Ja samen met lekker met Jurgenquote:Op maandag 24 december 2007 12:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zat Urby weer te chillen in de zon zeker.
Inderdaad, en ik heb het vandaag al weer 2 x op de radio gehoord en het valt in diverse kranten te lezen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Zo allemaal lekker bashen op deze reply maar de commentator zei dit gisteren tijdens de wedstrijd dus dan is het toch best een logische vraag
Dat zullen wij nooit officieel weten.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar is het nou waar wat SCH zegt?
quote:Opstootje tussen Davids en Leonardo op Ajax-training
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-dec-2007 13:42
Door Thomas Olsthoorn
Een dag na de nederlaag bij Excelsior (2-1) waren de irritaties bij Ajax nog niet verdwenen. Terwijl de spelers die zondag in actie kwamen rustig uitliepen sloeg bij de reserves, die geen speelminuten maakten, de vlam in de pan.
Bij een pass en trapoefening ging het binnen luttele seconden mis. Leonardo deed in de ogen van Edgar Davids iets fout, waarop de routinier de Braziliaan een verbale berisping gaf. Leonardo was daar niet van gediend en snauwde Davids af. De geboren Amsterdammer sprintte daarop briesend op Leonardo af.
De kemphanen werden snel uit elkaar gehaald. De onderlinge frustraties bleken van korte duur. Davids vloog Leo om de nek en gaf hem een vaderlijke knuffel. Wellicht wilde hij de boel op scherp zetten.
quote:'Van der Vaart zegt definitief nee tegen HSV'
24/12/2007 13:53
Voordat Hamburger SV op maandag 7 januari voor een trainingskamp naar Dubai vertrekt, verschaft Rafael van der Vaart zijn werkgever duidelijkheid over zijn toekomst.
Het contract van Van der Vaart loopt nog door tot medio 2010. HSV wil volgens Kicker tussentijds met twee seizoenen verlengen, maar daar heeft de Nederlandse international nog niet echt op gereageerd. 'Ik wil mijn beslissing snel bekend maken, dat is belangrijk voor HSV. Ik twijfel nog wel een beetje', aldus de voormalige Ajacied.
De leiding van HSV zou al rekening houden met een onafwendbaar vertrek van de aanvoerder. Intussen zouden Valencia en Juventus zich in Hamburg hebben gemeld als gegadigde voor Van der Vaart, die dit seizoen al negen doelpunten maakte.
Als hij zijn huidige contract niet uitdient, profiteert Ajax nog volop mee van de verkoop door HSV van de middenvelder. In dat geval toucheert de Amsterdamse club 22 procent van de transfersom.
0-3 moet lukken. Verder vertrouw ik op een hoop drank voor de wedstrijd.quote:Op maandag 24 december 2007 13:15 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe is jullie vertrouwen voor donderdag??
Om de pijn te verzachten ja.quote:Op maandag 24 december 2007 14:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
0-3 moet lukken. Verder vertrouw ik op een hoop drank voor de wedstrijd.
Twente is iig van ander kaliber dan Excelsior. Wat die ploeg laat zien is indrukwekkend.quote:Op maandag 24 december 2007 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als colin en furby erin staan donderdag dan tikt twente de winst binnen.
Zolang wij zelf niet bovenaan staan, kan het mij niet schelen wie er wel staat, als het Feyenoord maar niet is.quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
O, dit zal Ajax wel weer winnen, en dat maakt me dan eigenlijk NOG bozer op die lamzakken....
Want juist door dit soort wedstrijden grijp je al jaren naast de titel. Want wie boeit het nog dat wel 1-5 wonnen van PSV vorig jaar? Mij niet, die schaal staat daar en ze staan nu WEER gewoon op kop.
Calimero gedrag vind ik dit... Kijk verdomme eens naar je eigen club, en hou je als het daar niet goed mee gaat niet zo bezig met andere ploegen...quote:Op maandag 24 december 2007 14:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zolang wij zelf niet bovenaan staan, kan het mij niet schelen wie er wel staat, als het Feyenoord maar niet is.
Wat een onzin, tuurlijk wil ik liever dat wij bovenaan staan.quote:Op maandag 24 december 2007 15:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Calimero gedrag vind ik dit... Kijk verdomme eens naar je eigen club, en hou je als het daar niet goed mee gaat niet zo bezig met andere ploegen...
Kunnen we ook wel gebruiken.quote:Colin en Heitinga mogelijk niet tegen Twente
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-dec-2007 14:55
Behalve een dure nederlaag heeft Ajax ook twee geblesseerde spelers aan de wedstrijd tegen Excelsior van zondag overgehouden. Zowel Jurgen Colin als John Heitinga (foto, midden) liep een spierblessure op tijdens het duel op Woudestein. Beide verdedigers zijn mogelijk niet inzetbaar voor de wedstrijd van komende donderdag tegen FC Twente.
Hedwiges Maduro zal in ieder geval niet meedoen tegen de tukkers. De middenvelder beging tegen Excelsior een overtreding op Johan Voskamp, waarvoor hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen kreeg en automatisch geschorst is. (YK)
Is wel een kutstreek ja, Ajax dacht natuurlijk wel kampioen te worden als Excelsior zijn plicht deed.quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die premie nooit is uitgekeerd aan de spelers van Excelsior. Is dat echt waar? Dat is wel een baggerstreek toch...?
Weer door een malloot veranderd.quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef Madine het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Defour
Ach, de gifbeker, leeg etc...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef Madine het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Defour
quote:Move to Amsterdam
On 24th December it was confirmed by Standard that Steven Defour was leaving the club to join AFC Ajax.
quote:Op maandag 24 december 2007 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Weer door een malloot veranderd.
Wat naar nu, je kan ook al niet naar ome Dirk die staan slechte 10e.quote:Op maandag 24 december 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de gifbeker, leeg etc...
Het seizoen is allang naar de klote, zelfs al worden we kampioen zal ik er niet echt eens heel erg blij van worden. Ajax is Ajax niet meer.
m.vangeel toevallig?quote:Op maandag 24 december 2007 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Weer door een malloot veranderd.
Ik geef je uhm... Ogararu, Verthongen en Emanuelson, puzzel maar raak.quote:Op maandag 24 december 2007 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Twente wordt erg erg moeilijk. Ik denk dat wij het zonder Heitinga wel kunnen vergeten. Wie moeten wij nu opstellen achterin?
quote:Koster 'blij' met opstootje Davids en Leonardo
24/12/2007 15:21
De twee Ajacieden hadden niets van doen gehad met de blamage tegen Excelsior, maar de dag na de nederlaag vlogen Leonardo en Edgar Davids elkaar in de haren.
Tijdens de maandagtraining moesten enkele spelers tussen de twee kemphanen komen. Ze voorkwamen daarmee dat de verbale strijd uit de hand zou lopen. Trainer Adrie Koster tilde niet te zwaar aan het opstootje tussen Davids en Leonardo, die beiden na een lange revalidatie dicht bij een rentree staan.
'Er was sprake van een woordenwisseling', vertelde Koster tegen het AD. De coach was eigenlijk niet helemaal ongelukkig met het opstootje. 'Zoiets kan de groep goed gebruiken. Ik wil er ook niet te zwaar aan tillen. Het is goed dat de groep op deze manier even op scherp wordt gezet.'
Ik ga nergens "heen" Ik blijf echt wel Ajacied, vergeet die hoop maarquote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat naar nu, je kan ook al niet naar ome Dirk die staan slechte 10e.![]()
Nou zo goed kan dit team niet voetballen hoor. Alleen Suarez, Heitinga en Huntelaar kunnen goed voetballen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga nergens "heen" Ik blijf echt wel Ajacied, vergeet die hoop maar. Maar ik kan me er nauwelijks toezetten om dit team te bekijken. het gaat me dan vooral om het gebrek aan inzet. Kan je niet beter? ok, jammer. Maar dit team kan heel goed voetballen, ze doen het alleen nooit..
C'monquote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou zo goed kan dit team niet voetballen hoor. Alleen Suarez, Heitinga en Huntelaar kunnen goed voetballen.
Als je al niet meer blij kan worden van een kampioenschap ben je wel extreem verzuurdquote:Op maandag 24 december 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de gifbeker, leeg etc...
Het seizoen is allang naar de klote, zelfs al worden we kampioen zal ik er niet echt eens heel erg blij van worden. Ajax is Ajax niet meer.
Nou ja, zal tegen die tijd wel bijgedraaid zijnquote:Op maandag 24 december 2007 15:43 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je al niet meer blij kan worden van een kampioenschap ben je wel extreem verzuurd
Niet alleen pijn maar ik begin het echt beu te worden. Meer heb ik niet te zeggen en ik hoor donderdag/vrijdag wel hoe hard we zijn ingemaakt door Twente.quote:Op maandag 24 december 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wat overtrokken gesteld, maar het doet echt pijn om Ajax zo te zien kloten, jaar in, jaar uit...
Ja, dat dus.quote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet alleen pijn maar ik begin het echt beu te worden. Meer heb ik niet te zeggen en ik hoor donderdag/vrijdag wel hoe hard we zijn ingemaakt door Twente.
quote:Op maandag 24 december 2007 15:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik geef je uhm... Ogararu, Verthonghen en Emanuelson, puzzel maar raak.
Ondertitel:quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson en Jurgen Colin: 'The men in white.
Houden zo, ik zie nog liever Ruud Brood Ajax coachen als Bassie. Hoe Oranje speelt, mooi of niet zal me geen reet boeien. Maar bij Ajax wil ik mooi voetbal zien, dat is zijn voetbal, netjes gezegd, niet.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten is dus nog niet rond met Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |