quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Viswijven?
nEE LUKT NET MEER , IK GA SLAPEN. :wquote:
Wat rook ik dan aan het einde van de vorige SC....quote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
Zoveel wijven zitten hier niet, en ik ben geen viswijf. Heet geen katja schuurman
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
Zoveel wijven zitten hier niet, en ik ben geen viswijf. Heet geen katja schuurman
Je post als een Lobébéquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
nEE LUKT NET MEER , IK GA SLAPEN. :w
Je moet je koelkast schoonmakenquote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat rook ok dan aan het einde van de vorige SC....
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGERquote:
Nou, jou mag ik wel tussen je tietjes neuken.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGER
Heeft Katja méér dan alleen gigantische tetten?quote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij ook zó'n lekkere hees geil stemgeluid?
Jups.....vind ik wel, dat stemgeluid is wel lekker zolang je de woorden niet ontrafelt....quote:Op maandag 24 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Katja méér dan alleen gigantische tetten?
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
eN JIJ ALS DE TECKEL VAN ALBERT MOL, RANZIIGE KAMPSLAGER
Mag je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, jou mag ik wel tussen je tietjes neuken.
En Katja vooralsnog niet.
Dus je staat nog een beetje voor.
Bovendien ben jij een eigenwijs, koppig kutwijf.
En daar hou ik wel van.
Trusten mijnheer Gertquote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik ga echt slapen. Veel plezier met Katja, en als ik jullie niet meer spreek voor die tijd: bedenk dat steengrillen en fondiuepannen ook na twee flessen wijn nog heet zijn.
En ja, itt tot die Keijl-foto, spreek ik hier uit ervaring.![]()
Ik merk het wel als je met Kerst dat forum van je een beetje op snelheid hebt, Blauwe.quote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik ga echt slapen. Veel plezier met Katja, en als ik jullie niet meer spreek voor die tijd: bedenk dat steengrillen en fondiuepannen ook na twee flessen wijn nog heet zijn.
Heb ik eindelijk ovenhandschoenen is het visschotelquote:Op maandag 24 december 2007 02:19 schreef Gert het volgende:
Ik loop aardig voor op schema, niet?quote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik merk het wel als je met Kerst dat forum van je een beetje op snelheid hebt, Blauwe.
Het gaat al een stuk beter, dat zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik loop aardig voor op schema, niet?
gEWOON IN DE FONUDEU PAN FROTTEN.quote:Op maandag 24 december 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk ovenhandschoenen is het visschotelKoud dus
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!!!![]()
Dolf, slaap zacht, als een Lob`eb`e![]()
Ik typte in het donker...deek het nog niet slechtquote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?
Ik heb daar heel mijn creatieve brein op losgelaten.
eERDER ME MOEDER !!quote:
Ja, da's het sein.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij dacht dat die bijnaam makkelijk te typen was hè?
Ik heb daar heel mijn creatieve brein op losgelaten.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, da's het sein.![]()
[ afbeelding ] die andere santa kon ik niet zo gauw vinden.
quote:
Op de valreep dan, jij ook NMNS en fijne dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |