Tsja.. whatever zat destijds bij de oude pc, en hij typte beter dan vele andere toetsenborden van toen. Natuurlijk zo'n IBM baksteengewicht tobo typt geweldig, maar die had helaas een verkeerde aansluitingquote:Op maandag 24 december 2007 03:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Fout merk natuurlijk, maar ik vermoed dat enkel de opdruk van Medion is, het toetstenbord niet.Gooi hem gewoon bij de afwas, gaat prima, een toetsenbord kan veel hebben. Wel goed laten drogen.
zal ik binnenkort eens doenquote:Op maandag 24 december 2007 08:47 schreef marcel-o het volgende:
iedereen zegt wel gatver en
maar maak es n foto van jouw paar jaar oude toetsenbord dan
niet van Mediongaat mn scherm van stuk
Bij den lokalen Aldi verkrijgbaarquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 10:45 schreef Het_hupt het volgende:
stuur um naar die kneuzen in het glazenhuis, kunnen ze je KB doorsturen naar afrika
quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Stofzuiger, microvezeldoekje, toetsen een nachtje in de Biotex en hij kan weer jaren mee
vetzakquote:Op maandag 24 december 2007 11:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat het vooral van tosti's en chips afkomt. trouwens zo dik ben ik niet
56kg en 1m71
Dat.quote:Op maandag 24 december 2007 14:01 schreef l3laster het volgende:
kheb wat smerige toetsenborden in me leven gezien maar dit slaat echt alles
Omg, ik hoop dat je dit niet meent.quote:Op maandag 24 december 2007 15:06 schreef MacKniver het volgende:
Valt nog wel mee toch? Ik zie alleen etensresten. Het is pas ranzig als er een netwerk van mensenharen ligt
Dat had die van mij dus toen ik hem laatst schoonmaakte, vele kruimels, haren, stofnesten en nog wat ondefinieerbare rotzooi...quote:Op maandag 24 december 2007 15:06 schreef MacKniver het volgende:
Valt nog wel mee toch? Ik zie alleen etensresten. Het is pas ranzig als er een netwerk van mensenharen ligt
Spermquote:Op maandag 24 december 2007 21:06 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat had die van mij dus toen ik hem laatst schoonmaakte, vele kruimels, haren, stofnesten en nog wat ondefinieerbare rotzooi...
Tegen je beeldschermquote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe (gelukkig) altijd ergens anders geloosd.
Op het moment dat je erfelijk materiaal begint rond te kruipen weet je dat het tijd is om hem uit te wassen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |