Feit is ook dat Pranjic (links) al een paar wedstrijden geen bal fatsoenlijk raakt, terwijl Poulsen (rechts) lekker op dreef is.. Vandaar ook die dreigingquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef DarkShine het volgende:
Voor Bodor zijn doen vond ik hem toch wel goed spelen. Feit is wel dat aan Bodor's kant het meeste Heerenveen gevaar kwam...
Wegereef kon inderdaad rood geven, maar als hij het met geel afgedaan had dan had ik daar prima mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Rood voor Breuer kan, maar ik vond het wel wat overdreven. Hij ging het duel nogal onbeholpen aan, maar als je iemand een karatetrap wilt geven, dan kan dat veel efficiënter dan deze poging waarbij hij volgens mij zelfs nog de bal raakt... Benieuwd wat de aanklager daarvan vindt...
En dan heb je ze nog niet eens allemaal genoemd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:32 schreef DarkShine het volgende:
Hadden we geen punten laten liggen tegen Willem II, Excelsior & Sparta waren we koploper.
We hadden los op kop moeten staan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En dan heb je ze nog niet eens allemaal genoemd.
NEC en Utrecht hadden ook 6 punten moeten zijn als ze naar de terechte winnaar waren gegaan.
Maar de volgende wedstrijden zijn Excelsior en Willem II, dus genoeg kansen om zich te herstellen.
Dat is nogal overdreven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
NEC en Utrecht hadden ook 6 punten moeten zijn als ze naar de terechte winnaar waren gegaan.
Maar de volgende wedstrijden zijn Excelsior en Willem II, dus genoeg kansen om zich te herstellen.
't Was meer sarcasme op onnodig puntverliesquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Ja zo ken ik er nog 1: Als wij Sparta, Utrecht en De Graafschap thuis 'gewoon' hadden gewonnen hadden we naast jullie op kop gestaan.
Ik zeg meer actie!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Was er een actie ofzo? Het stadion zat zo vol!!
Die tegen psv moet je er dan wel weer vanaf halen want die wint Roda normaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb het over onnodig puntverlies. Dus puntverlies in wedstrijden waarin ze beter waren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:24 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Die tegen psv moet je er dan wel weer vanaf halen want die wint Roda normaal niet.
Aan het einde van het seizoen heft zich alles weer op en sta je waar je hoort te staan.
ervan genoten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef EMAR het volgende:
Had dat orkestje naast het uitvak ook te maken met 'de actie'?
Zoiets zie niet meer elke week in een voetbalstadion. Maar wat is het idee achter dit orkestje? Sfeerverhogend was het zeker niet, mede omdat twee kleine kinderen voor in het vak wat doelloos op een trom sloegen.quote:ervan genoten?
Speciaal voor Heerenveen opgegraven uit de catacomben van Kaalheide.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef EMAR het volgende:
Had dat orkestje naast het uitvak ook te maken met 'de actie'?
Jammer dan, een keer niet helemaal verdiend winnen mag ook wel eens.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb niet eens meer durven juichen toen werd afgefloten... Schaam me zelfs voor de 3 punter na de slotfase!
We stonden niet op wankelen, we waren al gebroken! Maar gelijkmaker valt, gelukkig, niet!!!
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie de concurrentie is. PSV? Feyenoord? Ajax? Groningen? Twente? Heerenveen? Utrecht? AZ? NAC? Vitesse?quote:Op zondag 30 december 2007 17:02 schreef Ixnay het volgende:
De concurrentie haalt ook alles 3 punten.
Het zal tot aan het einde spannend blijven in de subtop.
Groningen, Twente en AZ en Heerenveen, denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie de concurrentie is. PSV? Feyenoord? Ajax? Groningen? Twente? Heerenveen? Utrecht? AZ? NAC? Vitesse?
Zo denk ik er ook over. Maar blijft een overwinning met bijsmaak.quote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer dan, een keer niet helemaal verdiend winnen mag ook wel eens.
Whatever, dat zijn we volgende week vergeten. Bovendien kan ik ook wel een paar wedstrijden opnoemen waar we meer verdiend hadden, Ajax en Willem II-uit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 december 2007 17:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Maar blijft een overwinning met bijsmaak.
Wel je aan het eind Europees halen dien je ook onterechte overwinningen te pakken!
Denken ook zeker dat iedereen morgen maar vrij heeft en laat op kan blijven...quote:Op zondag 30 december 2007 20:33 schreef Schimpie het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Moet ik nu om 11 uur RTL gaan opzetten zodat ik Roda kan zien?!
Gelul, RTL en Talpa brengen/brachten het voetbal uitstekend in beeld en zeker beter dan de NOS. Hoewel dit natuurlijk kut is, maar de NOS heeft dit herhaaldelijk geflikt als er schaatsen of zo was.quote:Op zondag 30 december 2007 20:37 schreef LeonH het volgende:
Het liefste zou je al helemaal geen samenvattingen meer willen zien sinds het naar Talpa/RTL is gegaan...
Hoezo gelul...?quote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelul, RTL en Talpa brengen/brachten het voetbal uitstekend in beeld en zeker beter dan de NOS. Hoewel dit natuurlijk kut is, maar de NOS heeft dit herhaaldelijk geflikt als er schaatsen of zo was.
Bij de NOS waren er ook reclames. Dat mocht weliswaar eigenlijk niet, maar om de Mediawet te omzeilen werd het Journaal ineens op twee zenders tegelijkertijd uitgezonden zodat Studio Sport door reclame onderbroken kan worden. Dus wat betreft die reclames zat je zeker niet beter bij de NOS.quote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hoezo gelul...?
Ze brengen het zeker goed in beeld, maar wel alleen bij de samenvattingen van 7 uur. En Jan v. Halst doet het in mijn ogen ook prima als analist. Beter dan Hans Kraay Sr.. pff wat was die man irritant. Maar niks is zo irritant als die reclames van RTL. Ze luisteren wel naar al die jankerds die vinden dat de "top 3" als eerste moet, maar niet dat die schijt reclames verminderd kunnen worden. Lekker als in Amerika, 1 reclame tussen een wedstrijd of een maximum van 3 ofzo. Maargoed het blijft toch een eindeloze discussie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |