New York (Manhattan) is geen eiland maar een schiereiland. Bovenaan zit het gewoon aan het vaste land vast.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Again het volgende:
Wat ik me afvroeg; ze bliezen alle bruggen op, hoe kan die vrouw dan toch met de auto in Manhattan komen? En daarna ook weer uit? Misschien iets dat mij ontgaan is hoor
Volgens mij gewoon hetzelfde antivirus.quote:Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Faxie het volgende:
Hij injecteerde z'n hond toch met hetzelfde antivirus dat uiteindelijk bleek te werken op die zombievrouw? Of was dat antivirusje net een stapje verder gevorderd?
Weet het even niet meer...
dan sloeg het opblazen van de bruggen helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
New York (Manhattan) is geen eiland maar een schiereiland. Bovenaan zit het gewoon aan het vaste land vast.
Land is ook af te sluiten hoor...quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dan sloeg het opblazen van de bruggen helemaal nergens op.
De hele film is gewoon een gatenkaas, en je kan niet eens zeggen "daar moet je doorheen kijken", want het is "geen actiefilm"....
Dat heeft twee redenen:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:12 schreef Hardrebel het volgende:
Niemand heeft het erover dat de naam I am legend nogal lijkt op de naam I am Robot (volgens mij ook met deze hoofdrolspeler).
Dit kun je toch geen horror noemen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef tessie het volgende:
Zow hee, ik schrok me echt rot van deze film!
Ik had alleen een voorstukje gezien, en het leek me wel een leuke film. Toen we in de bios aankwamen begon ie al bijna, dus verder ook nix gelezen ofzo. Ik had echt geeeen idee dat het een horror film was met zombies (of besmette mensen dan). En ik hou dus echt niet van horror films, ben ik veel te bang voor haha! Echt, vreselijk dus! Vond het verhaal ook echt prut trouwens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |