Nalbandian, kun je even die link weghalen uit je bericht? je kunt gewoon verder met die downloaden hoor, die is goed. Maar ik wil hem ff ergens anders zetten zodat ik er wat meer mee kan. Ik heb nu een account gemaakt bij megaupload. Dan kun je wat dingetjes zien.quote:
Thnx. Die jij hebt wordt dezelfde als ik zo ga uploaden hoor. Jij hebt een primeur, je bent de 1e downloaderquote:
Je legt wel druk op me... dit is de 1e keer he.. Hou dat in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef Nalbandian het volgende:
Whehe. Duurt nog ff voordat ie hier binnen is (~28 min), maar ik ben benieuwd.
No worries, maar je OP's kennende zal dit ook top zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je legt wel druk op me... dit is de 1e keer he.. Hou dat in je achterhoofd.![]()
Kerst he. Daar ga je gekke dingen van doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
TheGeneral, heb je gezopen, tijdens 't doorlopen van m'n MyAT kom ik 3 a 4 ge-editte posts van je tegen
.
Ben hem al 10 min ademloos aan het bekijkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:06 schreef TheGeneral het volgende:
al binnin Nalby?
MiLalaa!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef MiLalaa het volgende:
zalig kerstfeest
Uurtje of 2 nog dan is hij beschikbaar. Kun je ff genieten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:20 schreef Brahimov het volgende:
Oeh, Federerhighlights
* Brahimov geïnteresseerd is
Ja klopt, dat blurry vervormd beeld weet niet wat dat is. Maar komt maar een paar keer en het hindert je niet om het punt te zien.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Nalbandian het volgende:
Hulde voorTheGeneral
en natuurlijk voor
God
!
Kwaliteit is inderdaad erg goed, in het begin had ik bij een aantal punten wat last van een "blurry/vervormd" beeld, maar dit was maar van korte duur.
Nadal / Lopez komen regelmatig terug, al had ik graag wat meer materiaal tegen A-Rod gezien tijdens de AO van 2007 (m.n. 2e set). Zitten echt juweeltjes van punten tussen, ongelovelijk hoe hij ze af en toe maakt tot wanhoop van de tegenstanders.
Misschien was het ook leuk geweest als je ze enigszins geordend had: bv. forehand / backhand / volley / superballen etc.
Is het geen idee dat je een soort compilatie van punten maakt op bv. het nummer "Remember the name" van Fort Minor (nr is gewoon geschreven voor Federer aka God) ? Een voorbeeldje van wat ik bedoel vind je bv hier : http://www.youtube.com/watch?v=db5dWe4l-10
Voor de rest, nogmaals top gedaan![]()
PS. volgende keer de Nalby-shots eruit laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |