Wacht maar afquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja waarom eigenlijk?
wacht even tot ik klaar ben met etenquote:
de schermen?quote:
je had vast wat leuks in gedachtenquote:Op zondag 23 december 2007 18:24 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze dan aan de gang kunnen blijven ?
Voordeel, schijten gaat wel makkelijker nu.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Stofje het volgende:
Alle ONZ modjes worden 24 uur per dag, elke dag ontgroend.
Bierquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Aoristus het volgende:
omdat ze meestal al blauw zijn van de drank?
Zei je wat?quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Noorseviking het volgende:
Deo zit nu bij de club van lelijke mensen
Rust in het gesticht ???quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Chinless het volgende:
een mod (ONZ-mod nogwel) wat niet van bier houd.
Waar gaat dat heen met FOK!
Iig de slechte kant met al die DT foutenquote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Chinless het volgende:
Hee, blinde kip, je hebt een pm, hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iig de slechte kant met al die DT fouten
Breezah cultuur.quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Chinless het volgende:
wort is het toch of is het nou wordquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iig de slechte kant met al die DT fouten
ia geen grapje hoorquote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef master_X het volgende:
[..]
wort is het toch of is het nou word
quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef SeLang het volgende:
Ze dienen eerst anaal getest te worden
en wie denkt dat te gaan doen?quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef SeLang het volgende:
Je krijgt er bij mij met een voorhamer nog geen naald in. Dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef SeLang het volgende:
* Het_hupt nog steeds met smart op weer zo'nquote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
net of er nog niet genoeg bagger wordt geopend_!
wowquote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
ik als FOKker van af t begin kijk niet eens meer naar wie er mod is of niet. kan me geen reet schelen,
mailtjes dat ik me niet gedraag is ongewenste post, ik erger me eraan dat FOK zo braaf is geen ene discusi is er mogelijk., je krijgt meteen een slotje van een 15 jarige die op dat moment mod is. FOK U
Mijn godquote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
ik als FOKker van af t begin kijk niet eens meer naar wie er mod is of niet. kan me geen reet schelen,
mailtjes dat ik me niet gedraag is ongewenste post, ik erger me eraan dat FOK zo braaf is geen ene discusi is er mogelijk., je krijgt meteen een slotje van een 15 jarige die op dat moment mod is. FOK U
quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
Zijn hele postgeschiedenis is kut.quote:Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef B4CO het volgende:
Waarom open jij altijd van deze kut topics
quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
de vraag is, of hier wat mee gedaan gaat worden.............helaasquote:
Wat moet er mee gedaan worden dan.quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de vraag is, of hier wat mee gedaan gaat worden.............helaas
mensen op kwaliteit aanstellen, die zich verbonden voelen met het desbetreffende subforaquote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef miodzio het volgende:
[..]
Wat moet er mee gedaan worden dan.
Eensquote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mensen op kwaliteit aanstellen, die zich verbonden voelen met het desbetreffende subfora![]()
Ik wordt niet goed als een mod hier hoor zeggen dat hij 99% van de users hier niet moet!
Mijn vraag is dan ook wat moet je hier als mod?
Maar ja, dat is mijn mening
Hij moet een insider zijn maar toch onafhankelijk.quote:
dus niet met zo'n instelling?quote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij moet een insider zijn maar toch onafhankelijk.
Rechtvaardig maar toch genadevol.
Crew maar toch beetje user blijvend.
Controleerder maar toch een beetje baggeraar.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef Snakey het volgende:
Ik ben niet aardig, ik heb een takkehekel aan 99% van de kutusers hier.
Ook niet te serieus nemen he.quote:Op maandag 24 december 2007 15:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus niet met zo'n instelling?
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Voordeel, schijten gaat wel makkelijker nu.
Oh wacht....
Ditsy-girlquote:
kerst avond bijna iedereen is naar bed..quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:
en iedreen is plotseling naar bed......
misschien als je je pagina instelling hebt gewijzigd, en anders: neequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef Cahir het volgende:
Was dit topic niet 5 pagina#s lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |