Ambitie hebben is niet verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.
Dirkh, verwacht je nu serieus van een nieuweling dat hij wonderen doet verichten?
Nou dat zou wel eens een keer lekker zijn, iemand met een mening...quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.
Dirkh, verwacht je nu serieus van een nieuweling dat hij wonderen doet verichten?
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.quote:Op zondag 23 december 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ambitie hebben is niet verkeerd.
Zie de post onder jequote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou dat zou wel eens een keer lekker zijn, iemand met een mening...
Niet dat de andere mods kut zijn (op snakey na) maar jezus, je hebt toch wel een visie?
Mwah, de mods vechten tegen de bierkaai... wat dat betreft is de afgelopen half jaar niet veel veranderd.quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vind je van ONZ op dit moment Dirkh
Zullen we met jou beginnen?quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoezo visie je moet gewoon de bagger sluiten en de tubgirls weghalen
Is ONZ nu niet toegankelijk dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.
Ik ben al gehalveerd in baggeren komt door m'n vrind remlofjequote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zullen we met jou beginnen?
Het Niveau is hier soms om te huilen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is ONZ nu niet toegankelijk dan ?
Maak je doelen even SMART, wat ís leuk en jofel?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.
1 topic?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ergo, het is té toegankelijk voor baggernewbies.quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het Niveau is hier soms om te huilen.
paultjuhquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Okay, gelezen, gelachen en geprobeerd het beeld van alleen maar bagger (alles krijgt een kans, want het is jofel) proberen te verdringen.quote:
met slotjes op andere topicsquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
1 topic?
Hoe wil je die verbeterde toegankelijkheid bereiken?
Topics waar iedereen in kan meedoen, wat kan bijdragen aan een goede sfeer, waar iedereen in kan gaan lachen, gieren en brullen zonder dat het ondergescheten wordt door de FIPO!!1!111, KANKERKACHEL PALLETS SORTEREN en dergelijke rotzooi.quote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maak je doelen even SMART, wat ís leuk en jofel?
Soms? Noem mij 5 ONZ waardige topics die afgelopen 3 dagen geopend zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
Wie?
Mên, ik ben echt ont-ONZ'd.
Nu ja, succes ermee dinges.
Ah. Okay. Mooi streven.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Topics waar iedereen in kan meedoen, wat kan bijdragen aan een goede sfeer, waar iedereen in kan gaan lachen, gieren en brullen zonder dat het ondergescheten wordt door de FIPO!!1!111, KANKERKACHEL PALLETS SORTEREN en dergelijke rotzooi.
Een beter ONZ begint bij jezelfquote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soms? Noem mij 5 ONZ waardige topics die afgelopen 3 dagen geopend zijn.
Treffende woordkeuze Dirk!quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, de mods vechten tegen de bierkaai... wat dat betreft is de afgelopen half jaar niet veel veranderd.
Hoogstens 3, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dezequote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |