Ja precies, dat bedacht ik ook.quote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als trainingquote:Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker![]()
(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben)
Dat was eigenlijk het hele idee achter mijn post inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
Ik gok dat de meeste vrouwen niet echt zicht hebben op den doosch tijdens een bevalling. Als vader kan je wel geconfronteerd worden met dat beeld... Ik zou het toch maar even vragen als ik jou wasquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen.
Ja ik zou het ook maar even navragen voor de zekerheid maar goed...wil er niet aan denken dat er op het laatste moment nog een piercing uitgehaald zou moeten worden daarzo...(er is dan al meer dan genoeg aan de hand daar beneden en niet iedereen is even handig met piercings en tangenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop