Moet eerst nog eens wat voetballers in de 'ogen kijken'.quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog wel.
Trouwens ook wel van Bos81, Da_Sandman en Messenga.
Succes, die vraag is lastig aan de antwoorden te zienquote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Moet eerst nog eens wat voetballers in de 'ogen kijken'.
Eentje is een eitje. De andere twee niet.quote:Op zondag 30 december 2007 17:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Succes, die vraag is lastig aan de antwoorden te zien.
Die ene heb je wél goed jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje is een eitje. De andere twee niet.
Denk eigenlijk ook wel dat ik die goed heb, maar het kan ook zo zijn dat ze allemaal fout zijn en ik zelf iets aan m'n ogen moet laten doenquote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, ik zag het eigenlijk in 1 oogopslag, maar misschien zit ik er ook helemaal naast
Zelfkennis +1quote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Same herequote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ogen vraag heb ik maar wat ingevuld, volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Vanaf de val.quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef ErikT het volgende:
Hee die vraag over de Russische kampioen buiten Moskou: is dat vanaf de val van de Sowjet-Unie, of telt die periode ook mee?
Nou dan wist ik m nietquote:
bijna vergeten, vanavond stuur ik hem opquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Nog twee dagen om in te sturen.
Dan vind ik dat ik bonus punten verdienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga hem toch maar even snel invullen.
Vraag 11 is trouwens door de recente ontwikkelingen ook een stuk eenvoudiger
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik bonus punten verdien
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..].
Jouwe net nagekeken, nette score hoor. Nu met ErikT bezig, maar die geeft weer een rotantwoord bij #3 die ik niet kan nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |