abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56307233
Ik vond het belachelijk dat hij als enige persoon op aarde wel zijn Mac in het stopcontact kon stoppen en benzine kon krijgen voor zijn wagen.

Voor de rest is 'ie wel oké.
pi_56309754
Tsja, zelfde kater als met war of the worlds. Zoveel fouten en gare toevalligheiden, echt jammer want eerste half uur was echt vet en zeer interessant
pi_56313270
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:35 schreef EricG het volgende:
Ik vond het belachelijk dat hij als enige persoon op aarde wel zijn Mac in het stopcontact kon stoppen en benzine kon krijgen voor zijn wagen.
Dan moet je beter opletten...
pi_56313957
Moest veel denken aan the Cave, 28days/weeks later en War ot Worlds. Uiteindelijk vond ik die films allemaal beter, hoewel ik me niet echt verveeld heb bij deze film.
anonieme razernist
pi_56314306
Toen de gemuteerde honden achter hen aankwamen, konden zij wel gedurende de dag naar buiten komen, alleen geen rechstreekse licht...
Waarom honden wel en zombies niet?...

Maar verder vond ik het een leuke film
pi_56318375
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:38 schreef ASSpirine het volgende:
Toen de gemuteerde honden achter hen aankwamen, konden zij wel gedurende de dag naar buiten komen, alleen geen rechstreekse licht...
Waarom honden wel en zombies niet?...

Maar verder vond ik het een leuke film
Op een gegeven moment zie je een affiche in het appartement van Will. Daarop staat dat honden al eerder naar buiten komen. Hoe en waarom, geen idee, omdat ze genetisch wat anders beïnvloedt zijn door het virus, neem ik aan. Waarom komt niemand zelf met zo'n verklaring als ie iets niet snapt?

Moet alles netjes worden uitgelegd? Is een film dan pas leuk?

Niet zozeer naar jou gericht, maar naar iedereen die altijd alles uitgelegd wil hebben.
pi_56358201
Ook een beetje gemengde gevoelens over deze film. Tot het moment dat zijn hond doodgaat was het een behoorlijke goede film. De beelden van New York, de eenzaamheid, het moment als de hond dat hert achterna gaat in een donker gebouw. Hoogtepunt was toen Will Smith zelf in die val stapte. Toen had ik echt een “KUT, ze worden slimmer!” moment. Maar daarna… neppe CGI-monsters, vage mensen die opeens komen opdagen en als dieptepunt de “vlucht” naar de kolonie overlevenden. Waarom lagen de doden vampiers eigenlijk niet 10 hoog opgestapeld voor de muren van die compound?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56371810
Ik vond hem echt slecht tot in het belachelijke toe
pi_56408463
Vond het een erg goede film!!
Zonder wrijving geen glans
pi_56408835
Heb hm ook gezien maar vond er niet zoveel aan eigenlijk. Opzich had het wel zn spannende momenten maar het was een typische Will Smith film. Held, actie, monsters. Het heeft allemaal niet zoveel indruk achtergelaten en het bracht niets nieuws. Vond het wel zielig voor die hond. Hoopte nog zo dat het niet zou gebeuren.
pi_56448264
goed concept.. maar zoals eerder genoemd, met betere uitwerking had ie gemakkelijk een 8 of zelfs een 9 kunnen scoren (iets meer diepgang en niet vrouw en kind verliezen bij stom helikopterongeluk)
1. vrouw en kind mogen van mij wel dood.. maar dit vond ik raar einde
2. ik vond het jammer dat er niet meer uitgewijd werd over de overgang v virus naar vampieren en Robert Neville alleen in Manhattan.
3. waarom vermoordt hij zijn hond? zou ik toch liever als proefdier gebruiken, wie weet lukt het?
4. waar komt God ineens vandaan?
5. heeft serieus geen enkele andere vampier hem voor die nacht naar huis zien gaan?
6. stom einde! te snel, te kort... en waarom moest hij uberhaupt dood
7. idd.. die nederzetting die ze vinden ziet er leuk uit.. maar als die vampieren zo slim worden.. kunnen ze toch ook bomen omknagen/gooien en zo binnenkruipen?

1. Will smith was goed
2. eenzaamheid was goed neergezet
3. hond was cool
4. dagelijkse routine was cool
5. laatjes (leeg manhattan) was mooi
6. will smith had mooi alles goed uitgedacht (lampjes om zijn huis, sporen uitwissen, valletjes om vampiers te vangen etc.)
7. Bob Marley filosofie/rode draad was cool
8. EMMA THOMPSON RULES!

tja.. helaas.. toch een 5.5
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_56455930
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:18 schreef single_queen het volgende:

3. waarom vermoordt hij zijn hond? zou ik toch liever als proefdier gebruiken, wie weet lukt het?
Hij kon het denk ik niet aan dat zijn lieve hond zo'n gruwelijk monster werd. Plus, die hond had hm daar makkelijk gedood. Dus denk dat het voor hemzelf beter was om zijn hond te doden.
Vond wel heeeel zielig.
pi_56456667
Altijd mooi, miljarden mensen zijn 'gestorven' door het virus, en het zieligste vind men het hondje.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56482123
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:59 schreef vencodark het volgende:
Heb hm ook gezien maar vond er niet zoveel aan eigenlijk. Opzich had het wel zn spannende momenten maar het was een typische Will Smith film. Held, actie, monsters. Het heeft allemaal niet zoveel indruk achtergelaten en het bracht niets nieuws. Vond het wel zielig voor die hond. Hoopte nog zo dat het niet zou gebeuren.
Wat heb jij het verhaal van "The pursuit of Happyness" verkeerd begrepen zeg
Het was te verwachten dat zijn hond dood zou gaan.
pi_56482242
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Wat heb jij het verhaal van "The pursuit of Happyness" verkeerd begrepen zeg
Het was te verwachten dat zijn hond dood zou gaan.
Ok, die heb ik dan net niet gezien.
Maar je weet vast wel wat ik bedoel.
En ja, dood hond was te verwachten, maar hoopte gewoon zo ontzettend dat het niet zou gebeuren.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:28:36 #216
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56550731
Mijn bijdrage. (Heb het hele topic niet gelezen). Ik had echt verwacht dat er meer verhaal zou zitten bij de Vamp/zombie leider. Die was intelligent alleen toen kwam het einde en ja... Je weet het al.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56551811
Wat een kutfilm

Maar Will SMith maakt altijd kutfilms dus mijn voorgevoel was goed.
De man heeft maar 1 gezicht in films... altijd maar hetzelfde.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:43:16 #218
52246 eXite
----------------
pi_56627985
Ik vond het concept echt geweldig, en de film ook wel netjes uitgewerkt tot de helft, toen ging het bergafwaards. Maar het einde, waarin je in 5 minuten ziet hoe alles ineens kapot gaat en vrouw/kind zichzelf in een handomdraai naar de kolonie werken gaat helemaal nergens over.
No waaaaaaayyy!
- yes, way.
  zondag 10 februari 2008 @ 01:13:03 #219
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56636503
Jemig, wat had ik hier meer van verwacht zeg vond het echt slappe hap.. enige pluspuntjes waren de acteerprestaties van Will Smith en dat hondje
  zondag 10 februari 2008 @ 10:40:32 #220
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_56639475
Hoe de fuck heb je een granaat in je la met allemaal medicijnen? Ik vond dat gewoon zo vreemd hij trekt een la open met allemaal medicijnen enzo en helemaal achterin een granaat
pi_56648586
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef eXite het volgende:
Ik vond het concept echt geweldig, en de film ook wel netjes uitgewerkt tot de helft, toen ging het bergafwaards. Maar het einde, waarin je in 5 minuten ziet hoe alles ineens kapot gaat en vrouw/kind zichzelf in een handomdraai naar de kolonie werken gaat helemaal nergens over.
Vond het einde ook nogal afgeraffeld ja.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:15:01 #222
105807 Haiduc
Dat wel natuurlijk!
pi_56683757
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Hij zat trouwens pas 3 maanden alleen volgens zn dagboek maar was wel half gek geworden. Die poppen in de videotheek waren scary.
volgens mij zei hij "day 1100" of zoiets, dus dat zou 3 jaar zijn, ipv 3 maanden

Vond ut trouwens wel een goeie film
FC Twente
pi_58332093
Als het virus werkte(wat die vrouw zegt in de kelder) waarom gaat hij dan weg met die vrouw en dat kind????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')