Dahl Tomasson - Wim Jansen
Orlando Trustfull - József Kiprich
Henk Fräser - Paul Bosvelt
Ulrich van Gobbel - Theo Laseroms
John de Wolf - Peter Houtman
Pierre van Hooijdonk - Mario Been
Rinus Israel - Nicky Hofs
Ik was ook zeker een groot fan van hem tijdens dat eerste seizoen! Maar ik denk dat Bosz het net ietsje langer volgehouden heeft en daardoor van meer waarde is geweest over het geheel genomen. Vandaar dat ik toch op hem gestemd heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch een lans willen breken voor Pablo Sánchez. Die kerel scoorde opeens verrassend veel in zijn eerste volledige seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |