Precies, het luistert heerlijk wegquote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef BrandX het volgende:
[..]laat iedereen maar vloeken dat het vooral non-muziek was enzulks
Ik weet wel beter.
![]()
(niet dat het hoogstaande muziek is, maar wel gewoon lekker)
Success, sterkte, enzulksquote:
O ja. Nineties disco @ Lowlands... mèn.....quote:
Erdoorheen is leuk wil je zeggen ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Weer terug [afbeelding]
Rotterdam blijft een kutstad om langs te moeten rijden [afbeelding]
quote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Weer terug![]()
Rotterdam blijft een kutstad
Ik had ook kunnen volstaan met: Rotterdam blijft een kutstadquote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Erdoorheen is leuk wil je zeggen ?
correct gezienquote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen volstaan met: Rotterdam blijft een kutstad [afbeelding]
Welke film?quote:
zuipzequote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regent nog niet en het is bijna acht uur. Tijd om me uit de voeten te maken richting een cafe aan de andere kant van de stad om daar eens bier weg te gaan tikken.
Tot morgen
LAterrrrquote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regent nog niet en het is bijna acht uur. Tijd om me uit de voeten te maken richting een cafe aan de andere kant van de stad om daar eens bier weg te gaan tikken.
Tot morgen
En dan woon ik er maar 8 km vandaan...quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen volstaan met: Rotterdam blijft een kutstad
Wees blij dat je er nog 8 km vandaan woontquote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
En dan woon ik er maar 8 km vandaan...
quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat je er nog 8 km vandaan woont
dat is echt een gaaf topicquote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef BrandX het volgende:
Mensen, check dit topic: [Paint] Albumcovers
![]()
![]()
in arnhem en utrecht was het overal echt gruwelijk drukquote:Op maandag 24 december 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
oh, en terug van de appie, ging vrij aardig, drukte viel redelijk mee
geniaal topicquote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
rip. Maar hij is weer opgestaan uit de dood zie ik?quote:Op maandag 24 december 2007 18:32 schreef MPG het volgende:
Was ik weer
Na het tragisch overlijden van mijn laptop
awwwwwquote:Op maandag 24 december 2007 18:32 schreef MPG het volgende:
Was ik weer
Na het tragisch overlijden van mijn laptop
hij heeft ook een PCquote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
rip. Maar hij is weer opgestaan uit de dood zie ik?
jaquote:Overigens was fok net zo dood als je laptop
quote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik heb nu als de sodebliksem een van mn andere pcs voorzien van FF en MSN zodat ik iig de vakantie doorkomquote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
rip. Maar hij is weer opgestaan uit de dood zie ik?
Overigens was fok net zo dood als je laptop
Meerderequote:
Ook dat heb ik gewoon meegekregenquote:[..]
ja
nerdquote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu als de sodebliksem een van mn andere pcs voorzien van FF en MSN zodat ik iig de vakantie doorkom
[..]
Meerdere
[..]
quote:Op maandag 24 december 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zegt niet eens gedag......![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry JJ... ben er ff niet helemaal bij
Laptop is vanmiddag kapot gegaan en probeer hem nu te repareren....
Maar speciaal voor jou:
JJ![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..LEKKER DING...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals het hoort....![]()
Super juist!quote:
jeweets...jeweets...quote:
Dat is wel heel zwart/wit.quote:Op maandag 24 december 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
Dat merken we vanavond wel weer als ik dood in bed lig
daarom staat hij hier ook niet aanquote:
Ik heb maar wat muziek aan gedaan. Legpuzzel was al af, dus die heb ik maar eens opgeruimdquote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom staat hij hier ook niet aan
Ik ga straks al in bed liggenquote:Op maandag 24 december 2007 23:28 schreef dndiek het volgende:
Kerstkransjes
te veel van die dingen gegeten
Morgen lekker in bed liggen
Ik ook een keer maar morgen lekker blijven liggen tot ergens in de middagquote:
Op zich moet dat te doen zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ook een keer maar morgen lekker blijven liggen tot ergens in de middag
jij ook lieverd....quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:24 schreef Peterchris het volgende:
Prettige eerste kerstdag iedereenIk ga ook maar eens onder zeil
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch zijn er mensen die nog niet slapen....
Ik stop om klokslag 2.00quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow..en jij dan...![]()
![]()
its just U &me baby....![]()
Nee hoor ik ben er nogquote:
ik ook..en de kids maken me om 0800 wakker voor een Kerst-ontbijt...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:54 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er nogMaar ik heb net m'n laatste stroopwafel op en de laatste paar dagen was al ik weer veels te laat naar bed
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook..en de kids maken me om 0800 wakker voor een Kerst-ontbijt...![]()
Welk puzzelspelletje?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef BrandX het volgende:
ik ben nog een puzzelspelletje aan het spelenik heb net level
100
bereikt, zodra ik die af heb ga ik tukken.
ik probeer dus ook mijn record in mjn favo-spel ZUMA te breken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef BrandX het volgende:
ik ben nog een puzzelspelletje aan het spelenik heb net level
100
bereikt, zodra ik die af heb ga ik tukken.
verse croissantjes....warme broodjes..brioche....hard gekookt eitjes..verse jus d'orange..warme chocomel...koffie...en thee....quote:
Vertel! Hoezo dat!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef buzzer het volgende:
Mijn dag is sinds gisteren weer helemaal goed
super buzz....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef buzzer het volgende:
Mijn dag is sinds gisteren weer helemaal goed
http://www.spelletjes.nl/game71476.htmlquote:
Oeh, wat een verwennerijquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verse croissantjes....warme broodjes..brioche....hard gekookt eitjes..verse jus d'orange..warme chocomel...koffie...en thee....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |