Die is ook veeel te veel gedraaid, prachtige plaat daar niet van. Maar door zulke nummers geen ruimte voor requestjes.quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm.. mooi, maar alweer 2000 Miles ..... ?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef cosmick het volgende:
Sta ik bij de DA met een tube tandpasta en parcacetamol. "Zijn het cadeautjes?".![]()
.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2000 Miles van coldplay
quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef cosmick het volgende:
Sta ik bij de DA met een tube tandpasta en parcacetamol. "Zijn het cadeautjes?".![]()
.
In de OP staan wat filmpjes en een enkel geluidje, maar daar blijft het wel bijquote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef MeToo het volgende:
Is er anybody die al die leuke geluidjes en uitspraken uit t huis heeft , MP3tjes en filmpjes enzo???
Veel filmpjes op youtubequote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef MeToo het volgende:
Is er anybody die al die leuke geluidjes en uitspraken uit t huis heeft , MP3tjes en filmpjes enzo???
Gamma...quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel filmpjes op youtube. Zie ook de OP en eerdere topics
.
Nou alweer? 'k heb net pas dit topic geopend?quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft zin om alvast een nieuw topic te maken? deze zit bijna vol!
Heb ik volgens mij niet gehoord!quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Iemand toevallig een van de afgelopen dagen 'Why Worry' van Dire Straits langs horen komen? Dat was nl. mijn requestje.. heb m alleen zelf nie gehoord (als ie uberhaubt gedraaid is)
Jup, het gaat weer erg hard.quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou alweer? 'k heb net pas dit topic geopend?
('k heb nu wel al een nieuwe klaar staan)
quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks. Ook weer onder de levenden?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |