Ach ik ben gewoon blij dat de Pistons investeren in de toekomst, twee jaar geleden speelde de starting five bijna alles.quote:Op maandag 24 december 2007 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens de Pistons en Maxiell niet in één post te noemen.
TvPortland natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 10:07 schreef Dunckie het volgende:
Tevens Vervelende Pacers
quote:"This was a difficult decision to make, but one that was necessary at this time," general manager John Paxson said in a statement Monday. "Scott helped us in many ways during his time with the Bulls; most importantly, he helped this franchise get back to respectability. I am appreciative of his hard work and the imprint that he left on our team."
Klopt, met Phoenix geruild voor James Jones.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:33 schreef jmac het volgende:
ja die hadden we toch bij de vorige draft binnen gehaald he. Zoiets herinner ik me nog.
En ze ft's maken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef Chrishop het volgende:
En wade moet vooral niet pasen en ballen uit het veld gooien.
Zo hard was die nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Multiply het volgende:
Ariza met de lekkere dunk over Hill. :p
Alleen nu is mijn stream dood..
En ik wilde hem nog wel wegdoenquote:Op woensdag 26 december 2007 04:57 schreef popolon het volgende:
Lakers doen het toch weer leuk hoor, vooral Bynum valt op. Je ziet het werk van Jabbar terug: Geen powercenter maar erg bewegelijk en atletisch en de sky hook is er ook nog.
Ik zei het een tijd terug al SF, Bynum wordt een leuke speler.
Speelt ie al? Of op de bank?quote:Op donderdag 27 december 2007 03:58 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets 56-34. Goed om Nene weer terug te zien!
Mag ook wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 04:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
7 minuten gespeeld, 8 pts.
Zit momenteel weer even op de bank.
1-1 wordt het. Teken ik voor, teveel wins op rij is niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef F1Bas het volgende:
Vanaf morgen gaat Detroit er 2 keer aan, back-to-back.
Nou ja, dat zou je zeggen maar ze missen dingen die je niet effe kan op pakken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:02 schreef popolon het volgende:
Mavs is al tijden een drama, die komen nog wel terug later in het seizoen.
They'll be back. En de Cavs is een heel degelijk team maar ook niet geweldig, die finaleplek was gewoon een foutje van de Pistons. Zeker nu Hughes waarschijnlijk ook vertrekt daar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:08 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je zeggen maar ze missen dingen die je niet effe kan op pakken.
Rebounden is nog steeds een zwakke punt bij hun en Cavs maken hun daar in.
Cavs met 25 rebounds en Dallas slechts 14, geen klein verschil.
Hij kreeg een goede beuk op z'n gebit ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:15 schreef Ricard0j het volgende:
Het begint wel steeds harder te worden.
LeBron is wel de hele tijd de pineut.
Tja, twee teams zonder een beetje PG. Wat een draak van wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:30 schreef Ricard0j het volgende:
Iedereen die de schoenen van die verslaggever af zit te kraken
Toch een leuke wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:11 schreef Ricard0j het volgende:
Wat een wedstrijd.![]()
Schieten gaat aan beiden kanten wel erg slecht.
Eerste helft was het al beslist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:26 schreef F1Bas het volgende:
Detroit rent lekker mee tot nu toe, kan een leuke wedstrijd worden, al zie ik de Pistons wel winnen.
Gemist. Wat was er aan de hand?quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:47 schreef F1Bas het volgende:
Het laaste kwart bij de Spurs![]()
Die scheids spoort niet.
Die scheids begon allemaal rare technische fouten te geven. Bij die van Bonner liep de scheids naar hem toe en begon van dichtbij tegen hem te schreeuwen.quote:
Spurs hadden het hele vierde kwart een achterstand van 10 tot 15 punten en je zag gewoon dat ze gingen verliezen. De refs in de NBA zijn over het algemeen niet al te best trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die scheids begon allemaal rare technische fouten te geven. Bij die van Bonner liep de scheids naar hem toe en begon van dichtbij tegen hem te schreeuwen.
Dat klopt al bleven het vreemde beslissingen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Spurs hadden het hele vierde kwart een achterstand van 10 tot 15 punten en je zag gewoon dat ze gingen verliezen. De refs in de NBA zijn over het algemeen niet al te best trouwens.
Het gaat wat meer gelijk op dan gister, dat komt omdat de Pistons bank meer mag spelen en die zijn een stuk minder dan gister.quote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef popolon het volgende:
Here we go. Pistons @ Pacers.
Dat zeg ik net ook. Sort of.quote:Op zondag 30 december 2007 02:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat wat meer gelijk op dan gister, dat komt omdat de Pistons bank meer mag spelen en die zijn een stuk minder dan gister.
Ja gister was het al afgelopen na 2 quartersquote:Op zondag 30 december 2007 02:11 schreef popolon het volgende:
51-52 Pistons Bas. Indiana is still alive.
What's new.quote:Op zondag 30 december 2007 02:13 schreef F1Bas het volgende:
Miami bij rust trouwens alweer 39-58 achter
Wade als speler is erg goed. Miami als organisatie is nu een zooitje.quote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef jmac het volgende:
voor de liefhebber: http://www.newtorrents.in(...)anager_2008-FLT.html
MiamiD-wade: change ur avatar maar naar Roy ofzo
Slaapze.quote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef F1Bas het volgende:
Moet allang slapen(straks werken), zie wel wat het wordt maar zie het niet heel positief in.
Gelezen. Maar ik weet niet wat ik ermee moet?quote:
Niet specifiek voor jou bedoeld hoor. Er lezen meer mensen hier en het gaat over NBA dus leek me een legitieme reden om 't te plaatsenquote:Op zondag 30 december 2007 02:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelezen. Maar ik weet niet wat ik ermee moet?
Oh tuurlijk maar ik bedoelde eigenlijk meer waar die man heen wil met z'n verhaal.quote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet specifiek voor jou bedoeld hoor. Er lezen meer mensen hier en het gaat over NBA dus leek me een legitieme reden om 't te plaatsen
Gefelciteerd dan maarquote:Op zondag 30 december 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Goede pressing op het einde van de Pistons.Weer de defense die het doet.
Acht op rij nu.
Wade zat bijna de gehele 2de helft op de bank, was toch al een kansloze wedstrijd na die OT tegen Orlando.quote:Op zondag 30 december 2007 10:31 schreef Robertje het volgende:
Celics winnen nipt van de Jazz. En die Wade...zo scoort ie iets van 48 en nu 12. Ze worden afgedroogd door de Wizards.
Vind ik niet. Ze presteren bagger. Zonde, want er gaan daar veel te veel goede spelers naar de klote.quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef Robertje het volgende:
Twintig punten verschil... Knicks hebben een baggerteam.
Had afgelopen nacht moeten gebeurenquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef popolon het volgende:
Niks mis met een loss even tussendoor. Da's goed, even weer met beide voeten op de grond.
Had ik niet van opgekeken maar ze blijven goed spelen zonder al teveel van de starting five te 'eisen'.quote:Op maandag 31 december 2007 01:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Had afgelopen nacht moeten gebeuren
Kon de hype van Maxiell alleen nog niet echt terugzien tegen Indiana.quote:Op maandag 31 december 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Had ik niet van opgekeken maar ze blijven goed spelen zonder al teveel van de starting five te 'eisen'.
Ik ben erg blij met deze bank. Maar dat was al wel duidelijk.
Ach ja hype, wat is hype? Aan de stats zie je het niet altijd maar hij brengt erg veel pressing en energie. En daar profiteren anderen weer van.quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kon de hype van Maxiell alleen nog niet echt terugzien tegen Indiana.
Jouw hypequote:Op maandag 31 december 2007 01:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja hype, wat is hype? Aan de stats zie je het niet altijd maar hij brengt erg veel pressing en energie. En daar profiteren anderen weer van.
Probleem met Detroit was altijd de bank. Starting five was aan het einde van het seizoen gewoon op zeg maar.
quote:
Bij gebrek aan voor een keer eens portland. Na al die jarenquote:Op maandag 31 december 2007 01:57 schreef F1Bas het volgende:
Zitten we in het Portland topic ofzo
Ik met 'n ander nr. En een mooie oregon truiquote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef popolon het volgende:
Ik heb trouwens een Portland jersey, nummer 30.
Kan je beter aan barkley vragen. Als hij zegt dat boston gaat winnen dan weet je dat de lakers easy winnen.quote:Op maandag 31 december 2007 02:04 schreef PirE het volgende:
Als popo nu even kan zeggen dat de Lakers gaan winnen, dan kan ik zo met een gerust hart gaan slapen
Da's een moeilijke maar 't zou me niet verbazen. Ik zou er geen geld op durven zetten.quote:Op maandag 31 december 2007 02:04 schreef PirE het volgende:
Als popo nu even kan zeggen dat de Lakers gaan winnen, dan kan ik zo met een gerust hart gaan slapen
Laat ik dan maar voor één keer voor de Lakers zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 02:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's een moeilijke maar 't zou me niet verbazen. Ik zou er geen geld op durven zetten.
Ja rustig maar, 't is maar het seizoen hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef jmac het volgende:
Welkom mcroberts to the nba
[ afbeelding ]
GOOOOOODNIGHT all. The dream continues![]()
![]()
Portland is meestal allang klaar als de Play-offs beginnenquote:Op maandag 31 december 2007 02:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja rustig maar, 't is maar het seizoen hoor.
Play off basketball is the best.
't Zit ook wel mee. 't Westen is een puinhoop en het Oosten is stukken beter nu. Maar wel leuk die afwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 02:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Portland is meestal allang klaar als de Play-offs beginnen. Zul je zien dat ze gelijk 14x op rij verliezen zodra deze streak eindigt
Dacht al, heeft ie spraakgebrek ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef Chrishop het volgende:
Lol Travis Outlaw is niet te verstaan en die Rookie aan het eind met 1 steal en 4 pts is geniaal. Slaap lekker
.
En Kenyon Martin als de groupleader.quote:Op maandag 31 december 2007 02:53 schreef Chrishop het volgende:
Moeizame wedstrijd in Denver, JR Smith en AI zijn wel de 2 ghetto superstars van het team headbands en tattoo's en shiiiit.
Ghehe ja precies, istie weer geblesseerd of wat? Nog niks van gezien.quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef D-Wade het volgende:
[..]
En Kenyon Martin als de groupleader.
Volgens mij geblesseerd ja.quote:Op maandag 31 december 2007 02:58 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ghehe ja precies, istie weer geblesseerd of wat? Nog niks van gezien.
Z'n knie weer?quote:
Hamstring.quote:Op maandag 31 december 2007 03:07 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Z'n knie weer?
Kan niet echt zeggen dat Kenyon een meerwaarde heeft gehad, maarja hij is wel herstellende van een knie operatie.
Denk je nog steeds hetzelfde als ik zeg dat ze meer dan 229pts moeten scoren?quote:Op maandag 31 december 2007 03:20 schreef Chrishop het volgende:
Beide teams staan met rust allebei op rond de 50 punten dus het valt eigenlijk wel mee.
Is dat zo? Het oosten heeft 6 teams met een winning record en het westen heeft er 8... Het oosten heeft 3 teams met een winning record tegen .500 teams en het westen heeft er 5.quote:Op maandag 31 december 2007 02:33 schreef popolon het volgende:
[..]
't Zit ook wel mee. 't Westen is een puinhoop en het Oosten is stukken beter nu. Maar wel leuk die afwisseling.
Blazers vallen nog wel terug maar zullen wel eindigen tussen plaats 6-8quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef popolon het volgende:
Een puinhoop in de zin van dat er nog geen team tussenuit springt.Alhoewel de Blazers hard aan de weg timmeren.
Hij is idd superathletisch voor een center. Geweldig voetenwerk ook. Nog flitsender als Dwight Howard waarmee je hem wel kunt vergelijken.quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef no-look het volgende:
Hij schijnt ook echt + 10 kg spiermassa aan z'n bovenlijf te hebben geplakt. Scary thoughts...
En hij was bij die tests die ze altijd doen bij de rookies ook de op één na snelste ofzo, guards meegerekend. Over atletisch gesproken...
Ik kan niet wachten. Alhoewel ik niet te klagen heb nuquote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef popolon het volgende:
En dan te bedenken dat ze met Oden nog beter zouden zijn. Oden is een geweldige center.
Asked about Greg Oden's rehab, Portland Trail Blazers general manager Kevin Pritchard wanted to make things clear.
"He's so far ahead of what we expected it's not even funny," Pritchard said Thursday. "Having said that, he will not. Come. Back. This. Year."
Toch erg jammer.
Wat raar dat ik 'm nergens zie staan dan. Zie wel de haier play of the day idd maar de top10 zelf nietquote:Op maandag 31 december 2007 17:12 schreef D-Wade het volgende:
Die dunk van Outlaw was op 1 jmac en Roy op 3.
Vanavond trouwens gewoon 8 duels op het programma, met oa Utah-Portland.
Celtics spelen ook wel erg goed dit jaarquote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef D-Wade het volgende:
Lakers zwaar ingemaakt door de Celtics.
Kobe was negens te bekennen met 6-25 op FG(0-6 op 3-p).
Bynum ook met slechts 8puntjes en 2 rebounds.
quote:Op maandag 31 december 2007 23:16 schreef D-Wade het volgende:
Charlotte ook na OT gewonnen zie ik.
Waarvan misschien wel 4 op rij. Toronto t/m San Antonio. Orlando zullen ze ook niet allebei pakken denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:28 schreef popolon het volgende:
Het januari schema van Detroit is loodzwaar.
5 thuis, 10 uit.
Wed 02 @ Washington
Fri 04 @ Toronto
Sat 05 vs Boston
Wed 09 @ Dallas
Thu 10 @ San Antonio
Sat 12 @ Charlotte
Sun 13 @ New York
Tue 15 vs Toronto
Fri 18 vs Sacramento
Sat 19 @ Chicago
Mon 21 @ Orlando
Wed 23 @ Philadelphia
Fri 25 vs Orlando
Tue 29 @ Indiana
Thu 31 vs LA Lakers
Daar zullen er zeker wel 5 van verloren worden.
Dat is wel lullig jmac, komt Portland een keer op Sport 1 en dan net een wedstrijd die ze kansloos gaan verliezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef jmac het volgende:
A Look Back at December
Vandaag geen match @ sport1.
Donderdag Chicago-Portland.
Vrijdag: Cleveland- Sacramento
Zondag: Memphis-Miami
Ze komen tot nu toe elke maand een keer op tvquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is wel lullig jmac, komt Portland een keer op Sport 1 en dan net een wedstrijd die ze kansloos gaan verliezen.
Is die geblesseerd dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:18 schreef jmac het volgende:
hoelang duurt die blessure van Elson nog?
Oh zag 'm in gamecast er niet bijstaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:23 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Is die geblesseerd dan?
Volgens mij zit hij gewoon op de bank.
En Kenyon Martin met 4 blocks in het 1ste kwart.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:40 schreef Ricard0j het volgende:
Camby alweer met 8 rebounds in het eerste kwart
Ja leve onze 3punters want anders was 't al meteen over. tot op 4 gekomen ennu is t gewoon weer 10puntenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:48 schreef D-Wade het volgende:
Portland met een 9-0 run net toen de Bulls de wedstrijd op slot wilden gooien.
52-59.
Zullen ze bij Sport1 blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:54 schreef Ricard0j het volgende:
Elson in the game.
Ja nee deze match gaat het idd niet goed nee maar 't is niet wat algemeen fout gaat ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:59 schreef popolon het volgende:
Hoezo? Twee keer de kans, twee keer niet goed.
Ik zie de Bulls graag verliezen maar ik ben bang dat ze er nu mee vandoor gaan.
Gelukkig zat er geen tegenprestatie aan verbondenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze komen tot nu toe elke maand een keer op tvJammer dat het geen thuismatch is... En ik spreek je morgenvroeg wel
Dacht dat ik ookquote:
Speelt sterk? Kijk je alleen naar punten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:49 schreef D-Wade het volgende:
Wow, Bargnani speelt sterk.
3-punter weer van hem en 11-3 run Raptors.
53-58.
Hij is en zal nooit een rebounder worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Speelt sterk? Kijk je alleen naar punten?
0 rebounds. 0! Voor een 2.10+ kerel.
Als ik een PF moet kiezen voor driepunters kies ik Sheed. En die heeft ook nog eens 10 RBP.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:00 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Hij is en zal nooit een rebounder worden.
Kijk alleen maar hoeveel 3-punters hij neemt en dat voor een PF.
Schieten is zijn sterke punt.
Ach, Detroit heeft een beter team dan Boston.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:06 schreef Ricard0j het volgende:
Dan hoop ik voor Detroit dat het geen zware vierde kwart gaat worden, als ze morgen tegen Boston moeten.
Sheed is een goede speler, maar hij is nog nooit in zijn carriere in de buurt gekomen van 10 RPGquote:
Bijna dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:34 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Sheed is een goede speler, maar hij is nog nooit in zijn carriere in de buurt gekomen van 10 RPG
Mijn grootste probleem met hem was het niet laten spelen van de bank. En kijk eens wat er dit seizoen gebeurt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:31 schreef no-look het volgende:
Popo ik hoor je niet meer over Saunders? Is dat onder het motto 'a winning coach is always right' ofzo
Daar kijk ik niet van op.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:11 schreef D-Wade het volgende:
En de Pistons buigen een 3-10 achterstand om in een 22-12 voorsprong in het 1ste kwart.
Deze pot mag Detroit van mij winnen, dat zegt wel genoegquote:Op zondag 6 januari 2008 04:38 schreef popolon het volgende:
't Is nog even wachten en de eerste Boston fans melden zich.
Ze mogen van mij alles winnen, zolang ze maar van het Bulls-record afblijven.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:38 schreef popolon het volgende:
Was al bang dat ons record er aan ging. Nu moet boston weer 'n keer verliezen. Wij hebben iig revenge op utah (en dat zonder ROY).quote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef popolon het volgende:
Game over. Boston speelde goed maar ik wat wat meer van Detroit verwacht op 't einde. FT's missen, airball. Hmmm.
Nou goed, einde aan de winning streak en dat komt niet onaardig uit. Is die Detroit hype ook weer over.
En BitetheBullet is jarig, feli.
Ben uiteraard nog steeds een Spurs fan. Maar Boston laat leuke dingen zien dit seizoen. Leuk team om te volgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:38 schreef popolon het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef popolon het volgende:
Game over. Boston speelde goed maar ik wat wat meer van Detroit verwacht op 't einde. FT's missen, airball. Hmmm.
Nou goed, einde aan de winning streak en dat komt niet onaardig uit. Is die Detroit hype ook weer over.
En BitetheBullet is jarig, feli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |