Dan moet je beter opletten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:35 schreef EricG het volgende:
Ik vond het belachelijk dat hij als enige persoon op aarde wel zijn Mac in het stopcontact kon stoppen en benzine kon krijgen voor zijn wagen.
Op een gegeven moment zie je een affiche in het appartement van Will. Daarop staat dat honden al eerder naar buiten komen. Hoe en waarom, geen idee, omdat ze genetisch wat anders beïnvloedt zijn door het virus, neem ik aan. Waarom komt niemand zelf met zo'n verklaring als ie iets niet snapt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:38 schreef ASSpirine het volgende:
Toen de gemuteerde honden achter hen aankwamen, konden zij wel gedurende de dag naar buiten komen, alleen geen rechstreekse licht...
Waarom honden wel en zombies niet?...
Maar verder vond ik het een leuke film
Hij kon het denk ik niet aan dat zijn lieve hond zo'n gruwelijk monster werd. Plus, die hond had hm daar makkelijk gedood. Dus denk dat het voor hemzelf beter was om zijn hond te doden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:18 schreef single_queen het volgende:
3. waarom vermoordt hij zijn hond? zou ik toch liever als proefdier gebruiken, wie weet lukt het?
Wat heb jij het verhaal van "The pursuit of Happyness" verkeerd begrepen zegquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:59 schreef vencodark het volgende:
Heb hm ook gezien maar vond er niet zoveel aan eigenlijk. Opzich had het wel zn spannende momenten maar het was een typische Will Smith film. Held, actie, monsters. Het heeft allemaal niet zoveel indruk achtergelaten en het bracht niets nieuws. Vond het wel zielig voor die hond. Hoopte nog zo dat het niet zou gebeuren.
Ok, die heb ik dan net niet gezien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat heb jij het verhaal van "The pursuit of Happyness" verkeerd begrepen zeg![]()
Het was te verwachten dat zijn hond dood zou gaan.
Vond het einde ook nogal afgeraffeld ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef eXite het volgende:
Ik vond het concept echt geweldig, en de film ook wel netjes uitgewerkt tot de helft, toen ging het bergafwaards. Maar het einde, waarin je in 5 minuten ziet hoe alles ineens kapot gaat en vrouw/kind zichzelf in een handomdraai naar de kolonie werken gaat helemaal nergens over.
volgens mij zei hij "day 1100" of zoiets, dus dat zou 3 jaar zijn, ipv 3 maandenquote:Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Hij zat trouwens pas 3 maanden alleen volgens zn dagboek maar was wel half gek geworden. Die poppen in de videotheek waren scary.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |