quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Ik ben eindleijk weer helemaal bijgekomen
Happy new year all
Vooral Monno wil ik even een speciaal happy new year toewensen, heel veel geluk lieffie!!!
Joene en mevrouw Joene ook, dat alles reg sal komen!!!
Voor iedereen veel kussies en beste wensen in ieder geval, en Manono! Wat leuk om jou weer eens te zien posten!!!
URREL!quote:
*pakt Inso vol op de bek*quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
URREL!
Ik heb geen face-herpes en toch heb ik niemand gezoend!. Gewoon meteen een hand geven en je arm gestrekt houden als ze in gaan leunen.
.
Oh Arma! Eindelijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*pakt Inso vol op de bek*
Glukkig nieuwjaar!
doden/gewonden?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Goed bezig in Vlaardingen
http://nl.youtube.com/watch?v=l3qFF2Do810
Jij, als je nu niet gewoon heel snel optieft. Je bent niet welkom, je gaat niet door start, je ontvangt geen sympathie.quote:
Arme Uier. Hij was okay. Ik weet nog wel, dat zal nu 39 jaar terug zijn, toen typte hij iets en moest ik ontzettend lachen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Kreator het volgende:
U-lerZzZ
laatste bezoek: 13880 dagen, 12 uur geleden.
...best apart, 38 jaar geleden.
/ignorequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij, als je nu niet gewoon heel snel optieft. Je bent niet welkom, je gaat niet door start, je ontvangt geen sympathie.
Moet je tegen d'r zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
...je schoonmoeder is wel een beetje een tokkie, arma..
De hele femielie kepleet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Arma + lief + schoonma @ oud & nieuw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mensen uit Zeeland mogen hier uit principe niet posten, ook over 5 jaar niet!quote:
ik denk al "daar kom je Ierland niet zo maar mee binnen hoor!"quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
...je schoonmoeder is wel een beetje een tokkie, arma..
Heb je die Ieren al eens van dichtbij bekeken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk al "daar kom je Ierland niet zo maar mee binnen hoor!"
Anders ik wel, maar daar zijn gelukkig geen fotos vanquote:
"Nei, jè trek volle zale, klapmongaul."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |