abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55630517
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat heb ik al ettelijke keren gedaan. (mompel nu iets over de wargames die volgens jou nog niet eens begonnen waren) Ik vind het teveel werk en zinloos om die opm op te gaan zoeken, vervolgens word die post toch weer genegeerd of selectief beantwoord mbv onjuiste argumenten die ik dan weer moet weerleggen..etc..
Lambiek wees je overigens al op 1 van die fouten.
Ik heb al 's n moderator op mijn dak gekregen toen ik n aantal quotes van iemand hier achter elkaar zette om aan te tonen dat hij inconsequente en onjuiste uitspraken deed.
Dan heb ik een tip om je nog meer werk te besparen: Ga dan helemaal niet posten dat iemand fouten maakt!
Het maakt op mij geen indruk als je niet zegt wat ik fout doe.
quote:
Opmerkelijk trouwens dat mensen die de officiele theorie blijven verdedigen elkaar zelden of nooit op elkaars fouten wijzen.
Ik ben niet het type dat andere mensen veren in de reet steekt als ze een goede opmerking hebben. En ik zie ook weinig foute dingen en zeker niks schokkends fout van de mensen die niet in een complot geloven.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:54:19 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55631053
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar waarom is de wereld die ons verteld wordt door CNN/Volkskrant of wat dan ook wel "waar". Resonancer heeft zo straks de moeite genomen om mijn punten waar ik over val mbt geit-boek-lees-sessie. Wat gewoon uit betrouwbare reguliere media komt.

Ik ben sinds 911 meer ene meer gaan kijken naar zaken. En mijn broek zakte af van wat ik eigenlijk niet wist.
Overheid / Voedsel / Gezondheid, WHO en nepziektes / Geldsysteem / Olie / Wetenschap die telkens weer inweze totaal niets weet, of het nu medische of astrologisch is.

Wat weet een gemiddeld persoon van Codex Allimentarius. ? Laatst kwam in een gesprek te sprake. Ik zag vraagtekens onstaan. Waarom weet daar niemand wat van, waarom schenk een volkskrant daar geen aandacht aan... ondanks dat ~170 landen dat verdrag getekend hebben? Vitamines en mineralen aan banden...

We worden zo intens bedonderd en besodemieterd door de autoriteiten. Maar door menigeen wordt er zo hautain gedaan hier overzaken met nulkommanul kennis van zaken. Wat er echt speelt in de wereld. Mensen hebben echt het referentiekader dat geschetst is door de het 8uurjournaal met wat extra info van de volkskrant
Wetenschappelijke astrologie Dat geeft de mate van kennis wel aan he.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55631184
En trouwens, ik verdedig de officiele theorie niet. Ik betwist de complotverhalen.

Ik vind het niet echt netjes hoe mensen als Lambiekje anderen opstoken om maar bizarre verhaaltjes over de verschillende overheden te geloven. Als mensen die in een complot geloven dat nou voor zichzelf houden en niet zouden proberen anderen te overtuigen van hun gelijk, dan zou ik me ook niet zo laten horen.

Actie, reactie zeg maar.
pi_55631561
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Misschien kun je zelf n topic openen en dan alle mensen die de officiele versie afwijzen vriendelijk verzoeken niet te reageren.. N TT heb ik zo gauw ff niet... uhm
9-11 you're either with us or you're with us.. ofoz ?

Hoe lang lees je eigenlijk al mee ?
Langer dan je misschien denkt, maar lang genoeg om in te zien dat jullie een hoop praten maar niks zeggen.
En waarom zou ik een topic moeten openen om het jou naar je zin te maken?
Die titel die je aandraagt kan ik niet nemen....daar rust het copyright al op bij de samenzweringsdenkers....
pi_55632352
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Langer dan je misschien denkt, maar lang genoeg om in te zien dat jullie een hoop praten maar niks zeggen.
En waarom zou ik een topic moeten openen om het jou naar je zin te maken?
Wie zeg dat ik het niet naar mijn zin heb? Jij bent degene die zegt dat mijn reacties je het plezier bij het lezen van dit topic ontnemen. Als je deze logica ook op mijn posten loslaat dan snap ik waarom je ze zo interpreteert.

Maar over niks zeggen gesproken. Kan jij me vertellen wat Bush hiermee bedoelt ?
quote:
Immediately following the first attack, I implemented our government's emergency response plans.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/09/20010911-16.html
Het antwoord zal wel zijn, dat moet je hem vragen, en als hij niet wil antwoorden is dat zijn goed recht.
We moeten hem allemaal blindelings volgen en vertrouwen..etc.
quote:
Die titel die je aandraagt kan ik niet nemen....daar rust het copyright al op bij de samenzweringsdenkers....
Nee jij dan... Nee jij... .. Gezzelllie hoor..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55632838
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat is ook een rare. Terwijl er iets honderen camera's op het inslagpunt gericht waren.

Die 5 frames die was ook nog met een verkeerde datum. Het is zo gefabriceerd materiaal.
Er waren ook honderden getuigen bij het Pentagon Lambiekje waarvan het meerendeel een American Airlines Boeing in het Pentagon heeft zien vliegen. Oh maar wacht, deze getuigen zijn allemaal nep natuurlijk, maar net die getuigen die zogenaamd explosies hebben gehoord in het WTC, die zijn natuurlijk WEL betrouwbaar.

Leg me dat eens uit Lambiekje? Hoe bepaal jij welke getuigen wel betrouwbaar zijn en welke niet? Jij bent toch zo een voorstander van iedereen beschuldigen van stroman argumenten te gebruiken? Waarschijnlijk ken je dan ook de term cherry-picking? Dat is waar jij je nu namelijk schuldig aan maakt. Jij bent selectief getuigen aan het gebruiken die alleen jouw fabeltje ondersteunen. Jij KUNT niet alle getuigen accepteren, want als je dat zou doen, dan zou de helft van jouw conspiracy fabeltje in 1 klap verdwijnen.
An unstable system is a system that is not stable
pi_55632839
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Resonancer het volgende:

Het antwoord zal wel zijn, dat moet je hem vragen, en als hij niet wil antwoorden is dat zijn goed recht.
We moeten hem allemaal blindelings volgen en vertrouwen..etc.
Zeer vermoeiend dat cynisme van jou. Het druipt er maar al te vaak af.
Het wil blijkbaar ook maar niet tot jou doordringen dat mensen die niet in de (vergezochtte) complotverhalen geloven niet meteen trouwe kritiekloze Bush volgers zijn.
pi_55632972
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Resonancer het volgende:

Maar over niks zeggen gesproken. Kan jij me vertellen wat Bush hiermee bedoelt ?
[..]
Geen idee.
Daarvoor moet ik de juiste context en omstandigheden weten.

Ik ga niet oordelen op 1 regelige uitspraken. Ik zie liever het groter geheel ipv alleen maar naar details te kijken.
pi_55633008
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het wil blijkbaar ook maar niet tot jou doordringen dat mensen die niet in de (vergezochtte) complotverhalen geloven niet meteen trouwe kritiekloze Bush volgers zijn.
Ach, over 20 jaar, kijken Resonancer en Lambiekje lachend terug naar hun jeugdige jaren toen ze lekker rebels waren als een stelletje hippies. Dan wordt het weer tijd voor nieuwe pubers of achtergestelde 20ers om zich met dit soort larie bezig te houden
An unstable system is a system that is not stable
pi_55633641
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ach, over 20 jaar, kijken Resonancer en Lambiekje lachend terug naar hun jeugdige jaren toen ze lekker rebels waren als een stelletje hippies. Dan wordt het weer tijd voor nieuwe pubers of achtergestelde 20ers om zich met dit soort larie bezig te houden
Zelfs bij het op de man spelen doe je aannames die nergens op gebaseerd zijn.
Misschien ben ik wel 60 en kijk ik nu terug op de tijd dat ik me in de luren liet leggen door Poppy Bush met zijn couveuse verhalen en ik maar al te graag gevacineerd en wel richting Irak vertrok om DU te happen niet wetende dat mijn nageslacht hiervoor n hoge prijs zou moeten betalen.. misschien..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55634345
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Je logica ontgaat mij weer volledig. Je beseft dat mijn opmerking cynisch is en toch generaliseer je hem. De vraag was aan bommenlegger gericht, niet aan alle niet CT gelovers.
Hoe jij erover denkt dat denk ik wel te weten, bespaar je de moeite mij dat te verklaren dat doe ik op jouw aanraden ook. Voel je je ook minder vermoeid.
Eisenhower1961.
pi_55634862
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je logica ontgaat mij weer volledig. Je beseft dat mijn opmerking cynisch is en toch generaliseer je hem. De vraag was aan bommenlegger gericht, niet aan alle niet CT gelovers.
Zoals al eerder gezegd, ik basseer mijn mening niet op enkele zinnetjes. Ik kijk altijd naar het groter geheel.
En ik zie jou veel vaker zeer cynische opmerkingen maken. Dat begint een beetje op te vallen en ik vind het ook niet echt een prettige manier van discusieren.
Net als telkens maar roepen dat iemand een fanatiek Bush volger is. Ook weer erg gemakkelijk beoordeeld.
De discussie hierover is al complex genoeg.
quote:
Hoe jij erover denkt dat denk ik wel te weten, bespaar je de moeite mij dat te verklaren dat doe ik op jouw aanraden ook. Voel je je ook minder vermoeid.
Over mijn vermoeidheid hoef jij je geen zorgen te maken.
Als ik vermoeid wordt van deze discussie, dan reageer ik gewoon niet.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:08:44 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55635366
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Terecht het volgende:
-flame-
Censuur! . Mijn posts zijn weg . Dit mocht toch best wel gezegd worden of niet dan? Vind je zelf nou dat het topic lekker loopt nu?
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:12:00 #214
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55635465
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Censuur! . Mijn posts zijn weg . Dit mocht toch best wel gezegd worden of niet dan? Vind je zelf nou dat het topic lekker loopt nu?
Als je hem dat nu allemaal zo nodig wil zeggen stuur je maar een PM
Op deze manier op de man spelen in een topic is niet oke
Het kan best zijn dat je het totaal niet met hem eens ben, prima, dat kan op een forum, maar dan ga je niet op een dergelijke manier op de man spelen.

Stuur hem een PM, voeg hem toe op MSn, ga samen een biertje drinken of what so ever, maar niet op deze manier.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:18:13 #215
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55635686
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:

[..]

Als je hem dat nu allemaal zo nodig wil zeggen stuur je maar een PM
Op deze manier op de man spelen in een topic is niet oke
Het kan best zijn dat je het totaal niet met hem eens ben, prima, dat kan op een forum, maar dan ga je niet op een dergelijke manier op de man spelen.

Stuur hem een PM, voeg hem toe op MSn, ga samen een biertje drinken of what so ever, maar niet op deze manier.
Deze perikelen duren al een tijdje, de mods willen niet ingrijpen. Het is godverdomme net alsof we hier moeten blijven uitleggen dat 1+1 toch echt geen 3 is, dat is het niveau waarover we spreken . Telkens als gedaagde opduikt is het hommeles. Ligt dat nou al die tijd aan 'ons' of is het misschien toch L die eens achter zijn oren moet gaan krabben?
pi_55635825
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Omdat de instorting zelf veel krahtigere signalen oplevert. En hoe zie precies dat het om explosieven gaat of niet ??
Dat is juist iets wat demolition experts kunnen zien op de data van seismograven, zo maakt Jowenko bijvoorbeeld ook gebruik van trillingsapparatuur. Wat zou hij hierover zeggen:http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html

Zie voorbeeld de seismografische analyse van de aanslag in Oklahoma City in 1995 waarbij zowel de aanslag alsmede de explosive demolition van de restanten een maand later door verschillende seismograven werd geregistreerd, ook op geruimde afstand (tot 26 km):
http://www.agu.org/sci_soc/eosholzer.html

Zo kon men bijvoorbeeld bepalen hoelang de explosies duurde bij de demolition:
Comparison of timed video coverage of the demolition with the seismogram indicates that explosives were completely detonated about 2.5 s into the demolition and did not generate as much seismic energy as the collapse of the building.

Ook cutting charges maken trouwens behoorlijk geluid
http://www.youtube.com/watch?v=tZRAbUcUkIc
http://www.youtube.com/watch?v=uLin2wlRMTg

[ Bericht 0% gewijzigd door mouzzer op 30-12-2007 00:07:23 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 22:26:22 #217
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55636003
lees mijn post hieronder ook even

[ Bericht 80% gewijzigd door buzzer op 29-12-2007 22:28:18 ]
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:26:35 #218
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55636017
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Deze perikelen duren al een tijdje, de mods willen niet ingrijpen. Het is godverdomme net alsof we hier moeten blijven uitleggen dat 1+1 toch echt geen 3 is, dat is het niveau waarover we spreken . Telkens als gedaagde opduikt is het hommeles. Ligt dat nou al die tijd aan 'ons' of is het misschien toch L die eens achter zijn oren moet gaan krabben?
daar zit nu net het probleem. Waarop moeten de mods dan ingrijpen?
Een ban aanvragen wegens gebrek aan IQ, een ban aanvragen vanwege een verknipt inzicht, een ban aanvragen vanwege het conspiracy waanidde van deze user.

Daar zit het probleem dus. De mods kunnen simpelweg niet ingrijpen in deze, omdat hoe vaag de verhalen ook zijn Lambiekje in feite niets feitelijk verkeerd doet.

Er is echt maar een feitelijke oplossing voor: gewoon negeren, en blijven negeren, en als iedereen dat doet is er geen klankbord meer, en geen reden meer om te posten, maar hoe kun je iemand beter voeden dan er dwars tegen in te gaan.

even een disclaimer: ik ken geen waarde toe aan zijn posts, simpelweg omdat ik niet ingelezen ben. Maar probeer aub te leven met het algemene idee dat ik net schets. En ik weet best dat je af en toe flink op je handen moet zitten, maar probeer het.. Dat is voor iedereen beter...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:31:01 #219
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55636165
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja het ligt allemaal aan anderen. Die zijn verantwoordelijk voorwat jij post. Sodemieter op.
Het gaat hier over 1 persoon, zowat iedereen stoort zich aan zijn posts en dat al sinds een ruime tijd. De discussie progresseert zich aardig en zodra L verschijnt is de discussie weer terug bij af, dat zie je toch zelf ook wel?
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:32:29 #220
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55636206
Het is al goed - altijd zo geweescht, zal altijd zo blijven zullen we maar zeggen he?
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:33:43 #221
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55636257
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Terecht het volgende:
Het is al goed - altijd zo geweescht, zal altijd zo blijven zullen we maar zeggen he?
lees mijn post nou gewoon eens goed.
Er is echt maar één oplossing die voor iedereen die zich er aan stoort geldt: n-e-g-e-r-e-n
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 22:35:46 #222
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55636336
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het gaat hier over 1 persoon, zowat iedereen stoort zich aan zijn posts en dat al sinds een ruime tijd. De discussie progresseert zich aardig en zodra L verschijnt is de discussie weer terug bij af, dat zie je toch zelf ook wel?
Ik zie dat jij je verschuilt achter een ander, geen verantwoording neemt voor wat jij post en opnieuw blijk geeft van een stuk intolerantie. Dat is heel wat storender dan iemand met een afwijkende mening.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:40:03 #223
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55636500
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik zie dat jij je verschuilt achter een ander, geen verantwoording neemt voor wat jij post en opnieuw blijk geeft van een stuk intolerantie. Dat is heel wat storender dan iemand met een afwijkende mening.
Ik dacht ik zeg gewoon maar eens wat ik er van denk, dat is blijkbaar niet zo goed bevallen .
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:40:35 #224
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55636515
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

gelezen terecht ?
Dus neem mijn post ter harte en stop met het op de man spelen.
Ik ben heel geduldig en begripvol van aard, maar er zijn grenzen

Gewoon vanaf nu je eigen ding posten en niet meer op L toegespitst.
Dan blijft het voor het forum leuk, en voor jezelf ook.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:42:56 #225
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55636588
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik dacht ik zeg gewoon maar eens wat ik er van denk, dat is blijkbaar niet zo goed bevallen .
het is niet verkeerd om te zeggen wat je denkt, maar daar zijn verschillende manieren voor
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 22:45:14 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_55636666
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten. Dat zegt imo weinig over een ander maar meer over jezelf. Je hebt geluk dat bans voor BNW eigenlijk nooit gegeven worden. Als het aan mij lag was je een behoorlijk poosje weg. En ik vraag zelden bans aan.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:47:06 #227
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55636734
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:

[..]

gelezen terecht ?
Dus neem mijn post ter harte en stop met het op de man spelen.
Ik ben heel geduldig en begripvol van aard, maar er zijn grenzen

Gewoon vanaf nu je eigen ding posten en niet meer op L toegespitst.
Dan blijft het voor het forum leuk, en voor jezelf ook.
Yes Sir!
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:51:08 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55636868
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Terecht het volgende:
Mjah dat blijkt wel weer. Selectief kijken van de mods enzo... Is al tijden zo en gaat blijkbaar niet veranderen.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:52:39 #229
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55636925
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten. Dat zegt imo weinig over een ander maar meer over jezelf. Je hebt geluk dat bans voor BNW eigenlijk nooit gegeven worden. Als het aan mij lag was je een behoorlijk poosje weg. En ik vraag zelden bans aan.
Nou nou, dit is wel wat overdreven hoor. Maar als je vindt dat ik een ban verdien geef hem dan gewoon, dan had je dit gezeik ook niet gehad.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:55:04 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55636997
quote:

[..]

Ik weet dat het geen rechtvaardiging is maar heb je wel eens gekeken naar de manier van posten van Lambiekje?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:55:40 #231
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55637024
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

Yes Sir!
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:57:29 #232
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55637084
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou nou, dit is wel wat overdreven hoor. Maar als je vindt dat ik een ban verdien geef hem dan gewoon, dan had je dit gezeik ook niet gehad.
Nee dus, en laten we deze discussie nou ook verder laten voor wat het is.
Begrijpen doe ik het allemaal, geld ook voor Tuinhek, maar er geberut niets banwaardigs, dus gewoon negeren, dat is de enige optie in deze.
pi_55637197
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef wormwood het volgende:
Over mijn vermoeidheid hoef jij je geen zorgen te maken.
Als ik vermoeid wordt van deze discussie, dan reageer ik gewoon niet.
Dat is idd 'n methode die ik reeds veelvuldig toepas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 30-12-2007 15:02:45 ]
Eisenhower1961.
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:17:39 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55637786
Mss is het dan een idee om dit hele topic maar weer dicht te gooien?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 december 2007 @ 00:41:27 #235
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55640792
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911. Als je een afwijkende mening hebt wat niet past in het strikte hokjesdenkgedrag wat opgedrongen wordt door het schoolsysteem, ben je kennelijk een object om te schofferen. Als je anders denkt dan dat het "systeem" voorschoteld dan ben je gek, infantiel. Ik zou zeggen het is viceversa.

Wie mijn post al langer leest weet dat lang niet alles wat ik neer zet ook daadwerkelijk een mening is waar ik zelf 100% achtersta. Maar de reacties daarop geeft eigenlijk wel aan wat voor niveau hier heerst.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2007 @ 00:55:33 #236
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55641297
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
omdat er iemand een afwijkende mening heeft?
het is weliswaar een mening die mijlenver afstaat van de mijne, maar het is wel een mening..
  zondag 30 december 2007 @ 01:04:17 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55641591
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911.
Goh hebben we dat weer. Ga je nog vertellen wie die mensen hier zijn?
quote:
Als je een afwijkende mening hebt wat niet past in het strikte hokjesdenkgedrag wat opgedrongen wordt door het schoolsysteem, ben je kennelijk een object om te schofferen. Als je anders denkt dan dat het "systeem" voorschoteld dan ben je gek, infantiel. Ik zou zeggen het is viceversa.
Beweringen over holografische vliegtuigen die mogelijk zouden moeten zijn lijken me redelijk uit de pas lopen met de realiteit ja, om maar eens een mooi voorbeeld te noemen.
quote:
Wie mijn post al langer leest weet dat lang niet alles wat ik neer zet ook daadwerkelijk een mening is waar ik zelf 100% achtersta. Maar de reacties daarop geeft eigenlijk wel aan wat voor niveau hier heerst.
En dat moet zeker geroken worden welke dat zijn? Is nml niet zomaar op te maken uit je manier van posten. Dergelijke praktijken zijn behoorlijk discussie verpestend.

En btw, waar haal je het lef vandaan om mensen van hokjesdenkgedrag te beschuldigen? Jij bent hier degene die blijft hangen in het verkondigen van leugens en onwaarheden. Maakt niet uit hoe vaak mensen duidelijk aantonen dat je dat doet of dat je het verkeerd hebt.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 december 2007 @ 01:11:18 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55641806
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef buzzer het volgende:

[..]

omdat er iemand een afwijkende mening heeft?
het is weliswaar een mening die mijlenver afstaat van de mijne, maar het is wel een mening..
Het is meer dan alleen een afwijkende mening. Het is ook het blijven verkondigen van zaken die simpelweg niet kloppen of onmogelijk zijn. Of, om een voorbeeld te noemen, het blijven beschuldigen van mensen hier dat ze zo dom zijn om Bush & co te geloven terwijl dat, voor zover ik iig weet, bij niemand in deze topics het geval is. Reacties of vragen worden genegeerd en een tijdje later wordt de kreet gewoon weer gebruikt.

Ik maakte de suggestie meer omdat het zoals het nu gaat niet werkt en het mss handig is om even pauzen te houden en later weer een poging te doen.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 december 2007 @ 03:21:02 #239
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55644376
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dat is juist iets wat demolition experts kunnen zien op de data van seismograven, zo maakt Jowenko bijvoorbeeld ook gebruik van trillingsapparatuur. Wat zou hij hierover zeggen:http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html

Zie voorbeeld de seismografische analyse van de aanslag in Oklahoma City in 1995 waarbij zowel de aanslag alsmede de explosive demolition van de restanten een maand later door verschillende seismograven werd geregistreerd, ook op geruimde afstand (tot 26 km):
http://www.agu.org/sci_soc/eosholzer.html

Zo kon men bijvoorbeeld bepalen hoelang de explosies duurde bij de demolition:
Comparison of timed video coverage of the demolition with the seismogram indicates that explosives were completely detonated about 2.5 s into the demolition and did not generate as much seismic energy as the collapse of the building.

Ook cutting charges maken trouwens behoorlijk geluid
http://www.youtube.com/watch?v=tZRAbUcUkIc
http://www.youtube.com/watch?v=uLin2wlRMTg
Straffe post . De nieuwe film van Mark Roberts is ook een aanrader trouwens:
http://forums.randi.org/showpost.php?p=3265611&postcount=1

Deze film gaat weliswaar over de twin towers, maar het stukje over controlled demolitions is natuurlijk ook toe te passen op WTC7. Merk op hoe luid die CD's eigenlijk zijn, waarom hebben we dat bij WTC7 niet gehoord?
pi_55645600
quote:

[..]

Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten.
Zoiets als iedereen die niet in een complot gelooft maar te pas en onpas voor dom, onwetend en malloot uit te maken?
Zoals afgelopen avond weer:
quote:
[quote]Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911.
  zondag 30 december 2007 @ 09:58:02 #241
52357 Lambiekje
pi_55646049
quote:
Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef wormwood het volgende:

[..]

Zoiets als iedereen die niet in een complot gelooft maar te pas en onpas voor dom, onwetend en malloot uit te maken?
Zoals afgelopen avond weer:
[..]
Dus je voelt je aangesproken...

Ik ben niet diegene die hier met "calling names" begint. Als het te afwijkend is van de geaccepteerde waarheid dan beginnen mensen heel heel heel zielig te doen, uit onmacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2007 @ 10:07:43 #242
52357 Lambiekje
pi_55646103
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goh hebben we dat weer. Ga je nog vertellen wie die mensen hier zijn?
[..]

Beweringen over holografische vliegtuigen die mogelijk zouden moeten zijn lijken me redelijk uit de pas lopen met de realiteit ja, om maar eens een mooi voorbeeld te noemen.
[..]

En dat moet zeker geroken worden welke dat zijn? Is nml niet zomaar op te maken uit je manier van posten. Dergelijke praktijken zijn behoorlijk discussie verpestend.

En btw, waar haal je het lef vandaan om mensen van hokjesdenkgedrag te beschuldigen? Jij bent hier degene die blijft hangen in het verkondigen van leugens en onwaarheden. Maakt niet uit hoe vaak mensen duidelijk aantonen dat je dat doet of dat je het verkeerd hebt.
Dat is geen lef, dat is gewoon een constatering. En bovendien wordt het ons op gedrongen door he schoolsysteem.

Dat hologrammen gebeuren, daar geloof ik ook niet zo in .. maar dan is het nog wel interessant om te kijken wat daar zo al van beweerd wordt. Er zijn tenslotte orbs en stealth fighters gespot rondom de WTC torens.

Uit het oogpunt van een eerlijke Bush, dan spreek over onwaarheden en leugens ja. Maar is het nu net niet dat Bush de grootste Pinoccio is ?!

En ik betwijfel wel of ik zulke leugens vertel ... jullie blijven ook keer op keer leugens vertellen wat Bush
+govt en het Commission Report beweren. Als er iets is wat onderuit gehaald moeten worden zijn het wel die twee entiteiten.
Inweze zijn beide kampen hier en daar leugens aan het verkondigen. Ergens in de middenweg is wel een waarheid. Maar een ding is wel duidelijk OBL met zijn gasten is gestoeld op leugens van Bush. Wat ik al eerder heb gezegd het hele beginsel van het officiele complot (want dat is het) berust op kolder. En dat is toch wel uitermate verbazend dat gros van de mensen nog steeds van die waarheid uitgaan.
pi_55647359
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn tenslotte orbs en stealth fighters gespot rondom de WTC torens.
  zondag 30 december 2007 @ 14:24:51 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55652308
Goh wat een verrassing. Lambiekje reageert weer selectief.
Onikaan ni ov dovah
pi_55653603
En weer een topic om zeep gehlopen...
pi_55658597
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:37 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat we weer een week of twee terug zijn.
Daar werden dit soort beschuldigingen ook al geuit maar je kon niks echt hard maken.
En het wilde toen ook al niet tot jou doordringen dat er wel meer zaken de aandacht van de veiligheidsdiensten vroegen.
Het was niet zo dat de veiligheids diensten alleen maar bezig waren met moslims en vliegtuigen.
Op dingen die zo verschrikkelijk logisch zijn ga ik niet reageren. Natuurlijk zijn veiligheidsdiensten met vele zaken bezig , so what ? wat wil je daar mee zeggen?
pi_55658912
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 07:53 schreef wormwood het volgende:

We kunnen hier nog heel lang over twisten. Heeft toch geen zin.
Jij wilt perse zien dat ze de aanslagen hebben gebruikt om wetten door te voeren en Irak te kunnen binnenvallen. Ik zie dat anders,
Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn . Maar steeds denk je "dat kan ook niet waar zijn , het is weer conspiracy theorie"

Waarom denk je dat Cheney zo z'n best deed om saddam aan Bin-laden te linken ?? zo werd de Invasie van Irak een verleng stuk van de war on terror.

[ Bericht 3% gewijzigd door atmosphere2 op 30-12-2007 18:36:36 ]
pi_55659445
Er zijn vele complexe factoren die een rol spelen bij alles rondom de Invasie van Irak ,en dat maakt het er niet makkelijk op. Om deze zaken te verduidelijken is er een instituut opgericht onder leiding van Karel van wolferen ;

Institute of Comparative Political and Economic Institutions (ICPEI)
Van Wolferen geeft leiding aan het Institute of Comparative Political and Economic Institutions (ICPEI). De voornaamste doelstellingen van dit instituut zijn het stimuleren van vergelijkend onderzoek van politieke en economische instituties in Azië, Europa en de VS en het verscherpen of ontwikkelen van concepten waarmee de economische en politieke werkelijkheid beter begrepen kan worden.

Bekijk eens dit interview met hem . Het is zeker geen conspiracy aanhanger maar iemand die al bewezen heeft goed inzicht te hebben:

http://www.vpro.nl/progra(...)3375/items/24311294/

Met hem ben ik het zo goed als volledig eens.

[ Bericht 10% gewijzigd door atmosphere2 op 30-12-2007 18:50:24 ]
pi_55659818
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn . Maar steeds denk je "dat kan ook niet waar zijn , het is weer conspiracy theorie"

Waarom denk je dat Cheney zo z'n best deed om saddam aan Bin-laden te linken ?? zo werd de Invasie van Irak een verleng stuk van de war on terror.
Giuliani, ook n mooi vb ter illustratie.
quote:
“Giuliani is running on 9/11 and portraying himself as a hero. It’s disgusting. It’s horrible,” FDNY Deputy Fire Chief Jim Riches said. “This guy will do anything to get elected.”

“He’s misleading voters and distorting the truth. He didn’t prepare the first responders for a terrorist attack. The Office of Emergency Management was a joke that day. There was a lack of communication. People died unnecessar
http://www.crooksandliars.com/2007/11/19/rudy-giuliani-mr-911/
quote:
The Rudy Giuliani campaign speech can be summarized in just three digits: 9-1-1.
http://www.washingtonpost(...).html?nav=rss_health
Tja als je met " de eer " gaat strijken:
http://mediamatters.org/items/200705170007
Blijft dat niet zonder gevolgen:
http://www.huffingtonpost(...)estigat_n_70709.html
http://www.observer.com/2(...)eptember-11-families

[ Bericht 7% gewijzigd door Resonancer op 30-12-2007 19:44:32 ]
Eisenhower1961.
pi_55660305
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn .
Hier ben ik het wel mee eens als niet-conspirancy-gelover.
da's ook waarom ik, en nog wat andere sceptici met mij, er zo'n hekel aan hebben om meteen maar voor een Bush-adept te worden versleten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')