Wedden dat als ik je collega was dat we dan gingen zoenen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe ja, echt rot op. Ik wil helemaal niet met mijn collega's zoenen! En je wensen moet ik ook al niet, ik zal jou effe wat wensen!.
Heeej, wel op de lipe die op de afdeling kenne he anders ken iedereen me penty zien!quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef Kreator het volgende:
hèhé, dan krijg je nate zoene van me op je geile lipe , isno.
Ja, maar jij bent dus geen collega van mij eh. En mijn collega's wel. En zij zijn niet zoenbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wedden dat als ik je collega was dat we dan gingen zoenen.
Niet zoenbare kleegaas zuigen bik tijm!quote:Op maandag 31 december 2007 11:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dus geen collega van mij eh. En mijn collega's wel. En zij zijn niet zoenbaar.
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet zoenbare kleegaas zuigen bik tijm!
Misschien dat je iemand met een soa ken pijpen? Van die lekkere blaasjes op je lippen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear!
Ik denk dat ik maar face-herpes ga kweken ofozx. Misschien laten ze me dan met rust.
Hehe, briljante pickupline.quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien dat je iemand met een soa ken pijpen? Van die lekkere blaasjes op je lippen.
Als je een SOA hebt dan is Inso the one!quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt nodig weer eens gepepen worden.
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear!
Ik denk dat ik maar face-herpes ga kweken ofozx. Misschien laten ze me dan met rust.
M'n dakpannen rammelen er nog net niet vanaf, ik vraag me af of ze nog wat over houden voor vanavond.quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef n00cL30n het volgende:
Lolz... je bent me ff kwijt hoor DD? Zoveel vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |