waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, Talpa Music doet zijn best.![]()
Holy Brian en Engeltje Amanda bewerken Mike.....nogal doorzichtig lijkt me maar Mike is er wel gevoelig voor.
aargh ik hoor haar stem al.quote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
IJskonijn Lieke reageert weer heel positief op het gesprek van Huub met Theo.
Ik hoop wat er wat aan hebt gehad en doe je ding.
Amanda is heel boos geworden op de FEBO en dreigde met opstappen als ze haar rijbewijs niet mag halen in dat hok. Dat heeft gewerkt dus en niemand zegt er iets van, zelfs Huub niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
Mikey wil Jaap terugpakken ivm rijbewijs actie?
Amanda wil haar eigen geld steken in het rijbewijs van Mikey
Brian is bemiddelaar, die zorgt voor de theorie?
Amanda en Mikey gaan samen hun rijbewijs halen?
Wat heb ik gemist?
Alles 100% gescript geloof ik niet. Daarvoor zie ik teveel echte emoties. Sommige bewoners zijn heel duidelijk bezig met beeldvorming.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.
sorry hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.
ja boehoehoe, dat kan je niet zeggen over zo'n arm zwervertje, nou, ik wel dus. waarom denk je dat ie zwerver is? omdat ie zo briljant is? nee dus. ik denk terug aan de rijbewijs-stemming: zwerver meteen tegen amanda: als jij hem wilt mag jij hem hebben. slim ventje...
Alles is natuurlijk wat overdreven, het zijn voornamelijk de momenten waar 2 bewoners zich terugtrekken om met elkaar te praten, of de "toevallige" momenten zoals Jaap die naar de Jacuzzi loopt vlak voordat Lieke en Quentin zoenen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.
Welk eigen geld? Snollie teert volgens mij op het geld van haar moeder of haar tijdelijke sugar daddy's. Of heeft ze het over haar uitkering?quote:Op zondag 23 december 2007 18:52 schreef chufi het volgende:
Aman wil Mikey ff spreken en spreekt hem aan over het feit dat Jaap en Huub stoken , maar dat weet Mikey ook al!
Daarna gaat Aman regelen dat ze dat rijbewijs gaan halen en ze gaat hem daarmee helpen. Al moet ze haar eigen geld er in steken!
Jammer is dat toch. Ik hoop dat hij zich er over heen kan zetten maar hij zit nu in een lose lose situatie.quote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef chufi het volgende:
Lieke blijft Huub boeien en daarom is ie jaloers en zal ie dat blijven omdat ie heel erg verliefd op haar is
niet alles is gescript, okee, maar wel word alles bepaald door de febo. de febo bepaald bijvoorbeeld dat nadia maar met luc moet naaien, en hoe ze dat invult moet ze zelf maar bepalen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk wat overdreven, het zijn voornamelijk de momenten waar 2 bewoners zich terugtrekken om met elkaar te praten, of de "toevallige" momenten zoals Jaap die naar de Jacuzzi loopt vlak voordat Lieke en Quentin zoenen.
Na 1.5 jaar leer je de script-momenten vanzelf wel te herkennen. Zo is er altijd wel een inzoemende camera aanwezig op het moment dat er een scriptje afgewerkt wordt. Zo kan je ook de niet-gescripte delen makkelijk herkennen, neem bijvoorbeeld de nachtelijke gesprekken in de slaapkamer...die zijn gewoon niet interessant voor de tv uitzending. En gesprekken waarin vrij veel achtergrond lawaai aanwezig is zijn bij voorbaat ook uitgesloten voor de uitzending. Kortom, niet -alles- is gescript, maar je kan wel makkelijk herkennen wat wel/niet gescript is...
Leer eens wat zwervers persoonlijk kennen... het feit dat ze zwerver zijn wil niet zeggen dat ze een IQ van onder de 80 hebben... sterker nog: de kans is groot dat ze een IQ hebben dat hoger is dan het jouwe.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.
ja boehoehoe, dat kan je niet zeggen over zo'n arm zwervertje, nou, ik wel dus. waarom denk je dat ie zwerver is? omdat ie zo briljant is? nee dus. ik denk terug aan de rijbewijs-stemming: zwerver meteen tegen amanda: als jij hem wilt mag jij hem hebben. slim ventje...
Pfffff...alsof snollie opstapt en vriendje brrrrrian achterlaat in de villa.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is heel boos geworden op de FEBO en dreigde met opstappen als ze haar rijbewijs niet mag halen in dat hok. Dat heeft gewerkt dus en niemand zegt er iets van, zelfs Huub niet.
Script en manipulatie dankzij dat kutwijf Flens.
nu ga ik eten.
ze vertelde het de volgende dag al. Huub en Jaap reageerden niet eens en deden er het zwijgen toe.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
WTF.... Amanda heeft de rijbewijsstemming niet gehad... en nu hoor ik haar zeggen samen theorie en rijbewijs halen met Mikey?
Dit vind ik echt niet kunnen. Spel is spel....
Sterker nog...veel zwervers waren ooit succesvol in hun jongere jaren, maar door depressie of drugs zijn velen daarvan afgegleden. Mensen die dom en aggressief zijn zullen eerder geneigd zijn om een criminele carriere op te bouwen in plaats van zwerver te worden...quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Leer eens wat zwervers persoonlijk kennen... het feit dat ze zwerver zijn wil niet zeggen dat ze een IQ van onder de 80 hebben... sterker nog: de kans is groot dat ze een IQ hebben dat hoger is dan het jouwe.
Huub geeft haar wel gelijk, en ik ook.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat geen grotere hekel aan Lieke kon krijgen dan ik al had maar het is haar gelukt.
Volg je gevoel, doe je ding, ik speel geen spelletjes.........
Zelfs dat denk ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niet alles is gescript, okee, maar wel word alles bepaald door de febo. de febo bepaald bijvoorbeeld dat nadia maar met luc moet naaien, en hoe ze dat invult moet ze zelf maar bepalen.
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub geeft haar wel gelijk, en ik ook.
Hij heeft het zelf verpest.
zoals sting het in 'It's Probably Me' zo mooi verwoordde: "too proud to beg, too dumb to steal"quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sterker nog...veel zwervers waren ooit succesvol in hun jongere jaren, maar door depressie of drugs zijn velen daarvan afgegleden. Mensen die dom en aggressief zijn zullen eerder geneigd zijn om een criminele carriere op te bouwen in plaats van zwerver te worden...
Dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
Ze moeten al die bewoners eruit gooien en er daklozen inzetten...
Dat snappen ze bij de redaktie niet. Ze moeten gewoon tegen haar zeggen "prima, pak je koffers maar" en dan eens zien of ze voet bij stuk blijft houden. De redaktie durft gewoon niet tegen dreigementen op te treden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef koppiesoep het volgende:
Pfffff...alsof snollie opstapt en vriendje brrrrrian achterlaat in de villa.Die trol gaat nergens heen (helaas).
Huub heeft gelijk. Contactgestoorde zuurmuts Lieke kan beter lekker naar huis gaanquote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef chufi het volgende:
L: accepteer het eens dat iemand Nee zegt !
H: Nee niet in dit huis ! Dan ga je maar lekker naar huis
Yep, dit is een van de mooiste clips imho.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zoals sting het in 'It's Probably Me' zo mooi verwoordde: "too proud to beg, too dumb to steal"
Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Mee eens ! Huub kan haar niet laten gaan omdat ie twijfelt aan zn dekking, zn ego , zn jaloezie en zn frustraties ..quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd.
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
Vergeten ze zijn rijbewijsquote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef chufi het volgende:
Lijstje Brian voor Mikey:
- Kleding
- Tandarts
- Woningbouw
- Baan
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk. Contactgestoorde zuurmuts Lieke kan beter lekker naar huis gaan
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef riri het volgende:
tja...ze heeft wel gelijk..hij gedraagt zich als een gefrustreerd kind
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
Ach gossie, daar ging het allemaal om.quote:
Lieke kan heel gemakkelijk vriendachappen verbreken en opnieuw aangaan denk ik, dat zie je ook in haar vriendschappen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vermant zich maar, de eikel. Z'n doppen hadden allang geopend moeten zijnquote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
Volgens mij komt de klap nu pas bij Huub aan..liefdesverdriet doet pijn..
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
Ditoquote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzz
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, aan Huub de keus of hij Lieke erin houd of niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.
Heb zo'n voorgevoel dat niet Jaap, maar Huub op de laatste plaats zal zitten...........
'heeft hele cossen volgejankt': klinkt als voltooid verleden tijd. ze doet het nog steeds. als ze echt consequent was liep ze niet meer de hele dag te janken over huub. zij is er bij lange na nog niet over. tis wel zo dat ze zich helemaal afsluit voor huub, maar dat doet ze uit zelfbescherming, om niet nog een keer door hem gekwetst te worden (imo).quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen ook goed. Ik ga weer terug naar de streams.quote:Op zondag 23 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
[..]
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.
En Huub heeft de hele morgen tegen Pamela over Lieke lopen mauwen.
Brrrrrian is van het type dat graag klappen uitdeelt maar geen klappen kan ontvangen zonder te flippen. Ik ga over me nek van dat soort etterbakken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...
Gevoel of niet... het was mijn eer te na om zo achter Lieke aan te lopen. Daarnaast zou ik het niet eens meer durven wanneer ik al met drie ander vrouwen in bed had gelegen en je ex gepaalt....
Ik kan dit alleen begrijpen wanneer het spel is om Lieke weg te krijgen anders is het gewoon zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |