Ik lachtte mijn broertje wakkerquote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was niet de enige, ik lag ook echt te rollen in mijn bed
Precies, ik vond juist dat hij er heel goed op reageerde, voor zover dat mogelijk is....quote:Op maandag 24 december 2007 12:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat hij het zichzelf kwalijk nam dat hij die namen door elkaar haalde op het laatst.
Maar dat zal iedereen hem wel vergeven na zo'n gesprek en een aantal dagen niet eten.
Ik heb, heel oldskool, m'n stereo weer aangezet.quote:Op maandag 24 december 2007 12:51 schreef Impry het volgende:
[..]
Zet radio-stream weer aan!
Thank God it's Christmas!!
Mja, goed gereageerd inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik vond juist dat hij er heel goed op reageerde, voor zover dat mogelijk is....
Volgens mij zong hij ergens in het begin stukje mee met Michiel....quote:Op maandag 24 december 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Rob die Thank god it's Christmas niet kent
quote:Op maandag 24 december 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
gelukkig een update, kleremuziek
En dat filmpje over Giel en Sander met hun vechtsport-opdracht heb ik ook pas 23 keer gezien...quote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ali B tijdens de update, nee dat is lekker.
Met die lekkere lerares.quote:Op maandag 24 december 2007 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat filmpje over Giel en Sander met hun vechtsport-opdracht heb ik ook pas 23 keer gezien...
In t-shirt?quote:Op maandag 24 december 2007 12:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga hardlopen, en rekoefeningen doen aan het plein! Ook tot over een uurtje ofzo!
Dat lijkt mij toch wel hoor, anders moeten ze wel heel erg veel moete doen om de belichting hetzelfde te krijgen...quote:Op maandag 24 december 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
En ik heb het idee dat die lui echt niet buiten staan...
quote:Op maandag 24 december 2007 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met die lekkere lerares. [afbeelding]
Daar is het net iets te koud voor denk ik.quote:
Naja ok, maar leek wat vreemd... maar zal ook welquote:Op maandag 24 december 2007 12:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel hoor, anders moeten ze wel heel erg veel moete doen om de belichting hetzelfde te krijgen... [afbeelding]
Jawel, ze staan buiten.quote:Op maandag 24 december 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
En ik heb het idee dat die lui echt niet buiten staan...
Suc6! heb gisteren even hardgelopen en voel het wel in mijn benen. Morgen in de herkansing.quote:Op maandag 24 december 2007 12:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga hardlopen, en rekoefeningen doen aan het plein! Ook tot over een uurtje ofzo!
quote:Op maandag 24 december 2007 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar is het net iets te koud voor denk ik.
Ik doe lekekr m'n blauwe vest aan. Witte pet op en je herkent me wel.
Tot straks!
Walk this wayquote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Welke draaide ze? [afbeelding] (was ff weg)
Keej danquote:
Jaaaaa en hij blijkt een soort tweede Gerard qua meebrullen hahaha.quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
Rob is echt zo veranderd deze week
Op het begin stond hij nog wat ongemakkelijk vanwege alle aandacht, maar ondertussen gaat hij helemaal los
Volgens mij Veenstra.quote:Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Wie krijgen we om 14.00? Veenstra of Ekdom?
quote:
Dat weet bijna niemand.quote:Op maandag 24 december 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook weer terug van een zwaar weekend vlakbij het Glazen Huis. Kan iemand mij even bijpraten over het bedrag?
Na zaterdagavond (ruim 8 ton) niet meer geupdatequote:Op maandag 24 december 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook weer terug van een zwaar weekend vlakbij het Glazen Huis. Kan iemand mij even bijpraten over het bedrag?
Die is ook veeel te veel gedraaid, prachtige plaat daar niet van. Maar door zulke nummers geen ruimte voor requestjes.quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm.. mooi, maar alweer 2000 Miles ..... ?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef cosmick het volgende:
Sta ik bij de DA met een tube tandpasta en parcacetamol. "Zijn het cadeautjes?".![]()
.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2000 Miles van coldplay
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef cosmick het volgende:
Sta ik bij de DA met een tube tandpasta en parcacetamol. "Zijn het cadeautjes?".![]()
.
In de OP staan wat filmpjes en een enkel geluidje, maar daar blijft het wel bijquote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef MeToo het volgende:
Is er anybody die al die leuke geluidjes en uitspraken uit t huis heeft , MP3tjes en filmpjes enzo???
Veel filmpjes op youtubequote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef MeToo het volgende:
Is er anybody die al die leuke geluidjes en uitspraken uit t huis heeft , MP3tjes en filmpjes enzo???
Gamma...quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel filmpjes op youtube. Zie ook de OP en eerdere topics
.
Nou alweer? 'k heb net pas dit topic geopend?quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft zin om alvast een nieuw topic te maken? deze zit bijna vol!
Heb ik volgens mij niet gehoord!quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Iemand toevallig een van de afgelopen dagen 'Why Worry' van Dire Straits langs horen komen? Dat was nl. mijn requestje.. heb m alleen zelf nie gehoord (als ie uberhaubt gedraaid is)
Jup, het gaat weer erg hard.quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou alweer? 'k heb net pas dit topic geopend?
('k heb nu wel al een nieuwe klaar staan)
quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks. Ook weer onder de levenden?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |