Eens!quote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldig triomet die Muppets
Zoveel heb ik hem nog niet gehoord die Wombats...niet genoeg voor een ANTHEMquote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef peaceman het volgende:
Wombats... voor de 100ste keer
Waar blijft mijn request!
quote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ging douchen met paracetamol ipv water... nooit meer wat van gehoord!
Ze springen het halve huis door...quote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldig triomet die Muppets
Zou wel vet zijnquote:Op maandag 24 december 2007 12:21 schreef Zotheid het volgende:
Deze wil ik uiteraard op youtube terug kunnen ijken.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Impry het volgende:
And raise our glass to the ceiling! (prachtige zin ,wat is Engels toch een mooie taal!)
Je moet het niet overdrijven natuurlijk, paar keer per dag is mooi (en ja het is meer dan die 8 keer die je aangaf).quote:Op maandag 24 december 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoveel heb ik hem nog niet gehoord die Wombats...niet genoeg voor een ANTHEM
Er zijn al meerdere Wombats-feestjes geweest in dat huis zelfs. Zou een mooie collectie vormen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:21 schreef Zotheid het volgende:
Deze wil ik uiteraard op youtube terug kunnen ijken.
Is ook al een compilatie van te zien geweest in de updatesquote:Op maandag 24 december 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere Wombats-feestjes geweest in dat huis zelfs. Zou een mooie collectie vormen.
Compilatie clipje maken ofzo...quote:Op maandag 24 december 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere Wombats-feestjes geweest in dat huis zelfs. Zou een mooie collectie vormen. [afbeelding]
quote:Op maandag 24 december 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
En dan Fransie Bouwer... [ afbeelding ]
Precies, dat stuk van eergisteren, dat Veenstra met die pop die kinderstemmetjes na deed. Ik lach dubbel.quote:Op maandag 24 december 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere Wombats-feestjes geweest in dat huis zelfs. Zou een mooie collectie vormen.
Gewoon zeggen dat je het geld gedoneerd hebt aan een goed doel (SRquote:Op maandag 24 december 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zo meteen nog effe een cadeautje gaan kopen.... zou mijn moeder erg boos zijn als ik niks voor d'r hebIk wil niet weg
Neem een radiootje mee dan!quote:Op maandag 24 december 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zo meteen nog effe een cadeautje gaan kopen.... zou mijn moeder erg boos zijn als ik niks voor d'r hebIk wil niet weg
Zou je wel zeggen als je ziet hoe vaak hij gedraaid isquote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Leaf familie van iemand in het Huis?
Het is ook een erg leuk liedjequote:Op maandag 24 december 2007 12:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen als je ziet hoe vaak hij gedraaid isMaar volgens mij nie.
Klopt, maar ik denk dat ik hem al wel keertje of 80 heb gehoord afgelopen weken op 3FM en dan is het wel genoeg vind ikquote:Op maandag 24 december 2007 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook een erg leuk liedje
Voor mijn gevoel is ie vaker voorbij gekomen dan The Wombats.....quote:Op maandag 24 december 2007 12:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat ik hem al wel keertje of 80 heb gehoord afgelopen weken op 3FM en dan is het wel genoeg vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |