Klopt, er komt op 410 een doek voor Colin. Lijkt me dat hij gewoon in het stadion is, dus hij zal het doek wel zien. Hij heeft de zaterdag voor psv-thuis ook een 410-sjaal gehad en drie jongens van 410 hebben even met hem staan praten dat wij wel degelijk achter hem staan. Deed hem goed.quote:Op maandag 24 december 2007 18:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Mitchell Donald, Michael Krohn-Dehli en Jurgen Colin zijn vraagtekens voor donderdag. Colin speelde zondag een helft mee, maar liep daarin slijmbeursklachten op.
Dan hangt er een spandoek op 410 voor colin (toch?) en dan is die der zelf waarschijnlijk niet bij
Zijn vast nog wel een paar kaartjes beschikbaar, zo snel zal het wel weer niet gaan na de dramavoorstelling van afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:43 schreef ElYefe het volgende:
Heeft iemand hier enig idee of er nog kaarten beschikbaar zijn voor Ajax - Twente, op de site van Ajax staat dat er nog een beperkt aantal kaarten naast mekaar beschikbaar zijn in vak 409 en 410 en verder zijn er nog beperkt zicht plaatsen naast mekaar beschikbaar (hoe beperkt is dit zicht trouwens). Maar dit was op vrijdag om 14.30, ondertussen is het dinsdag dus iemand enig idee hoe groot mij kans van slagen is donderdag bij de ticketbox. Had eigenlijk wel zin in weer eens een potje Ajax
leuk toch niet van je broer hequote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef MaxC het volgende:
Net kaartje voor Ajax - AZ voor kerstmis gekregen
Ik niet. Aankopen als een verdediger en aanvallende middenvelder zullen wel niet komen, en zijn we weer blij gemaakt met een dooie mus. Hopelijk is het stilte voor de storm, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:27 schreef MaxC het volgende:
Overigens zie ik het positief in.
Eigenlijk ben ik daar ook wel bang voor, v Geel beredeneert een beetje zo van: "We staan nu 3e dus dat is super goed en we gaan europa toch niet in en zijn titelkandidaat dus een aankoop is niet nodig"quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik niet. Aankopen als een verdediger en aanvallende middenvelder zullen wel niet komen, en zijn we weer blij gemaakt met een dooie mus. Hopelijk is het stilte voor de storm, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in.
Precies. Maar als er deze winterstop geen versterkingen komen mag Van Geel van mij opsodemieteren. Dan begrijpt ie het gewoon niet. Aankopen in de winterstop zijn niet alleen nuttig voor de 2e helft van de eredivisie, maar ook alvast voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar ook wel bang voor, v Geel beredeneert een beetje zo van: "We staan nu 3e dus dat is super goed en we gaan europa toch niet in en zijn titelkandidaat dus een aankoop is niet nodig"
En mocht het nog slechter gaan dan komt: "Het seizoen is al verloren, dus versterkingen komen in de zomer"
Of we krijgen het supertalent van een eerste klasser oid...
Hele enge kikker inderdaad.!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:51 schreef MaxC het volgende:
Nog meer mensen hiervan geschrokken? Kijk vooral rechtsonder
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Mag ik dan ook nog even treiteren?
edit
Nee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |