Ach, de gifbeker, leeg etc...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef Madine het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Defour
quote:Move to Amsterdam
On 24th December it was confirmed by Standard that Steven Defour was leaving the club to join AFC Ajax.
quote:Op maandag 24 december 2007 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Weer door een malloot veranderd.
Wat naar nu, je kan ook al niet naar ome Dirk die staan slechte 10e.quote:Op maandag 24 december 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de gifbeker, leeg etc...
Het seizoen is allang naar de klote, zelfs al worden we kampioen zal ik er niet echt eens heel erg blij van worden. Ajax is Ajax niet meer.
m.vangeel toevallig?quote:Op maandag 24 december 2007 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Weer door een malloot veranderd.
Ik geef je uhm... Ogararu, Verthongen en Emanuelson, puzzel maar raak.quote:Op maandag 24 december 2007 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Twente wordt erg erg moeilijk. Ik denk dat wij het zonder Heitinga wel kunnen vergeten. Wie moeten wij nu opstellen achterin?
quote:Koster 'blij' met opstootje Davids en Leonardo
24/12/2007 15:21
De twee Ajacieden hadden niets van doen gehad met de blamage tegen Excelsior, maar de dag na de nederlaag vlogen Leonardo en Edgar Davids elkaar in de haren.
Tijdens de maandagtraining moesten enkele spelers tussen de twee kemphanen komen. Ze voorkwamen daarmee dat de verbale strijd uit de hand zou lopen. Trainer Adrie Koster tilde niet te zwaar aan het opstootje tussen Davids en Leonardo, die beiden na een lange revalidatie dicht bij een rentree staan.
'Er was sprake van een woordenwisseling', vertelde Koster tegen het AD. De coach was eigenlijk niet helemaal ongelukkig met het opstootje. 'Zoiets kan de groep goed gebruiken. Ik wil er ook niet te zwaar aan tillen. Het is goed dat de groep op deze manier even op scherp wordt gezet.'
Ik ga nergens "heen" Ik blijf echt wel Ajacied, vergeet die hoop maarquote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat naar nu, je kan ook al niet naar ome Dirk die staan slechte 10e.![]()
Nou zo goed kan dit team niet voetballen hoor. Alleen Suarez, Heitinga en Huntelaar kunnen goed voetballen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga nergens "heen" Ik blijf echt wel Ajacied, vergeet die hoop maar. Maar ik kan me er nauwelijks toezetten om dit team te bekijken. het gaat me dan vooral om het gebrek aan inzet. Kan je niet beter? ok, jammer. Maar dit team kan heel goed voetballen, ze doen het alleen nooit..
C'monquote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou zo goed kan dit team niet voetballen hoor. Alleen Suarez, Heitinga en Huntelaar kunnen goed voetballen.
Als je al niet meer blij kan worden van een kampioenschap ben je wel extreem verzuurdquote:Op maandag 24 december 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de gifbeker, leeg etc...
Het seizoen is allang naar de klote, zelfs al worden we kampioen zal ik er niet echt eens heel erg blij van worden. Ajax is Ajax niet meer.
Nou ja, zal tegen die tijd wel bijgedraaid zijnquote:Op maandag 24 december 2007 15:43 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je al niet meer blij kan worden van een kampioenschap ben je wel extreem verzuurd
Niet alleen pijn maar ik begin het echt beu te worden. Meer heb ik niet te zeggen en ik hoor donderdag/vrijdag wel hoe hard we zijn ingemaakt door Twente.quote:Op maandag 24 december 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wat overtrokken gesteld, maar het doet echt pijn om Ajax zo te zien kloten, jaar in, jaar uit...
Ja, dat dus.quote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet alleen pijn maar ik begin het echt beu te worden. Meer heb ik niet te zeggen en ik hoor donderdag/vrijdag wel hoe hard we zijn ingemaakt door Twente.
quote:Op maandag 24 december 2007 15:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik geef je uhm... Ogararu, Verthonghen en Emanuelson, puzzel maar raak.
Ondertitel:quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson en Jurgen Colin: 'The men in white.
Houden zo, ik zie nog liever Ruud Brood Ajax coachen als Bassie. Hoe Oranje speelt, mooi of niet zal me geen reet boeien. Maar bij Ajax wil ik mooi voetbal zien, dat is zijn voetbal, netjes gezegd, niet.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten is dus nog niet rond met Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |