quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Viswijven?
nEE LUKT NET MEER , IK GA SLAPEN. :wquote:
Wat rook ik dan aan het einde van de vorige SC....quote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
Zoveel wijven zitten hier niet, en ik ben geen viswijf. Heet geen katja schuurman
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
Zoveel wijven zitten hier niet, en ik ben geen viswijf. Heet geen katja schuurman
Je post als een Lobébéquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
nEE LUKT NET MEER , IK GA SLAPEN. :w
Je moet je koelkast schoonmakenquote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat rook ok dan aan het einde van de vorige SC....
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGERquote:
Nou, jou mag ik wel tussen je tietjes neuken.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGER
Heeft Katja méér dan alleen gigantische tetten?quote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij ook zó'n lekkere hees geil stemgeluid?
Jups.....vind ik wel, dat stemgeluid is wel lekker zolang je de woorden niet ontrafelt....quote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Katja méér dan alleen gigantische tetten?
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGER
Mag je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, jou mag ik wel tussen je tietjes neuken.
En Katja vooralsnog niet.
Dus je staat nog een beetje voor.
Bovendien ben jij een eigenwijs, koppig kutwijf.
En daar hou ik wel van.
Trusten mijnheer Gertquote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik ga echt slapen. Veel plezier met Katja, en als ik jullie niet meer spreek voor die tijd: bedenk dat steengrillen en fondiuepannen ook na twee flessen wijn nog heet zijn.
En ja, itt tot die Keijl-foto, spreek ik hier uit ervaring.![]()
Ik merk het wel als je met Kerst dat forum van je een beetje op snelheid hebt, Blauwe.quote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik ga echt slapen. Veel plezier met Katja, en als ik jullie niet meer spreek voor die tijd: bedenk dat steengrillen en fondiuepannen ook na twee flessen wijn nog heet zijn.
Heb ik eindelijk ovenhandschoenen is het visschotelquote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Ik loop aardig voor op schema, niet?quote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik merk het wel als je met Kerst dat forum van je een beetje op snelheid hebt, Blauwe.
Het gaat al een stuk beter, dat zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik loop aardig voor op schema, niet?
gEWOON IN DE FONUDEU PAN FROTTEN.quote:Op maandag 24 december 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk ovenhandschoenen is het visschotelKoud dus
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!!!![]()
Dolf, slaap zacht, als een Lob`eb`e![]()
Ik typte in het donker...deek het nog niet slechtquote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?
Ik heb daar heel mijn creatieve brein op losgelaten.
eERDER ME MOEDER !!quote:
Ja, da's het sein.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?
Ik heb daar heel mijn creatieve brein op losgelaten.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's het sein.![]()
[ afbeelding ] die andere santa kon ik niet zo gauw vinden.
quote:
Op de valreep dan, jij ook NMNS en fijne dagen.quote:
Hou dat vast......quote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de valreep dan, jij ook NMNS en fijne dagen.![]()
en dat (vrijwel) nuchter![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de valreep dan, jij ook NMNS en fijne dagen.![]()
en dat (vrijwel) nuchter![]()
Even een harde reset....de hele nacht en morgen opblijven....je kan ut...quote:Op maandag 24 december 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik moet er vroeg uit vandaag...
maar het slapen lukte niet
hier t zelfde, zit nu aan mn nachtelijke snack. eerst die ff opeten en dan maar es naar bed.quote:Op maandag 24 december 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik moet er vroeg uit vandaag...
maar het slapen lukte niet
Héhé, eindelijk eens iemand die het gewoon toegeeft....quote:Op maandag 24 december 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
Is die gert nu eindelijk weg of niet.
Lijkt wel een vrouw zoals die zit te dralen.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even een harde reset....de hele nacht en morgen opblijven....je kan ut...
quote:Op maandag 24 december 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
Is die gert nu eindelijk weg of niet.
Lijkt wel een vrouw zoals die zit te dralen.
Is ook leuk...heb zelf nog niet gekeken, maar voorgaande jaren welquote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hier t zelfde, zit nu aan mn nachtelijke snack. eerst die ff opeten en dan maar es naar bed.
Maar vind Serious Request zo leuk
Dat is nou echt iets waar vrouwen goed in zijn. Dralen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Héhé, eindelijk eens iemand die het gewoon toegeeft....
Gert is anders best een lekker wijfquote:Op maandag 24 december 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is nou echt iets waar vrouwen goed in zijn. Dralen.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Gut wat een pret heb ik hier al niet mee gehad http://www.elfyourself.com/
Vorig jaar werd ik gebeld, nav de plaat die ik had aangevraagdquote:Op maandag 24 december 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is ook leuk...heb zelf nog niet gekeken, maar voorgaande jaren wel![]()
Stenders en Eckdom zijn wel geinig
Gert is een wijf?quote:Op maandag 24 december 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
Gert is anders best een lekker wijfnet als jij
Eng h`e (ligt aan toetsenbord) op de radio???quote:Op maandag 24 december 2007 02:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik gebeld, nav de plaat die ik had aangevraagd
Was wel grappig.
Nu is Michiel Veenstra. Ook wel leuk.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert is een wijf?
Dat verklaart veel
't was 10 voor 12 's avonds ofzo, lag op de bank te slapen, schrok er vanquote:Op maandag 24 december 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eng h`e (ligt aan toetsenbord) op de radio???![]()
Die Veenstra ken ik niet, misschien wel als ik zijn stem hoor. Die lui op het plein zijn vaak ook zo grappig.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't was 10 voor 12 's avonds ofzo, lag op de bank te slapen, schrok er van
Zooooo mn popcorn is op, ik móet naar bed
Jij ook alvast! Tot laterquote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jjjjeeiiikksss...nou...klonk je vast lekker slaperig..
Als je gaat slapen, slaap lekker![]()
Goed planquote:Op maandag 24 december 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen, ik ben ook weg (zonder gedraal)
quote:Op maandag 24 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Doet het licht uit en wil hier niemand meer zien voor tien uur morgenvroeg...
quote:Op maandag 24 december 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Strijkt over z'n hart en doet een schemerlampje aan voor Ian
Oh, how you know mequote:Op maandag 24 december 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Zijn as tyft ie evengoed wel op de grond...
Gertrudaquote:Op maandag 24 december 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert is een wijf?
Dat verklaart veel
Stom hè?quote:Op maandag 24 december 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hihihihi je moest de COS uit!!!![]()
Moet je je maar gedragen!
Het woordje ' zuur' neem jij wel heel vaak in de mond....quote:Op maandag 24 december 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stom hè?Er heerst daar een zure stengte
quote:
Zuur, is het niet?quote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woordje ' zuur' neem jij wel heel vaak in de mond....
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een heel rustig, verlegen meisje...
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....!!!!!!!!!!quote:
Slik je toch een pilletjequote:Op maandag 24 december 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....!!!!!!!!!!Me tourette begint alweer op te spelen
quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een heel rustig, verlegen meisje...
Bijtje....laat ook maar...we drinken er nog 'e'en..... Zou Bonnie ook gedaan hebbenquote:
Ik doe een sigaretje.quote:Op maandag 24 december 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bijtje....laat ook maar...we drinken er nog 'e'en..... Zou Bonnie ook gedaan hebben
Ik heb net een heerlijke homp worst gescoort (uit andermans koelkast), pfffff gaat een beetje in mijn eigen huis in de badkamer rokenquote:Op maandag 24 december 2007 03:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe een sigaretje.
Ik rook tegenwoordig niet meer in de huiskamer, maar in de badkamer (met goed luchtafvoer!)... Zo hou ik het hier echt lekker fris, ben er maar blij mee
bijtje?wat is er mis met tarzan?
Zo'n sigaretje doet wonderen. Ik vind bijtje bij nader inzien toch eignlijk wel erg lief klinkenquote:Op maandag 24 december 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Tarzan is voorbehouden aan een ander...
Euh?quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke homp worst gescoort (uit andermans koelkast),
quote:Op maandag 24 december 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo'n sigaretje doet wonderen. Ik vind bijtje bij nader inzien toch eignlijk wel erg lief klinken
Mooi toch, maar ik begin er niet meer aan. Bevalt me uitstekend.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke homp worst gescoort (uit andermans koelkast), pfffff gaat een beetje in mijn eigen huis in de badkamer rokenMijn huis is het enige huis waar nog ontspannen doorgepaft mag worden..
Dat is uiteindelijk goedgekomen. Nogal een lang verhaal, maar die kutdrukkerij die ertussen zat is best wel op haar bek gegaanquote:Op maandag 24 december 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
XTC heeft zijn job gedaan
Nog nieuws van de drukker?
Ik zou niet in mijn ultra-frisse, naar heerlijke zeepjes ruikende, badkamer kunnen roken....quote:Op maandag 24 december 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi toch, maar ik begin er niet meer aan. Bevalt me uitstekend.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Datis uiteindelijk goedgekomen. Nogal een lang verhaal, maar die kutdrukkerij die ertussen zat is best wel op haar bek gegaanIk heb zelf nog direct wat geld mogen verdienen aan mijn klantje. Alles is uiteindelijk goedgekomen. Ik heb het in eerste instantie wel met lichte opzet mis laten lopen.
![]()
Ik sta bij het raampje, blaas nauwkeurig naar buiten. Dat raampje staat altijd open, te luchten. Als ik er klaar ben, lucht het er lekker door. Ik rook ook een stuk minder inmiddelsquote:Op maandag 24 december 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou niet in mijn ultra-frisse, naar heerlijke zeepjes ruikende, badkamer kunnen roken....![]()
Je moet je huis gewoon dagelijks luchten en schoonhoudendan is het best te doen..
En ik zit nu prinses heerlijk, op een logeeradres, in de slaapkamer achter de pc, met mijn worstje, peukie en drankjequote:Op maandag 24 december 2007 03:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik sta bij het raampje, blaas nauwkeurig naar buiten. Dat raampje staat altijd open, te luchten. Als ik er klaar ben, lucht het er lekker door. Ik rook ook een stuk minder inmiddels
quote:Op maandag 24 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik zit nu prinses heerlijk, op een logeeradres, in de slaapkamer achter de pc, met mijn worstje, peukie en drankje
Wieso hast du denn etwas aus einem kuhlschrank geklaut?quote:
Es ist nicht meinem Kulschrankquote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wieso hast du denn etwas aus einem kuhlschrank geklaut?
Hast du mehrere kuhlschränker zu hause!?
Een dorpsg.. die gewoon doet? Moet niet gekker wordenquote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hè?? Doe eens gewoon! Ga je morgen trouwen, om 10.00 uur?
Tjeequote:Op maandag 24 december 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een dorpsg.. die gewoon doet? Moet niet gekker worden![]()
Nee, ik niet!!! Iemand anders... Maar ik mag wel acte de presence geven
quote:Op maandag 24 december 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
TjeeIk denk al, zit ik m'n tijd hier toch te verdoen zeg
![]()
Leuk, zo'n huwelijk. Tenminste, dat kan leuk zijn
quote:
Wat denk je, zul je rond die tijd al weer leven?quote:Op maandag 24 december 2007 03:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Hartstikke leuk..alleen wel verdomde vroeg...
En er slaap hier ook nog een klein ventje van 4 wat om 6u waarschijnlijk al aan mijn haar loopt te trekken, om te kijken of ik nog leef
quote:Op maandag 24 december 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat denk je, zul je rond die tijd al weer leven?
Poe, kanjerquote:
's Nachtsquote:Op maandag 24 december 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel..maar werd gewoon allervriendelijkst ontvangen....
Nee, ze willen een lekkere lange feestdagquote:Op maandag 24 december 2007 04:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Poe, kanjer10.00 uur vind ik overigens echt een etterige tijd. Ze doen het erom. Ze willen gewoon graag dat het een rotbruiloft wordt, denk je niet?
Nou, heel veel plezier dan maarquote:Op maandag 24 december 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze willen een lekkere lange feestdag![]()
![]()
![]()
Slaap lekker bijtjequote:Op maandag 24 december 2007 04:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, heel veel plezier dan maar![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, welterusten![]()
![]()
Kijk 's naar hoelaat je het zei, Lobébé:quote:Op maandag 24 december 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, ik ben hier al vanaf een uur of 22.00
Vandaar mijn verwarring.quote:Op maandag 24 december 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke homp worst gescoort (uit andermans koelkast),
Ik zie het verband van jouw verwarring nietquote:Op maandag 24 december 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk 's naar hoelaat je het zei, Lobébé:
[..]
Vandaar mijn verwarring.
Je zegt om half vier 's nachts dat je net worst uit iemand anders koelkast hebt gehaald en jij snapt niet dat ik dan aan inbreken denk?quote:Op maandag 24 december 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het verband van jouw verwarring niet
En jij ziet mij, lief en onschuldig, voor een inbreker aan?quote:Op maandag 24 december 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zegt om half vier 's nachts dat je net worst uit iemand anders koelkast hebt gehaald en jij snapt niet dat ik dan aan inbreken denk?
meldtquote:Op maandag 24 december 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
* biecht op*
heeft nog nooit ingebroken...
Maar kent wel boefjes
Ik ben bij Ian op bezoek. Tis hier al 10 uur geweest.quote:Op maandag 24 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Doet het licht uit en wil hier niemand meer zien voor tien uur morgenvroeg...
quote:Och meid ik ben dierverzorger. Ik heb zelfs wel is een konijn met de kop op de tafel dood getikt of een lam de hersens helpen intikken of een pauw verstikken.
Vissen in de vriezer gooien of door de plee spoelen heb ik zo vaak gedaan. Heb in een dierenwinkel gewerkt, alles wat niet verkoopbaar leek of was ging gewoon het hoekie om.
Ben ik weer! Was ff een nest puppies van de buren verzuipen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Jappie het volgende:
Hee Lith ?
Doe jij dit soort dingen ook ?
[..]
Neem dan een lekker bakkiequote:Op maandag 24 december 2007 10:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguhik ben nog steeds wakker......
Toch wel de hele familie bij elkaar gehouden hoop ik....quote:Op maandag 24 december 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ooit eens een nest muizen gehad. Heb ze stuk voor stuk gevangen in een zelfgemaakte muisvriendelijke val, en daarna uitgezet in de natuur. Was een traumatische ervaring.![]()
![]()
Nou....dat kwam alsvolgt....Na Fok een paar partijtjes online schaken en toen was het opeens 5 uur. Daarna bedacht ik mij plots dat ik de vuilcontainer aan de straat moest zetten, maar om nu de hele buurt wakker te maken met dat geratel ging mij te ver. Dus nog maar een paar potjes schaak, tot zeven uur, daarna de kar aan de straat gezet waarbij de buuf mij daar vertelde dat ze vandaag niet kwamen in verband met die kerstdagenquote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef Talitha het volgende:
Morguh Pietje.
Morguh NMNS.Waarom ben je nog wakker?
Best wel een lang en dom verhaal....quote:Op maandag 24 december 2007 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....dat kwam alsvolgt....Na Fok een paar partijtjes online schaken en toen was het opeens 5 uur. Daarna bedacht ik mij plots dat ik de vuilcontainer aan de straat moest zetten, maar om nu de hele buurt wakker te maken met dat geratel ging mij te ver. Dus nog maar een paar potjes schaak, tot zeven uur, daarna de kar aan de straat gezet waarbij de buuf mij daar vertelde dat ze vandaag niet kwamen in verband met die kerstdagen![]()
En nu twijfel ik al een uur of vier...slapen of leuke dingen kopen....ik kom er niet goed uit
vind ik...quote:Op maandag 24 december 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Best wel een lang en dom verhaal....
Dat ook nog.quote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel de hele familie bij elkaar gehouden hoop ik....
Agossie...quote:
DVD's, zou ik vorige week al doen. Een micro SD card voor mijn mobiel (extra geheugen) en ik moet nog een carkit uitzoeken die dan weer ingebouwd moet worden.quote:Op maandag 24 december 2007 11:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Agossie...Alles lijkt dom als je moe bent.
![]()
Wat voor leuke dingen wilde je gaan kopen?
hmmm....Ik was eigenlijk op zoek naar een eenduidige verklaring wrom mensen overgaan tot vegeteren.quote:Op maandag 24 december 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik weer! Was ff een nest puppies van de buren verzuipen.![]()
Wat denk je nou zelf jappert?!![]()
Heb ooit eens een nest muizen gehad. Heb ze stuk voor stuk gevangen in een zelfgemaakte muisvriendelijke val, en daarna uitgezet in de natuur. Was een traumatische ervaring.![]()
![]()
Dat is tussen mij en die muizen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je ook tegen ze gesproken hebt......maar wát precies heb je ze verteld
Veulen is een maffe viervoeter....eet geen vlees, is dol op paarden, maar pleurt wel regelmatig vissen in het toiletquote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:![]()
En toch ben ik Veulen ontzettend dankbaar.
Ze heeft je alvast wat guppen beloofd ?quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
En toch ben ik Veulen ontzettend dankbaar.
Ik zeg doen! Dan heb je het maar gehad en kun je die DVD's mooi tijdens de feestdagen kijken. En als je dan aan het eind van de dag doodmoe bent ga je lekker slapen. Dan ben je morgen helemaal fris en uitgerust.quote:Op maandag 24 december 2007 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DVD's, zou ik vorige week al doen. Een micro SD card voor mijn mobiel (extra geheugen) en ik moet nog een carkit uitzoeken die dan weer ingebouwd moet worden.
Mijn verklaring ken je al, dus die éénduidigheid gaat niet lukken vrees ik.quote:Op maandag 24 december 2007 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm....Ik was eigenlijk op zoek naar een eenduidige verklaring wrom mensen overgaan tot vegeteren.
Jij ook veel koopplezier!quote:Op maandag 24 december 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veulen is een maffe viervoeter....eet geen vlees, is dol op paarden, maar pleurt wel regelmatig vissen in het toilet![]()
Jij veel koopplezier....
Alleen de inteeltguppen. Die met 4 ogen, kromme staarten en 2 koppen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze heeft je alvast wat guppen beloofd ?
Nope...as we speak ben ik bezig met mijn eerste slachtrondjequote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn verklaring ken je al, dus die éénduidigheid gaat niet lukken vrees ik.
Vanwaar de vraag eigenlijk? Ben je zelf van plan te gaan vegeteren?
Doe je het wel diervriendelijk?quote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...as we speak ben ik bezig met mijn eerste slachtrondje
Laters all
Ben jij er ook nog Pietje! Vergeet je helemaal te groeten.quote:Op maandag 24 december 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan blijven er wel erg weinig over.
Hoi Pietje, dan moet je het maar met mij doen, als iedereen weggaatquote:Op maandag 24 december 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan blijven er wel erg weinig over.
Nou, dan ga ik ook maar weerquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blurkie, ik ga ook bijna koffie drinken en sociaal doen
.
Denk niet dat je dat gaat lukken...quote:Op maandag 24 december 2007 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm....Ik was eigenlijk op zoek naar een eenduidige verklaring wrom mensen overgaan tot vegeteren.
Nee, valt mij ook tegen Accept, vind die van Pietje beter.quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat Accept vind ik dus echt nie leuk hè, sorry...
Kip-kerrie anyone?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-8rY0Fyws20
Hoezo niet?quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef -Blurk- het volgende:
Jemig Veulen, je bent me er ééntje. Ik wist niet wat ik las!![]()
Het ging mij meer om de manier waaropquote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Veulen het volgende:
Dat is nou zo raar, je vreet wel een halve kudde koeien en een school vissen in het jaar. En dan vinden mensen het raar en vreemd waarom ik dat soort dingen doe/kan?
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om er over na te denken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat is nou zo raar, je vreet wel een halve kudde koeien en een school vissen in het jaar. En dan vinden mensen het raar en vreemd waarom ik dat soort dingen doe/kan?
Ik sta geregeld lammeren/kippen/konijnen/kalveren te aaien of te voeren terwijl ik weet dat hun toekomst na mij nogal dubieus is. Indirect help ik er altijd aan mee dat jullie die dingen kunnen opvreten. Het enige is dat als ik er eens 1 tegen kom die ziek of gewond is en niet te redden... Dat ik die het hoekje om help.
Als je overal bij na gaat denken
die had je alquote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, valt mij ook tegen Accept, vind die van Pietje beter.
En die kip-kerrie, mag ik alleen de kerrie?
Ja, was even benieuwd naar je, maar zag geen foto Bong.quote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef BONG4002 het volgende:
@Blurk: Ik zag je even lurken in mijn foboMaar de jouwe doet het niet dus dan maar hier een berichtje
quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Effe snel wuiven.
Hoop dat ik af en toe ff lekker kan internetten zonder door familie tot de orde te worden geroepen, de komende twee dagen. En anders: tot karaoke christmasday.
Fijne Kerstdagen dan maar alvast Gertquote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Effe snel wuiven.
Hoop dat ik af en toe ff lekker kan internetten zonder door familie tot de orde te worden geroepen, de komende twee dagen. En anders: tot karaoke christmasday.
Lekker hoor, wel erg vroeg voor champagne, en ook vroeg om te trouwen, dacht dat het meestal 's middags gebeurde? Was het leuk en zag de bruid er mooi uit?quote:Op maandag 24 december 2007 13:54 schreef Lobasca het volgende:
Midday...blurp...champagne om 11.oo hik..plebs..
Hoi Gert!quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Effe snel wuiven.
Hoop dat ik af en toe ff lekker kan internetten zonder door familie tot de orde te worden geroepen, de komende twee dagen.
En anders: tot karaoke christmasday.![]()
Jammer dat ik weg moet, volgens mij zit de stemming er bij jou wel in met die vroege bubbels.quote:
Haha, jullie zijn allemaal gewoon online en aan het F5-en.quote:
Ja, de bruid was prachtig!!! Gompie ook!!quote:Op maandag 24 december 2007 14:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker hoor, wel erg vroeg voor champagne, en ook vroeg om te trouwen, dacht dat het meestal 's middags gebeurde? Was het leuk en zag de bruid er mooi uit?
Stemming zir er bij mij altijd in...weet je toch??!!quote:Op maandag 24 december 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat ik weg moet, volgens mij zit de stemming er bij jou wel in met die vroege bubbels.![]()
Was 't leuk / mooi / ontroerend?
Je doet je naam iig eer aanquote:Op maandag 24 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was even benieuwd naar je, maar zag geen foto Bong.
Natuurlijk!quote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn allemaal gewoon online en aan het F5-en.
Vakantie, dusquote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn allemaal gewoon online en aan het F5-en.
Dacht dat er al allerlei mensen familiebijeenkomsten hadden vandaag. Nou ik in ieder geval wel.quote:
Ja, dat is waar Bong, heb ook heel lang hier meegelezen voordat ik wat postte, maar ben helemaal over mijn schroom heen, zoals je wel gemerkt hebt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je doet je naam iig eer aan(Beroepslurker)
Wel tot in de late uurtjes graag, want ik heb overdag verplichtingen..quote:Op maandag 24 december 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht dat er al allerlei mensen familiebijeenkomsten hadden vandaag. Nou ik in ieder geval wel.
Zal niet langer dralen.![]()
Doeg, tot KD2.
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar Bong, heb ook heel lang hier meegelezen voordat ik wat postte, maar ben helemaal over mijn schroom heen, zoals je wel gemerkt hebt.
Veel plezier Gert, wij zullen alvast gaan oefenen voor tweede Kerstdagquote:Op maandag 24 december 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht dat er al allerlei mensen familiebijeenkomsten hadden vandaag. Nou ik in ieder geval wel.
Zal niet langer dralen.![]()
Doeg, tot KD2.
Ja, lekker is dat he, dat heb ik ookquote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk een keer F5'en zonder 't gevoel dat je eigenlijk iets anders zou moeten doen.
Je kan je strijkgoed wel op je stoel leggen Buuf, en erop gaan zitten, wordt alles ook mooi plat en kun jij achter je computerquote:Op maandag 24 december 2007 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
![]()
er staat wel een strijkijzer heel nadrukkelijk te stomen achter me, maar die negeer ik
Invriezen is voor vissen een vrij pijnloze dood. Het zijn namelijk koudbloedige dieren. Dus verlaagt het lichaam de hardslag steeds verder naar beneden tot het uiteindelijk stopt.quote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ging mij meer om de manier waarop. Het kan met geweld, en het kan enigzins met beleid (en dus niet in de vriezer gooien
).
Zo'n 8 maanden geleden ongeveer Bongquote:Op maandag 24 december 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd
Wanneer begon je hier eigenlijk met meelezen?
Dat is alweer een aardig tijdje terug!quote:Op maandag 24 december 2007 14:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n 8 maanden geleden ongeveer Bong
Aah ok, wist ik niet, 't klinkt in eerste instantie nogal bizarquote:Op maandag 24 december 2007 14:15 schreef Veulen het volgende:[/b]
Invriezen is voor vissen een vrij pijnloze dood. Het zijn namelijk koudbloedige dieren. Dus verlaagt het lichaam de hardslag steeds verder naar beneden tot het uiteindelijk stopt.
Denk dat ik dan een poosje (verplicht) wordt opgenomen in 1 of andere instellingquote:Op maandag 24 december 2007 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is alweer een aardig tijdje terug!
En heb je al bedacht waar je gaat posten als het DGK forum straks wordt opgeheven mocht het programma stoppen?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is alweer een aardig tijdje terug!
En heb je al bedacht waar je gaat posten als het DGK forum straks wordt opgeheven mocht het programma stoppen?
Het komt toch écht dichtbij hoor, voor zover ik weet waren de plannen dat in februari DGK gaat stoppen, maar wellicht is dat oude informatiequote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je weet de stemming er wel in te brengen hè
![]()
FOK! is zoveel meer dan DGK, ik postte voorheen ook alleen maar in DGK/BB/HBB etc. maar toen ik de rest van FOK! ontdekte ging er toch wel een wereld open hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat ik dan een poosje (verplicht) wordt opgenomen in 1 of andere instelling
Goed nummer zegquote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aah ok, wist ik niet, 't klinkt in eerste instantie nogal bizar.
We gooien er nog een nummertje in:
http://nl.youtube.com/watch?v=kF69iiGK5Uc
Extreem druk?quote:Op maandag 24 december 2007 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik post ook overal en ben hier een beetje ingerold, het leuke van hier is dat het extreem druk is.
Klopt, de meeste SC's die ik ken op FOK! lopen lang zo snel niet als hierquote:Op maandag 24 december 2007 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik post ook overal en ben hier een beetje ingerold, het leuke van hier is dat het extreem druk is.
Ja, ik kijk ook vaak op allerlei andere dingen hier op Fok, onderwerpen genoeg. Lezen alleen is ook fijn wat mij betreft, maar ik vind dit wel erg leuk hoor, zal het zeker missen als het ophoudt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het komt toch écht dichtbij hoor, voor zover ik weet waren de plannen dat in februari DGK gaat stoppen, maar wellicht is dat oude informatie
[..]
FOK! is zoveel meer dan DGK, ik postte voorheen ook alleen maar in DGK/BB/HBB etc. maar toen ik de rest van FOK! ontdekte ging er toch wel een wereld open hoor!
Ja, je weet wel, dat je om 2 uur snachts rustig kan binnenwandelen en dat er 5 man fulltime zit te posten. Zo drukquote:
Ik lees ook meer dan dat ik post (behalve hier dan) en daar vermaak ik me ook prima meequote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook vaak op allerlei andere dingen hier op Fok, onderwerpen genoeg. Lezen alleen is ook fijn wat mij betreft, maar ik vind dit wel erg leuk hoor, zal het zeker missen als het ophoudt.
Van de Wii zal je zeker geen spijt krijgen (je moet natuurlijk wel van een beetje gamen houden)quote:Nou ja, kan ik altijd nog een WII kopen, of weer sociaal gaan doen
Het is hier 's nachts vaak drukker dan overdag!quote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, dat je om 2 uur snachts rustig kan binnenwandelen en dat er 5 man fulltime zit te posten. Zo druk.
Nou, nouquote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, dat je om 2 uur snachts rustig kan binnenwandelen en dat er 5 man fulltime zit te posten. Zo druk.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts vaak drukker dan overdag!
Goed idee!quote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar vast afspreken welke sc we kapen dan straks...
Tot straks Bong, en Lobascaquote:Op maandag 24 december 2007 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik moet helaas nog wat boodschappen e.d. doen dus ben zeker 40-45min. absent
Dus tot straks![]()
Dag mamsquote:
Een winkelwagen op een bruiloft? Apart.quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is in de winkelwagen van Lobasca meegeslopen?
strijkenquote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is in de winkelwagen van Lobasca meegeslopen?
ACDCquote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blurkie, turn on your speakers:
http://nl.youtube.com/watch?v=oh9uGE4mm08
Tennis ze Pietje, ik ga even spinnen, later allemaal!!quote:Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok laatste voor nu:
http://nl.youtube.com/watch?v=Vo_0UXRY_rY
Ik ga ff fanatiek doen op de tennisbaan.
Niet om het een of ander maar dat rijmt toch niet helemaal met:quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het enige is dat als ik er eens 1 tegen kom die ziek of gewond is en niet te redden... Dat ik die het hoekje om help.
Als je overal bij na gaat denken
Das gewoon pure commercie..killen voor het geld dusquote:Vissen in de vriezer gooien of door de plee spoelen heb ik zo vaak gedaan. Heb in een dierenwinkel gewerkt, alles wat niet verkoopbaar leek of was ging gewoon het hoekie om.
Daarom ben ik daar ook gestopt.quote:Op maandag 24 december 2007 15:57 schreef Jappie het volgende:
Niet om het een of ander maar dat rijmt toch niet helemaal met:
Das gewoon pure commercie..killen voor het geld dus![]()
Als je daar dan bij optelt dat je vegetarier of veganist of whatever bent...dan moet ik daar wel een klein beetje om lachen ja
Wat is IRC nu weer? Zucht....quote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meid, op irc was de bijeenkomst van de echte verslaafden
Chattenquote:Op maandag 24 december 2007 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is IRC nu weer? Zucht....
Ik ben niet echt verslaaft hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meid, op irc was de bijeenkomst van de echte verslaafden
En daar kon je nog wel terecht dan? Heel Fok! was toch onbereikbaar?quote:Op maandag 24 december 2007 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chatten.
http://www.3fmfan.nl/fokchat/
IRC gaat buiten FOK! om, en daar kwamen dus een boel mensen samenquote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
En daar kon je nog wel terecht dan? Heel Fok! was toch onbereikbaar?
Die chat staat daar los vanquote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een paar uur weggeweest, dus bij mij is de klap niet zo hard aangekomenquote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verslaaft hoor.![]()
*bedekt de afgekloven tafelrandjes met een kleefje*
Blurkje, veel mensen wijken ook uit naar het fokjoe forum (zie mijn sig).quote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jullie tweetjes zaten daar zeker ook?quote:Op maandag 24 december 2007 18:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die chat staat daar los van
EDIT: PP was me al voor
Ja, ik ging eerst googlen, toen kwam ik op de weblog waarbij statusupdates gegeven werden. Via de reacties daar kwam ik weer in IRC.quote:Op maandag 24 december 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
Jullie tweetjes zaten daar zeker ook?
Ik niet hoorquote:Op maandag 24 december 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jullie tweetjes zaten daar zeker ook?
O ja, dat is waar ook Disana, was ik even vergeten, bedankt!quote:Op maandag 24 december 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurkje, veel mensen wijken ook uit naar het fokjoe forum (zie mijn sig).
So what... fuck the system!quote:Op maandag 24 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook Disana, was ik even vergeten, bedankt!
We zijn allemaal verslaafd, errug
Wij weten elkaar straks op de tast te vindenquote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik ging eerst googlen, toen kwam ik op de weblog waarbij statusupdates gegeven werden. Via de reacties daar kwam ik weer in IRC.
Lekker he, je even laten gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
So what... fuck the system!
geen idee wat mij mankeert, maar het voelt wel goed
Tjee, ik zou het ook niet meer weten, het is al een tijdje terug onderhand. Was inderdaad best prettig, jezelf geen tijd gunnen om na te denken. En er kwamen desondanks nog heel leuke dingen uit.quote:Op maandag 24 december 2007 18:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker he, je even laten gaan.
Weet je nog dat topic wat we toen binnen een bepaalde tijd vol moesten krijgen Disana, met al die rijmpjes, wat hebben we toen gelachen...weet niet meer welk nummer het was, maar het was hilarisch
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze.quote:Op maandag 24 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
So what... fuck the system!
geen idee wat mij mankeert, maar het voelt wel goed
Ja, zaten echt heel leuke gedichtjes in, en we waren maar met een paar herinner ik me, jij en Ian en Lobasca en Soury geloof ik, zou je dat nog terug kunnen vinden ergens?quote:Op maandag 24 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tjee, ik zou het ook niet meer weten, het is al een tijdje terug onderhand. Was inderdaad best prettig, jezelf geen tijd gunnen om na te denken. En er kwamen desondanks nog heel leuke dingen uit.
Ik én schunnigquote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zaten echt heel leuke gedichtjes in, en we waren maar met een paar herinner ik me, jij en Ian en Lobasca en Soury geloof ik, zou je dat nog terug kunnen vinden ergens?
Ik herinner me trouwens ineens dat het best wel schunnig was, dus misschien beter maar niet opzoeken![]()
Hoe ouwer hoe gekkerquote:Op maandag 24 december 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe ouwer hoe gekker zeggen ze.
Gooooh Disana
En je hebt nog wel zo'n lieve avatarquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Ik én schunnig![]()
Návond ben er helemaal klaar voor (die kutkerst)
Je bent al drie dagen jarig !! Dan gaat het wel hard hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ouwer hoe gekker
Maar 't voelt wel lekker
Wat is er aan de hand Soury, zijn de katten vervelend of zie je tegen het kerstdiner op? Je moet maar zo denken over twee dagen is het weer voorbij, en tweede Kerstdag is het hier feestquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik én schunnig![]()
Návond ben er helemaal klaar voor (die kutkerst)
Heb mijn gemene kerstlook maar weer op gezet.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n lieve avatar.
Dus even doorbaggeren nu Leandra, zijn we zo bij je.quote:Op maandag 24 december 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
En we kunnen zometeen hier verder: [DGK SC # 542] Back on track!!
* baggert meequote:Op maandag 24 december 2007 19:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus even doorbaggeren nu Leandra, zijn we zo bij je.
Ik kan hem niet zo gauw vinden. Ik meen dat Pavement hem had geopend.quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zaten echt heel leuke gedichtjes in, en we waren maar met een paar herinner ik me, jij en Ian en Lobasca en Soury geloof ik, zou je dat nog terug kunnen vinden ergens?
Ik herinner me trouwens ineens dat het best wel schunnig was, dus misschien beter maar niet opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |