Anagram? volgens mij is Mr Mojo niet de zanger van de doors.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Vraag klopt niet volgens mij. De vraag moet zijn, wie is 'Mr. Mojo Rising' en daarbij kan je als hint geven dat het een anagram is.
Ik wou dat ik er zo tactisch over had nagedacht. Maar haal het puntje er maar vanaf als het jullie niet lekker zit. De quiz zit gewoon wat minder in mijn routine dan eerst.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik had geen zin een nieuwe vraag te stellen in dit geval, vandaar.
maar de hit-and-run taktiek van PR is byzonder vervelend (hij zal best een excuus hebben maar antwoord dan niet) en killing voor dit topic dat het juist van snelheid moet hebben..
Hoe worden de oorlogen die op de plek vanquote:Opium werd vroeger ongezuiverd gebruikt door het te eten. Dat was in China tot in de 18e eeuw de gebruikelijke wijze om opium te consumeren. Het roken van opium zou volgens Chinese bronnen op Formosa zijn ontdekt. Opium werd in China zelf eeuwenlang met mate gebruikt als medicijn of als genotmiddel, maar Marco Polo maakt geen gewag van opium. Toen de VOC en de Britse Oost-Indische Compagnie de Chinezen steeds meer opium gingen verkopen, kreeg de Chinese regering oog voor de ontwrichtende uitwerking van de opiumhandel. Pogingen om de invoer een halt toe te brengen werden in dedoor de Westerse landen met veel geweld verijdeld. Pas de machtsgreep van Mao Zedong maakte een eind aan de voor China verwoestende massale opiumverslaving.
Om er even in te komen.quote:
Hallo deze morgen, u heeft een juist antwoord gegeven...quote:
Berkery +1quote:Op donderdag 27 december 2007 10:16 schreef Berkery het volgende:
Ede Staal
Nein, dit bedrijf heeft het predikaat 'Koninklijk'quote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
DPD
quote:
MM + 1, had niet anders verwacht natuurlijk MMquote:Op donderdag 27 december 2007 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Michael Jackson - Thriller...
Steve is goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |