Ach ik ben gewoon blij dat de Pistons investeren in de toekomst, twee jaar geleden speelde de starting five bijna alles.quote:Op maandag 24 december 2007 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens de Pistons en Maxiell niet in één post te noemen.
TvPortland natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 10:07 schreef Dunckie het volgende:
Tevens Vervelende Pacers
quote:"This was a difficult decision to make, but one that was necessary at this time," general manager John Paxson said in a statement Monday. "Scott helped us in many ways during his time with the Bulls; most importantly, he helped this franchise get back to respectability. I am appreciative of his hard work and the imprint that he left on our team."
Klopt, met Phoenix geruild voor James Jones.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:33 schreef jmac het volgende:
ja die hadden we toch bij de vorige draft binnen gehaald he. Zoiets herinner ik me nog.
En ze ft's maken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef Chrishop het volgende:
En wade moet vooral niet pasen en ballen uit het veld gooien.
Zo hard was die nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Multiply het volgende:
Ariza met de lekkere dunk over Hill. :p
Alleen nu is mijn stream dood..
En ik wilde hem nog wel wegdoenquote:Op woensdag 26 december 2007 04:57 schreef popolon het volgende:
Lakers doen het toch weer leuk hoor, vooral Bynum valt op. Je ziet het werk van Jabbar terug: Geen powercenter maar erg bewegelijk en atletisch en de sky hook is er ook nog.
Ik zei het een tijd terug al SF, Bynum wordt een leuke speler.
Speelt ie al? Of op de bank?quote:Op donderdag 27 december 2007 03:58 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets 56-34. Goed om Nene weer terug te zien!
Mag ook wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 04:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
7 minuten gespeeld, 8 pts.
Zit momenteel weer even op de bank.
1-1 wordt het. Teken ik voor, teveel wins op rij is niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef F1Bas het volgende:
Vanaf morgen gaat Detroit er 2 keer aan, back-to-back.
Nou ja, dat zou je zeggen maar ze missen dingen die je niet effe kan op pakken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:02 schreef popolon het volgende:
Mavs is al tijden een drama, die komen nog wel terug later in het seizoen.
They'll be back. En de Cavs is een heel degelijk team maar ook niet geweldig, die finaleplek was gewoon een foutje van de Pistons. Zeker nu Hughes waarschijnlijk ook vertrekt daar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:08 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je zeggen maar ze missen dingen die je niet effe kan op pakken.
Rebounden is nog steeds een zwakke punt bij hun en Cavs maken hun daar in.
Cavs met 25 rebounds en Dallas slechts 14, geen klein verschil.
Hij kreeg een goede beuk op z'n gebit ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:15 schreef Ricard0j het volgende:
Het begint wel steeds harder te worden.
LeBron is wel de hele tijd de pineut.
Tja, twee teams zonder een beetje PG. Wat een draak van wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:30 schreef Ricard0j het volgende:
Iedereen die de schoenen van die verslaggever af zit te kraken
Toch een leuke wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:11 schreef Ricard0j het volgende:
Wat een wedstrijd.![]()
Schieten gaat aan beiden kanten wel erg slecht.
Eerste helft was het al beslist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:26 schreef F1Bas het volgende:
Detroit rent lekker mee tot nu toe, kan een leuke wedstrijd worden, al zie ik de Pistons wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |