abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 15:39:38 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55491823

Nou! Nou!

In [DGK SC # 538] Pa en broer zorgen voor opschudding ging het na het gebruikelijke nachtelijke geouwehoer vanmorgen na een klaagzang over het ontbreken van een koopzondag in kleine Christelijke kutdorpen als vanzelf over de 24-uurs economie en ging het gesprek over op een beschouwing over profit vs. non-profit organisaties.

Leescht schnel verder!

Deze OP vind je hier
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 december 2007 @ 15:44:06 #2
16305 Jappie
parttime reverend
  zondag 23 december 2007 @ 15:47:58 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492006
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:44 schreef Jappie het volgende:
Ja.. zomaar een SC op FOK!... en dan zo'n onderwerp (en nog serieus ook)
En dan te bedenken dat het gepeupel in de COS ons SC'ers als "minderwaardig" ziet
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 15:53:06 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492115
Ik heb een beetje non-profit plankenkoorts..
pi_55492138
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Pffff, ik kijk van nature naar 't goede van de mens. Een manager heeft toch ook weer een manager in een hogere laag. Alsof die dan ook lui is etc. . Natuurlijk zijn er gevallen zoals deze maar of dat nou het hoofdzakelijke probleem is weet ik niet. Ontslaan is duur, daar zoek ik meer de oorzaak .
Luiheid is toch geen slechte eigenschap Het is alleen af en toe wat minder practisch als er rendement gehaald moet worden.
pi_55492148
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan iemand nou "tientallen jaren niet zo goed funtioneren" . Dan zit er ergens iets niet goed, managers die niks durven te zeggen, een gedoogcultuur, een lambalcultuur maar iig iets .
I blame Management. Wij hebben een boel leidinggevenden die enkel op die functie terecht zijn gekomen o.g.v. hun dienstjaren. Geen opleiding, geen bijscholing, en vaak ook geen leidinggevende capaciteiten. Wat ze in tientallen jaren 'fout' hebben gedaan, willen ze nu in een paar jaar rechtzetten. En daarbij vallen nogal wat slachtoffers. Vreemd genoeg niet op managementniveau.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_55492150
@TT
Even het gevalletje Unive met hun belachelijke reclames. Ze hebben geen winstbejag, maar ze zijn lang niet de goedkoopste in het rijtje verzekeraars.

Daarmee geven ze toch aan dat ze een waardeloze onderneming zijn? Of is dat iets te kort door de bocht ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55492186
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luiheid is toch geen slechte eigenschap Het is alleen af en toe wat minder practisch als er rendement gehaald moet worden.
In een bedrijf waar je als doel heb 't uiterste uit mensen, je product en de markt te halen wel lijkt me .
pi_55492191
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef Talitha het volgende:

[..]

I blame Management. Wij hebben een boel leidinggevenden die enkel op die functie terecht zijn gekomen o.g.v. hun dienstjaren. Geen opleiding, geen bijscholing, en vaak ook geen leidinggevende capaciteiten. Wat ze in tientallen jaren 'fout' hebben gedaan, willen ze nu in een paar jaar rechtzetten. En daarbij vallen nogal wat slachtoffers. Vreemd genoeg niet op managementniveau.
In het onderwijs noem ik ze omhoog gevallen docenten. Maar ik leg niet alle schuld bij hen neer, ook de werknemer heeft een eigen verantwoordelijkheid toch?
pi_55492233
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

In een bedrijf waar je als doel heb 't uiterste uit mensen, je product en de markt te halen wel lijkt me .
Het uiterste? Ik heb graag nog wat energie over aan het einde van een werkdag....Ik wil best een loonslaaf zijn, maar wel op een manier dat ik niet het gevoel heb leeg gezogen te worden.
  zondag 23 december 2007 @ 15:57:49 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492253
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Elke post van mij is er een met een vorm van winstbejag ...mag ik nu in de nieuwe niet meer posten ?
Je had toch al in deze nieuwe gepost, dus ga maar door...

* Leandra maakt aantekening: Jappie heeft geen non-profit instelling
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55492272
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het uiterste? Ik heb graag nog wat energie over aan het einde van een werkdag....Ik wil best een loonslaaf zijn, maar wel op een manier dat ik niet het gevoel heb leeg gezogen te worden.
Jij praat ook vanuit de doelstellingen van jezelf, ik praat vanuit de doelstellingen vanuit 't bedrijf. Het ging om presteren op de werkvloer enz.
  zondag 23 december 2007 @ 16:01:36 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492349
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
@TT
Even het gevalletje Unive met hun belachelijke reclames. Ze hebben geen winstbejag, maar ze zijn lang niet de goedkoopste in het rijtje verzekeraars.

Daarmee geven ze toch aan dat ze een waardeloze onderneming zijn? Of is dat iets te kort door de bocht ?
Ook zonder winstbejag kunnen ze duurder uitkomen dan anderen, juist omdat ze geen winstbejag hebben, hebben ze wellicht een minder grote reserve waarmee ze het verlies kunnen opvangen wat ze oplopen door te stunten met goedkope verzekeringen.

Agis heeft namelijk wel lopen stunten met goedkope zorgverzekeringen (ik neem aan dat je daarop doelt) en komt daardoor al in de problemen... en die hadden nog een aardige reserve.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 16:01:47 #14
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492355
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef Talitha het volgende:
Vreemd genoeg niet op managementniveau.
Die komen dan vaak ook rechtstreeks van Nijenrode vandaan en spijtig genoeg voor hun hebben zij geen Al Pacino om ze op tijd weer op jet juist pad te brengen.

http://nl.youtube.com/watch?v=nqsf0XynGz8

voor het mooiste effect volume open aub
  zondag 23 december 2007 @ 16:02:56 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492375
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De luiheid van mensen is de grootste motivator geweest voor onze huidige welvaart.
pi_55492385
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jij praat ook vanuit de doelstellingen van jezelf, ik praat vanuit de doelstellingen vanuit 't bedrijf. Het ging om presteren op de werkvloer enz.
Een goed bedrijf, daar gaan beide doelstellingen een beetje hand in hand. Daar is én de werkgever én de werknemer blij. Je moet het eigenlijk ook wat breder trekken en de mens, het bedrijf plaatsen in het systeem waarbinnen ze moeten functioneren. En dat systeem, het kapitalistisch systeem, gaat zichzelf vroeg of laat volledig opblazen omdat het ooit op zal houden met nog meer uitbuiten van mens en planeet, omdat het ooit niet sneller zal kunnen, omdat ooit het moment komt dat zij die niet hebben het komen halen bij hen die het wel hebben.
  zondag 23 december 2007 @ 16:04:05 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492402
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs de top-manager praat mede vanuit zijn eigen doelstellingen...
De doelstelling vanuit het bedrijf is over het algemeen zoveel mogelijk winst maken, zodat vooral de top zo goed mogelijk in de bonussen kan worden gelegd. En dat is weer een doelstelling van die top-manager.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55492409
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, mensen die tientallen jaren niet functioneerden, de deur uitgewerkt worden, daar heb ik ook weinig compassie mee. Mensen die zichzelf krampachtig vasthouden aan hun positie evenmin. Het verschilt natuurlijk ook per organisatie.
Er kunnen vele redenen zijn waardoor iemand niet functioneert. Het is lang niet altijd onwil van de werknemer. Dat daar iets mee gedaan moet worden begrijp ik. Maar iemand eerst jarenlang aan laten modderen en hem dan in korte tijd eruit werken vind ik niet erg sociaal.
  zondag 23 december 2007 @ 16:06:04 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492443
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
De luiheid van mensen is de grootste motivator geweest voor onze huidige welvaart.

Lang leve de industriële revolutie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55492476
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Jappie het volgende:

[..]

Misschien heeft Nookie nog wat oude macaroni voor je...kun je een vrolijke noodlesoep maken.

Maar nu je het zo zegt..... pasta is ook nog een optie.
pi_55492499
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Talitha het volgende:

[..]

Er kunnen vele redenen zijn waardoor iemand niet functioneert. Het is lang niet altijd onwil van de werknemer. Dat daar iets mee gedaan moet worden begrijp ik. Maar iemand eerst jarenlang aan laten modderen en hem dan in korte tijd eruit werken vind ik niet erg sociaal.
Dat is ook niet sociaal! Maar ook niets heeft die werknemer, die nu 50 is, een strobreed in de weg gelegd om z'n uitdaging elders te zoeken. Er is, lijkt mij, op z'n minst sprake van gedeelde verantwoordelijkheid.
pi_55492511
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
Zelfs de top-manager praat mede vanuit zijn eigen doelstellingen...
De doelstelling vanuit het bedrijf is over het algemeen zoveel mogelijk winst maken, zodat vooral de top zo goed mogelijk in de bonussen kan worden gelegd. En dat is weer een doelstelling van die top-manager.
De bonussen zijn juist een middel om de top-manager persoonlijk te motiveren om zich in te zetten voor het bedrijfsbelang .
pi_55492556
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet het eigenlijk ook wat breder trekken en de mens, het bedrijf plaatsen in het systeem waarbinnen ze moeten functioneren. En dat systeem, het kapitalistisch systeem, gaat zichzelf vroeg of laat volledig opblazen omdat het ooit op zal houden met nog meer uitbuiten van mens en planeet, omdat het ooit niet sneller zal kunnen, omdat ooit het moment komt dat zij die niet hebben het komen halen bij hen die het wel hebben.
Schopje TRU dan maar ?

Dit is te filosofisch omschreven, ik geloof er niet in . Indien de natuurlijk bronnen opraken zorgt het kapitalistische systeem er juist voor dat bedrijven miljarden gaan investeren in alternatieven, want daar zit 't geld dan juist.
pi_55492702
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De bonussen zijn juist een middel om de top-manager persoonlijk te motiveren om zich in te zetten voor het bedrijfsbelang .
Bonussen zijn de dood in de pot. Er mag van iedereen verwacht worden dat hij zijn salaris waar kan maken. Een bonus heeft als resultaat dat iemand er beter van wordt over de rug van.......De manager gaat de werknemer opjagen, een loopje nemen met CAO's, veiligheid, de menselijke maat uit het oog verliezen om zijn pecunia maar binnen te halen.

Ooit werkte ik bij een schildersbedrijf die dat model hanteerde. In het begin werden we er redelijk rijk van, later werden de duimschroeven aangedraaid en werkte je je drie slagen in de rondte om een paar cent extra binnen te halen.

Afijn, ik heb vakantie....ik stop over werken/managers/geld!
  zondag 23 december 2007 @ 16:17:45 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492721
quote:

[..]

Het is godgeklaagd dat topmanagers met een inkomen 10 keer zo hoog als jan modaal uberhaupt nog gemotiveerd moeten worden om iets te presteren...het mag dan wel de realiteit zijn maar het tekent wel de persoonlijkheid van die managers.

En nu kom je op een punt van belang..ken je dat nummer van Genisis/Phil Collins ? waarbij de spot word gedreven met die TV dominees...welnu..ook in het bedrijfsleven doen werknemers wat ze hun meerderen zien doen ipv datgene wat hun meerderen hun vertellen wat ze moeten doen.
  zondag 23 december 2007 @ 16:18:26 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492733
quote:
[..]
En dus voor zijn eigen belang
Het gaat voor die top-manager dus ook niet alleen om het bedrijfsbelang, het gaat hem ook om z'n bonus, en bonus is korte termijn.
En positieve resultaten op de korte termijn kunnen wel negatief worden op de lange termijn, dus in hoeverre het bedrijfsbelang daar echt mee gemoeid is, is de vraag nog maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55492764
In het ultieme kapitalistische systeem is de opzet dus geslaagd . Lullig voor jullie, maar dat doet er ff niet toe .

Maar ik kap ook , biertje?
  zondag 23 december 2007 @ 16:19:55 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55492781
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is godgeklaagd dat topmanagers met een inkomen 10 keer zo hoog als jan modaal uberhaupt nog gemotiveerd moeten worden om iets te presteren...het mag dan wel de realiteit zijn maar het tekent wel de persoonlijkheid van die managers.

En nu kom je op een punt van belang..ken je dat nummer van Geneisis/Phil Collins ? waarbij de spot word gedreven met die TV dominees...welnu..ook in het bedrijfsleven doen werknemers wat ze hun meerderen zien doen ipv datgene wat hun meerderen hun vertellen wat ze moeten doen.
Idd godsgeklaagd dat iemand met een inkomen ter hoogte van 30 bijstandsuitkering nog een "motivatie" nodig heeft... zeker als die persoon dan ook nog een keer voor een semi-overheid werkt.

Genesis: Jezus, he knows me
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55492851
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Schopje TRU dan maar ?

Dit is te filosofisch omschreven, ik geloof er niet in . Indien de natuurlijk bronnen opraken zorgt het kapitalistische systeem er juist voor dat bedrijven miljarden gaan investeren in alternatieven, want daar zit 't geld dan juist.
Het punt is dat er continu bezuinigd wordt op personeel en sociale omstandigheden. Daarvoor moet ondermeer de EU uitgebreid worden. Dat is niet voor de mensen, maar voor het kapitaal. Goedkope arbeidskrachten, groter afzetgebied. Daarnaast worden belastingen voor bedrijven keer op keer verlaagd om maar bedrijven binnen te halen. Als je die lijn doortrekt, die competitie, dan verdient aan het einde van de rit de grauwe massa geen moer meer en kan men de producten ook niet meer afzetten en de overheid heeft geen geld meer voor basisvoorzieningen. Wat overblijft is een beperkte groep enorme rijken, zitten op hun geld achter hoge muren, omgeven met bewaking om de armen van zich af te houden. Het systeem is een soort van pyramidespel.
  zondag 23 december 2007 @ 16:22:14 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492867
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Jappie het volgende:

En nu kom je op een punt van belang..ken je dat nummer van Genisis/Phil Collins ? waarbij de spot word gedreven met die TV dominees...
http://nl.youtube.com/watch?v=RTrYE4a1BmE

deze dus..
  zondag 23 december 2007 @ 16:22:49 #31
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492879
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd godsgeklaagd dat iemand met een inkomen ter hoogte van 30 bijstandsuitkering nog een "motivatie" nodig heeft... zeker als die persoon dan ook nog een keer voor een semi-overheid werkt.

Thanks..
pi_55492947
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

En zo komen we dan toch nog bij de rustdag....de zondag....
pi_55492954
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In het onderwijs noem ik ze omhoog gevallen docenten. Maar ik leg niet alle schuld bij hen neer, ook de werknemer heeft een eigen verantwoordelijkheid toch?
Misschien kijk ik iets teveel vanuit mijn huidige werksituatie. De leidinggevenden waar ik nu mee te maken heb, maken het je bijna onmogelijk om je werk goed te doen. Ik neem graag mijn verantwoordelijkheid, maar dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.

Ik heb overigens een heleboel fijne en betrokken non-profit collega's, die absoluut niet lui zijn aangelegd.
pi_55492962
Alweer een cirkel rond .
  zondag 23 december 2007 @ 16:27:10 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55492995
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer een cirkel rond .
Alleen jammer dat de bal op het veld vanmiddag vierkant bleek.
pi_55493035
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef Talitha het volgende:

[..]

Misschien kijk ik iets teveel vanuit mijn huidige werksituatie. De leidinggevenden waar ik nu mee te maken heb, maken het je bijna onmogelijk om je werk goed te doen. Ik neem graag mijn verantwoordelijkheid, maar dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.
Ik heb overigens een heleboel fijne en betrokken non-profit collega's, die absoluut niet lui zijn aangelegd.
Ik ben blij met je hoor....alleen dat brood....dat is wel weer een minpuntje.....
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 16:31:24 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55493117
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja.. zomaar een SC op FOK!... en dan zo'n onderwerp (en nog serieus ook)
En dan te bedenken dat het gepeupel in de COS ons SC'ers als "minderwaardig" ziet
Gelukkig straalde het respect voor de gemiddelde COS'er gisteren weer van jouw posts aldaar af.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 23 december 2007 @ 16:31:38 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55493121
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de bal op het veld vanmiddag vierkant bleek.
Dat komt door het weer... overmacht
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 16:32:09 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55493135
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig straalde het respect voor de gemiddelde COS'er gisteren weer van jouw posts aldaar af.
Ik begon niet op de man te spelen

En nee, ik noem het niet voor niets "gepeupel"... als ik complimentjes geef dan doe ik dat over het algemeen duidelijker
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 16:33:06 #40
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493163
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat komt door het weer... overmacht
Over "overmacht" gesproken... http://nl.youtube.com/watch?v=3KiAvmzcZbg
pi_55493239
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die komen dan vaak ook rechtstreeks van Nijenrode vandaan en spijtig genoeg voor hun hebben zij geen Al Pacino om ze op tijd weer op jet juist pad te brengen.

http://nl.youtube.com/watch?v=nqsf0XynGz8

voor het mooiste effect volume open aub
Zo'n man met lef mag mij wel de baas zijn.
pi_55493253
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Holy shit......hadden ze toen maar bussen gehad, dat had hem toch een paar spijkergaten en moeizaam zeulen met een kruis gescheelt.
  zondag 23 december 2007 @ 16:37:11 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493254
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat zegt Ian nu ook altijd in dit soort gevallen

Owja

Pics Links or it didn't happen..
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 16:38:32 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55493286
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begon niet op de man te spelen

En nee, ik noem het niet voor niets "gepeupel"... als ik complimentjes geef dan doe ik dat over het algemeen duidelijker
Ik zag ze vooral elkaar afslachten. Gedoe, PM's, ban. En dat terwijl het in de SC zo enorm gezellig was.

Anyway, ik kan het empirisch onderzoek van Talitha niet bevestigen. Het was wederom DRUK.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 23 december 2007 @ 16:40:14 #45
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493322
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:36 schreef Talitha het volgende:

[..]

Zo'n man met lef mag mij wel de baas zijn.
Ik blijf het een geweldige film met een zo mogelijk nog mooiere speech vinden...
  zondag 23 december 2007 @ 16:41:24 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493348
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Holy shit......hadden ze toen maar bussen gehad, dat had hem toch een paar spijkergaten en moeizaam zeulen met een kruis gescheelt.
Mwah ach kruis kruis...het schijnt dat ze indertijd altijd alleen maar het dwarsbalkje zelf hoefden mee te torsen.
pi_55493349
Gert, waarom moeten hier oude discussies opgerakeld worden .
  zondag 23 december 2007 @ 16:42:21 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55493374
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55493405
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:41 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mwah ach kruis kruis...het schijnt dat ze indertijd altijd alleen maar het dwarsbalkje zelf hoefden mee te torsen.
Hij lijkt wel wat op deze: http://nl.youtube.com/watch?v=m3boE5SJ3h8
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 16:44:11 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55493428
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
O jij hebt je ei gelegd over de economie en nu is het klaar?
Sorry was even buiten de deur.
  zondag 23 december 2007 @ 16:46:55 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55493506
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat dit de SC is en het dus nooit off-topic is
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55493531
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is ook niet sociaal! Maar ook niets heeft die werknemer, die nu 50 is, een strobreed in de weg gelegd om z'n uitdaging elders te zoeken. Er is, lijkt mij, op z'n minst sprake van gedeelde verantwoordelijkheid.
Vreemd genoeg heeft de betrokken medewerker zelf vaak het idee dat hij prima functioneert, en zal dan ook uit zichzelf geen uitdaging elders gaan zoeken.
pi_55493595
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben blij met je hoor....alleen dat brood....dat is wel weer een minpuntje.....
Helaas mag ik niet werken op deze rustdag, anders zou ik met liefde een heerlijk knapperig brood voor je bakken.
pi_55493623
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Talitha het volgende:

[..]

Helaas mag ik niet werken op deze rustdag, anders zou ik met liefde een heerlijk knapperig brood voor je bakken.
Ik haal wel wat bij de chinees.....die mogen wel werken op deze dagen.....
  zondag 23 december 2007 @ 16:51:46 #55
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493632
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij lijkt wel wat op deze: http://nl.youtube.com/watch?v=m3boE5SJ3h8
Sorry..was even afgeleid door Ezechiel 25:17
  zondag 23 december 2007 @ 16:53:23 #56
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493680
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat dit de SC is en het dus nooit off-topic is
Daar zou ik zelf nog "kut-puber" aan willen toevoegen.
pi_55493706
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die flim is idd gaaf....
pi_55493739
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:53 schreef Jappie het volgende:
, ok ok, hij is leuk .
pi_55493745
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Anyway, ik kan het empirisch onderzoek van Talitha niet bevestigen. Het was wederom DRUK.
Kom je de volgende keer toch gezellig hier boodschappen doen?
pi_55493908
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed tegen agressie. Heb die film niet afgekeken.

De inhoud van dat koffertje geeft licht. Wat zit er in?
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 17:07:41 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55493940
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Talitha het volgende:

[..]

Kom je de volgende keer toch gezellig hier boodschappen doen?
Ach.. bij jullie loopt het voor het winkelend publiek ook niet altijd even makkelijk door.

zondag 23 december 2007 @ 17:08:00 #62
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55493946
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

, ok ok, hij is leuk .
Anyway..genoeg gerust..lvl 59 is wederom behaald..time to move on ...er wachten mij behoorlijke bonussen @ 60.

Nog even een klein stukje Japanse opvoeding voor de achterblijvers.
  zondag 23 december 2007 @ 17:10:20 #63
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55494000
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed tegen agressie. Heb die film niet afgekeken.

Dan kun je waarschijnlijk de Japanse opvoeding beter overslaan...
  zondag 23 december 2007 @ 17:14:03 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55494094
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh shit, helemaal vergeten... 3 dagen kroeg heeft kennelijk wel effect
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:19:18 #65
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494206
  zondag 23 december 2007 @ 17:20:25 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55494229
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Schnitzeltje
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55494359
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dan kun je waarschijnlijk de Japanse opvoeding beter overslaan...
Te laat.

Wel grappig die suggestie in de blauwe balk rechts in het scherm.

Eens denken wie ik blij kan maken met zo'n kerstgedachte.
pi_55494411
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach.. bij jullie loopt het voor het winkelend publiek ook niet altijd even makkelijk door.

[ afbeelding ]
Die ben ik nog niet tegengekomen bij de Appie.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:33:21 #69
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494569
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Schnitzeltje
Oi Leannemais
  zondag 23 december 2007 @ 17:38:21 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55494678
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Talitha het volgende:

[..]

Te laat.

Wel grappig die suggestie in de blauwe balk rechts in het scherm.

[ afbeelding ]

Eens denken wie ik blij kan maken met zo'n kerstgedachte.

Lol

En ik wilde je nog wel blij maken met een praktisch geweldloos stukje uit de film waarbij het mysterie van het koffertje wellicht geopenbaard word.

Meeen I love that movie.... ...ff kijken of ik hem ergens snel kan scoren.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:40:13 #71
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494720
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Lol

En ik wilde je nog wel blij maken met een praktisch geweldloos stukje uit de film waarbij het mysterie van het koffertje wellicht geopenbaard word.

Probeer je nou te zeggen dat je Pulp Fiction NIET op dvd hebt?
  zondag 23 december 2007 @ 17:43:52 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55494781
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Probeer je nou te zeggen dat je Pulp Fiction NIET op dvd hebt?

Ik heb helemaal niets op DVD...
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:46:29 #73
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494832
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets op DVD...

*kijkt naar rechts
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 17:47:51 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55494854
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

*kijkt naar rechts
Hij heeft wel ruim 250 films op video hoor.

allemaal HP
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:48:24 #75
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494862
quote:

[..]

*kijkt naar rechts
  zondag 23 december 2007 @ 17:50:23 #76
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55494896
quote:

[..]

*kijkt naar rechts
"I think fast; I talk fast so I might be a little short sometimes.......now pretty please with sugar on top"...wat is het wat u ziet?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:52:55 #77
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494938
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:

[..]

"I think fast; I talk fast so I might be a little short sometimes.......now pretty please with sugar on top"...wat is het wat u ziet?
Winston The Wolf

"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."
  zondag 23 december 2007 @ 17:53:02 #78
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55494940
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij heeft wel ruim 250 films op video hoor.

allemaal HP
Nope daar heb ik het internet voor http://nl.youtube.com/watch?v=_GGGAJ_2TvQ
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:56:01 #79
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55494992
Jappie, hij was niet helemaal compleet hè
"I think fast, I talk fast and I need you guys to act fast if you wanna get out of this. So, pretty please... with sugar on top."
  zondag 23 december 2007 @ 17:57:08 #80
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495018
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Winston The Wolf

"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."

You gotta love it.
  zondag 23 december 2007 @ 17:57:37 #81
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495033
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jappie, hij was niet helemaal compleet hè
"I think fast, I talk fast and I need you guys to act fast if you wanna get out of this. So, pretty please... with sugar on top."
Ik moest hem iets aanpassen..
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 17:59:12 #82
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55495059
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik moest hem iets aanpassen..
Hebben we nou iedereen weggejaagd?
  zondag 23 december 2007 @ 18:06:54 #83
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495204
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hebben we nou iedereen weggejaagd?
Denk ut....nu kan het natuurlijk ook schelen dat het wederom 6 uur is dus denk dat al die burgertrutjes aan het eten zijn...Geert voorop natuurlijk.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 18:07:49 #84
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55495228
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Jappie het volgende:

[..]

Denk ut....nu kan het natuurlijk ook schelen dat het wederom 6 uur is dus denk dat al die burgertrutjes aan het eten zijn...Geert voorop natuurlijk.
Wat natuurlijk betekend dat ik aan het werk mag

Tot vanavond ofzo.
pi_55495286
quote:

[..]

Zeg zeg, wie zijn er hier burgertrutjes?

Avond allemaal!

Er is trouwens niets mis met om 6 uur eten, regelmaat en structuur geeft rust .
  zondag 23 december 2007 @ 18:11:46 #86
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495323
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tot vanavond ofzo.
Cool enough..we zullen aan je denken as always..

Hi Blurk
pi_55495354
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tot vanavond ofzo.
Werk ze ofzo Ian
pi_55495367
Snert
pi_55495393
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Jappie het volgende:

[..]

Cool enough..we zullen aan je denken as always..

Hi Blurk
Hoi Jappie, wat een mooie maatschappelijke discussie vanmiddag hier, jammer dat ik het allemaal gemist heb
  zondag 23 december 2007 @ 18:18:37 #90
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495487
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Snert
Patat frikandellen en kaassoufles
pi_55495505
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Snert
Witlof met een varkenshaasje
  zondag 23 december 2007 @ 18:19:37 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495507
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Jappie, wat een mooie maatschappelijke discussie vanmiddag hier, jammer dat ik het allemaal gemist heb
Tijd gelee dat het hier ergens over ging idd.
pi_55495511
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Patat frikandellen en kaassoufles
met satesaus?
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 18:20:30 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55495532
quote:

[..]

Mis.
Maar hoe komt het dat jij nog niet aan tafel zit?
Of laat de pizzakoerier weer eens lang op zich wachten?

Hi Blurk, dancing queen.
  zondag 23 december 2007 @ 18:25:04 #95
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495642
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Mis.
Maar hoe komt het dat jij nog niet aan tafel zit?
Of laat de pizzakoerier weer eens lang op zich wachten?

Hi Blurk, dancing queen.
Die heb ik een dag vrij gegeven...zie boven.
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 18:26:54 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55495694
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die heb ik een dag vrij gegeven...zie boven.
Ah. Dus morgen weer. En dan 1e kerstdag sambal-bij.
  zondag 23 december 2007 @ 18:30:48 #97
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55495818
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Ah. Dus morgen weer. En dan 2e kerstdag sambal-bij.
1e ben ik op de willem de zwijgerlaan te vinden....eens zien of ze daar een beetje fatsoenlijke shoarmatent hebben.
pi_55495977
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Lol

En bedankt honeybunny. Nou weet ik nog niets.

Wel mooie teksten trouwens. Zolang ze niet schieten is het best te doen. Misschien doe ik toch nog eens een poging om 'm af te kijken.
  zondag 23 december 2007 @ 18:39:56 #99
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_55496097
Ben ik weer

Even een kerstpakketje gescoort
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_55496329
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
Ben ik weer

Even een kerstpakketje gescoort
Hoi Veulen, en is het een mooi pakket?
pi_55496388
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Witlof met een varkenshaasje
rauwe witlof?
pi_55496444
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

rauwe witlof?
Nee hoor NMNS, gekookt dit keer met ham en kaassaus
  zondag 23 december 2007 @ 18:58:33 #103
60586 Veulen
pi_55496639
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Veulen, en is het een mooi pakket?
Het is een vreetpakket, er zit al jaren het zelfde in. Kwa dingen dan, dat maakt het iets minder leuk. Maar blijft fijn zo'n pakket.

Er zat in:
- Vruchten in blik
- Zalm in blik
- Afrikaanse wijn
- Smooty drank (lekkker)
- Noten mix (met rozijntjes)
- Noten mix (met gesuikerde nootjes)
- Merci chocola
- kerstbrood
- Kerststol
- Kaars
- Kadobon

De kaars een de gesuikerde noten mix is nieuw. Vorig jaren waren dat toostjes en gesuikerde kerstkransjes.
pi_55496789
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het is een vreetpakket, er zit al jaren het zelfde in. Kwa dingen dan, dat maakt het iets minder leuk. Maar blijft fijn zo'n pakket.

Er zat in:
- Vruchten in blik
- Zalm in blik
- Afrikaanse wijn
- Smooty drank (lekkker)
- Noten mix (met rozijntjes)
- Noten mix (met gesuikerde nootjes)
- Merci chocola
- kerstbrood
- Kerststol
- Kaars
- Kadobon

De kaars een de gesuikerde noten mix is nieuw. Vorig jaren waren dat toostjes en gesuikerde kerstkransjes.
Lekker Veulen, vooral die notenmix Maar wat is het verschil tussen een kerstbrood en een kerststol? De spijs?
  zondag 23 december 2007 @ 19:06:55 #105
60586 Veulen
pi_55496872
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
Lekker Veulen, vooral die notenmix Maar wat is het verschil tussen een kerstbrood en een kerststol? De spijs?
Een kerstbrood lijkt op paasbrood.
En een kerststol is zo'n lange staaf gevult met spijs.
pi_55496988
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Veulen het volgende:

[..]

Een kerstbrood lijkt op paasbrood.
En een kerststol is zo'n lange staaf gevult met spijs.
Ik had minder eten en meer gebruiksartikelen in mijn pakket.
pi_55497092
Wat een lekker pakketje, Veulen!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497121
Iefning! (oeh...bijna vergeten)
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497169
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning! (oeh...bijna vergeten)
Hoi Lobasca
pi_55497223
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Lobasca
Hi With Love Babe
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497335
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:18 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Hi With Love Babe
Hoe vind je mijn sneeuw Lobasca? Mooi he?
pi_55497373
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoe vind je mijn sneeuw Lobasca? Mooi he?
Op je ava? Ik heb Fok zo ingesteld dat ik geen ava's zie....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497477
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Op je ava? Ik heb Fok zo ingesteld dat ik geen ava's zie....
O? Kan dat ook al?
Ik vind het juist leuk, al die ava's, of doe je het om ruimte te maken voor andere dingen?
pi_55497550
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O? Kan dat ook al?
Ik vind het juist leuk, al die ava's, of doe je het om ruimte te maken voor andere dingen?
Heb geen zin in al die poespas... Zie ook geen signs of onderschriften
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 19:32:28 #115
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497561
Een zeer rustige en goede avond allen!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_55497574
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Bong!
  zondag 23 december 2007 @ 19:33:50 #117
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497595
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Bong!
Hej Blurk!

Beetje uitgeslapen?
pi_55497601
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
Bong!!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 19:35:12 #119
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497624
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Bong!!!!!

Natuurlijk een terug!
pi_55497679
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hej Blurk!

Beetje uitgeslapen?
Ja hoorBong, ben helemaal uitgerust, en vanmiddag nog naar het strand geweest, was heerlijk!
pi_55497687
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Natuurlijk een terug!
Uiteraard Ook vakantie?
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 19:38:35 #122
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497705
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja hoorBong, ben helemaal uitgerust, en vanmiddag nog naar het strand geweest, was heerlijk!
Ow, ik dacht dat je pas net wakker was Omdat je begin van de middag nog zei dat je even ging bijslapen

Maar zeker lekker weer geweest om even naar het strand te gaan
pi_55497714
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Lekker, naar het strand!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497717
hey!
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 19:39:05 #125
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497718
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Uiteraard Ook vakantie?
Vrije dag (morgen dus) 3e Kerstdag moet ik helaas wel te arbeid
  zondag 23 december 2007 @ 19:39:31 #126
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497723
Hoi Calimero
pi_55497766
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Calimero_31 het volgende:
hey!
Hoi Calimero
pi_55497781
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Vrije dag (morgen dus) 3e Kerstdag moet ik helaas wel te arbeid
Ik ook is toch lekker als je twee dagen hebt lopen bunkeren, calorietjes weer verbranden..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497805
Hoi Gert Calimero
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497813
Hoi Blurk en Bong

und Eefje auch naturlich!!
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 19:42:41 #131
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497816
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik ook is toch lekker als je twee dagen hebt lopen bunkeren, calorietjes weer verbranden..
Ik kan bunkeren wat ik wil, er komt geen grammetje aan
pi_55497832
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:38 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je pas net wakker was Omdat je begin van de middag nog zei dat je even ging bijslapen

Maar zeker lekker weer geweest om even naar het strand te gaan
Ik vind het altijd fijn aan het strand, elk jaargetijde Bong
pi_55497842
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik kan bunkeren wat ik wil, er komt geen grammetje aan
Dan ben je vast een beweeglijk type
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55497851
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef Calimero_31 het volgende:
Hoi Blurk en Bong

und Eefje auch naturlich!!
Calimero
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 19:44:29 #135
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497852
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik vind het altijd fijn aan het strand, elk jaargetijde Bong
Strand is ook fijn, zeker als je er dicht in de buurt woont zodat je er makkelijk ff naartoe kan gaan op elk moment dat je wilt
  zondag 23 december 2007 @ 19:45:06 #136
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497869
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dan ben je vast een beweeglijk type
Haha, op de Wii ja En dan verbrand je ook een hoop calorieën dus wat dat betreft ben ik wel sportief
pi_55497899
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Haha, op de Wii ja En dan verbrand je ook een hoop calorieën dus wat dat betreft ben ik wel sportief

Ik heb hem weggedaan, nadat het nieuwtje eraf was vond ik het maar een saai ding.
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 19:47:32 #138
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497922
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:46 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Ik heb hem weggedaan, nadat het nieuwtje eraf was vond ik het maar een saai ding.
Mja, herken wel iets in wat je zegt, maar zelf ben ik gewoon een die hard en heb zo ook mijn Wii-loze dagen maar over het algemeen weet het apparaat me toch altijd wel te boeien, al is het maar een potje Super Mario Bros 1 op de VC
pi_55497937
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Mja, herken wel iets in wat je zegt, maar zelf ben ik gewoon een die hard en heb zo ook mijn Wii-loze dagen maar over het algemeen weet het apparaat me toch altijd wel te boeien, al is het maar een potje Super Mario Bros 1 op de VC
Wat is VC?
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 19:49:33 #140
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55497956
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wat is VC?
Virtual Console (Virtueel dus) daar kan je een aantal oude Nintendo spellen spelen (die worden geëmuleerd zegmaar) dus is het net alsof je weer achter je oude 8-bit NES zit bijvoorbeeld
pi_55497961
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wat is VC?
Hahaha...hoef ik het niet te vragen dit keer
pi_55498009
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:49 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Virtual Console (Virtueel dus) daar kan je een aantal oude Nintendo spellen spelen (die worden geëmuleerd zegmaar) dus is het net alsof je weer achter je oude 8-bit NES zit bijvoorbeeld
oh gaaf... vooral dat muziekje van de 1e Mario..
Zou dat ook op YouTube te vinden zijn?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498010
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:49 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Sorry, hier haak ik af.
Geil is ook lekker
pi_55498019
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hahaha...hoef ik het niet te vragen dit keer
Hoezooooooooooooo niet?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498043
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:51 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Sorry, hier haak ik af.
Ik ook, geëmalueerd is iets te hoog gegrepen voor mij
pi_55498069
Ik heb die Mario Bros trouwens nooit echt gemogen.
Geil is ook lekker
pi_55498085
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:52 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

oh, dat vond ik dan weer het enige geile uit die hele zin.

hmmmm......uitleg hieronder voelt aan als een koude douche....
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 19:54:13 #148
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498087
quote:

[..]

Emuleren=nabootsen, gewoon een applicatie die in het Wii Systeem zit ingebouwd die dus de oude spelletjes kan "lezen" waardoor je ze gewoon kan gebruiken. Op de PC is het ook mogelijk bijv. om oude spellen van bijv. Nintendo te kunnen spelen dmv zo'n programma
pi_55498099
quote:

[..]

Emuleren schatje... emuleren
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498140
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

oh, dat vond ik dan weer het enige geile uit die hele zin.

hmmmm......uitleg hieronder voelt aan als een koude douche....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498142
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Lobasca het volgende:

[..]

gewoon faken dus.
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 19:56:28 #152
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498155
Hier een officiële uitleg wat de VC precies is: klik
  zondag 23 december 2007 @ 19:57:09 #153
60586 Veulen
pi_55498170
Zo even gegeten, en ondertussen lekker naar LLink gekeken. Die hebben zo'n geweldig vegetarisch kookprogramma
pi_55498183
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Hier een officiële uitleg wat de VC precies is: klik
Sorry, no can do.

De laatste keer dat ik op een klik klikte kwam ik in shitcity terecht.
Geil is ook lekker
pi_55498191
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

gewoon faken dus.
Doen alsof
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498201
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Lobasca het volgende:

[..]

jajaja
  zondag 23 december 2007 @ 19:58:47 #157
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498212
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Sorry, no can do.

Als je met je muis op de link gaat staan zie je helemaal onderin je scherm (in de statusbalk) waar de link naartoe verwijst, in dit geval gewoon een veilige pagina van Nintendo zelf
pi_55498221
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Doen alsof
Hij zit gewoon te when Harry met Sally'en op zijn computer.
Geil is ook lekker
pi_55498243
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:59 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Leuk toch?
pi_55498250
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Als je met je muis op de link gaat staan zie je helemaal onderin je scherm (in de statusbalk) waar de link naartoe verwijst, in dit geval gewoon een veilige pagina van Nintendo zelf
Tof dat je het effe uitlegt
Geil is ook lekker
pi_55498251
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

jajaja
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 20:01:07 #162
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498270
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:00 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Tof dat je het effe uitlegt
yw
pi_55498273
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:59 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Doe jij dat nooit?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498281
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Veulen het volgende:
Zo even gegeten, en ondertussen lekker naar LLink gekeken. Die hebben zo'n geweldig vegetarisch kookprogramma
O ja, jij eet vegetarisch, dat is waar ook Veulen. Wat ligt daaraan ten grondslag, liefde voor dieren of lust je gewoon geen vlees?
pi_55498309
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Doe jij dat nooit?
Nee

Vind je dat ik het moet oppakken?
Geil is ook lekker
pi_55498338
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:02 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Nee

Vind je dat ik het moet oppakken?
Doe maar niet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55498364
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Doe maar niet
Dat dacht ik ook al, dat emuleren lijkt me een behoorlijk intensieve hobby.
Geil is ook lekker
  zondag 23 december 2007 @ 20:05:27 #168
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498381
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Voor de programmeurs wel idd, niet voor de uiteindelijke gebruiker (ikzelf dus)
pi_55498401
later
Geil is ook lekker
pi_55498402
quote:

[..]

geen idee
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 20:06:33 #171
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498407
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:06 schreef Calimero_31 het volgende:
later
pi_55498428
quote:

[..]

Maar wel geil......dag Calimero
  zondag 23 december 2007 @ 20:08:43 #173
60586 Veulen
pi_55498456
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
O ja, jij eet vegetarisch, dat is waar ook Veulen. Wat ligt daaraan ten grondslag, liefde voor dieren of lust je gewoon geen vlees?
Het is niet zo zeer uit een overdreven liefde voor dieren. M<aar meer omdat ik vind dat we in nederland niet genoeg respect hebben voor de dieren die we opeten.

We gooien ruim de helft van zo'n dood beest weg, we stoppen het in kleine hokjes, besparen aan alle kanten op medicijnen en verdovingen (het bederft de smaak) en de hele massa doet er gewoon aan mee.

Want ja vegetarisch eten is vies, scharrelvlees is duur en dus doen we het niet... Dan pakken we toch gewoon dat goedkope speklapje uit de supermarkt, dat er een beest voor moet leiden is niet erg toch.
pi_55498746
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:08 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer uit een overdreven liefde voor dieren. M<aar meer omdat ik vind dat we in nederland niet genoeg respect hebben voor de dieren die we opeten.

We gooien ruim de helft van zo'n dood beest weg, we stoppen het in kleine hokjes, besparen aan alle kanten op medicijnen en verdovingen (het bederft de smaak) en de hele massa doet er gewoon aan mee.

Want ja vegetarisch eten is vies, scharrelvlees is duur en dus doen we het niet... Dan pakken we toch gewoon dat goedkope speklapje uit de supermarkt, dat er een beest voor moet leiden is niet erg toch.
Ja, ben het gedeeltelijk met je eens, aan de andere kant geloof ik dat het wel meevalt met dat lijden van de dieren hier in Nederland, gaat toch allemaal volgens strikte regels? En dan daarbij heb ik helemaal geen zin om me schuldig te voelen bij elk stukje vlees wat ik eet. Daar help je de dieren toch ook niet mee? Dat fokken en slachten gaat toch gewoon door, de meeste mensen zijn gewoon gek op een lekker stukje vlees, ik ook, en inderdaad, er zijn mensen die dat biologische vlees niet kunnen betalen, dus die pakken de goedkopere stukken vlees.
Als ik geen vlees meer zou eten zou ik het echt missen, hoe lekker vegetarisch ook kan zijn.
Maar respect voor jouw keuze hoor Veulen, en als ik zie hoe die ganzen in Frankrijk "gevoed" worden bedank ik ook voor die ganzenlever, dat vind ik afschuwelijk.
  zondag 23 december 2007 @ 20:23:20 #175
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55498837
Goed, ik ga me weer vermaken achter de TV en straks nog wat op de Wii, dus tot morgen allen!
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 20:24:12 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55498871
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Calimero_31 het volgende:

[..]

Sorry, no can do.

heeft wel indruk gemaakt, dat je dat nog weet.
pi_55498915
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga me weer vermaken achter de TV en straks nog wat op de Wii, dus tot morgen allen!
Dag Bong, je bent al aan de late kant, 8 uur is toch je tijd? Fijne avond en Wii ze
pi_55499120
Dinnertime!
  zondag 23 december 2007 @ 20:36:10 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55499268
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ben het gedeeltelijk met je eens, aan de andere kant geloof ik dat het wel meevalt met dat lijden van de dieren hier in Nederland, gaat toch allemaal volgens strikte regels? En dan daarbij heb ik helemaal geen zin om me schuldig te voelen bij elk stukje vlees wat ik eet. Daar help je de dieren toch ook niet mee? Dat fokken en slachten gaat toch gewoon door, de meeste mensen zijn gewoon gek op een lekker stukje vlees, ik ook, en inderdaad, er zijn mensen die dat biologische vlees niet kunnen betalen, dus die pakken de goedkopere stukken vlees.
Als ik geen vlees meer zou eten zou ik het echt missen, hoe lekker vegetarisch ook kan zijn.
Maar respect voor jouw keuze hoor Veulen, en als ik zie hoe die ganzen in Frankrijk "gevoed" worden bedank ik ook voor die ganzenlever, dat vind ik afschuwelijk.
Vind je?? Op deze link kun je zien hoe "riant" scharrelkippen (!!!!) het hebben in NL... en let wel, dit komt van de site van het bedrijf wat deze schuur ingericht heeft... daar is men dus trots op enzo.

En dan hebben deze beesten het dus echt stukken beter dan kippen die in een kippenflat zitten, want dat lijkt helemaal nergens naar. Nee, ook niet in Nederland.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55499333
Speciaal voor Labasca
http://nl.youtube.com/watch?v=fwvtREuu6yo

gewoon op de achtergrond 't geluid aanhouden, hilarisch
pi_55499380
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speciaal voor Labasca
http://nl.youtube.com/watch?v=fwvtREuu6yo

gewoon op de achtergrond 't geluid aanhouden, hilarisch
Wat lief Ben net op tijd onder de douche vandaan!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55499562
Hoe vaak zegt die kerel 'Fuck' in die 10 minuten...ongelovelijk!
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 20:52:04 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55499626
Zo, fles open. Muziekje.
Wat jullie met de muziek doen moet je zelf weten, als je maar van m'n fles af blijft.
pi_55499648
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vind je?? Op deze link kun je zien hoe "riant" scharrelkippen (!!!!) het hebben in NL... en let wel, dit komt van de site van het bedrijf wat deze schuur ingericht heeft... daar is men dus trots op enzo.

En dan hebben deze beesten het dus echt stukken beter dan kippen die in een kippenflat zitten, want dat lijkt helemaal nergens naar. Nee, ook niet in Nederland.
Nogmaals, gedeeltelijk ben ik het met Veulen eens, maar ik ben niet vegetarisch en zou niet graag mijn stukje vlees missen, dus deze discussie kan ik eigenlijk niet voeren, omdat ik hierin niet principieël ben. Zwak misschien, maar het is niet anders.
  zondag 23 december 2007 @ 21:00:01 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55499803
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nogmaals, gedeeltelijk ben ik het met Veulen eens, maar ik ben niet vegetarisch en zou niet graag mijn stukje vlees missen, dus deze discussie kan ik eigenlijk niet voeren, omdat ik hierin niet principieël ben. Zwak misschien, maar het is niet anders.
Ik ben ook geen vegetariër hoor, en ik weet dat dat lapje absorberende rotzooi bij m'n kipfiletje in de verpakking zit omdat die kip zo snel mogelijk zo groot mogelijk moest zijn en daarom onevenredig veel vocht binnengekregen heeft.
Sterker nog... een groot deel van de mensen in deze omgeving leeft van de kippen, en dus van de kippenflats.

Maar ik heb niet de illusie dat het lapje vlees wat ik op m'n bord heb liggen een stukje vlees is wat wel een redelijk leven heeft gehad omdat het in NL gefokt, gevoed en geslacht is
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55499807
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
Zo, fles open. Muziekje.
Wat jullie met de muziek doen moet je zelf weten, als je maar van m'n fles af blijft.
Fuck de muziek.. Wat zit er in die fles
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 21:02:32 #187
137949 Disana
pi_55499874
Heidi, on the small chance dat je hier lurkt: er zijn mensen die op 3 streams Serious Request zien Ik niet, maar ik heb dan weer dat ik de schermpjes jammer genoeg niet goed meer 2 aan 2 krijg.
pi_55499884
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
Zo, fles open. Muziekje.
Kom op Gert, niet zo lullig, schenk eens een lekkere borrel in
pi_55499924
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Kom op Gert, niet zo lullig, schenk eens een lekkere borrel in
Wat een kniert he?
Lekker plakje worst erbij
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:06:53 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55499941
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Fuck de muziek.. Wat zit er in die fles
Wijn. Hele vieze, zou het niet nemen.

nah vooruit maar dan..

En Blurk, dat jij überhaupt al weer zín hebt in een borrel! Of b en je braaf geweest vannacht?
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:08:50 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55499999
http://www.youtube.com/watch?v=qavBngAeGKw

Uh oh, alwéér van die introverte zolderkamermuziek... sorry, maar het is zo mooi.
  zondag 23 december 2007 @ 21:09:09 #192
60586 Veulen
pi_55500007
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb wel op wat plekken gewerkt hier in Nederland waar die beesten zogenaamd volgens die geweldige regels leven. En geloof me die regels zijn helemaal niet zo geweldig. Met name varkens en kippen hebben een enorm slecht leven hier in Nederland. Zien vaak geen zonlicht, worden behandeld zonder verdovingen en vertonen A typisch gedrag.

En slachten gaat door zolang er vraag is, zodra de vraag er niet meer is stopt het slachten ook. In de tijd van de eerste keer vogelpest had ik contacten bij een legbatterij hier niet ver vandaan. Die slachten z'n eigen kippen na een jaar (kip legt veel eieren tussen de 6 maanden en de jaar daarna minder). In de tijd van de vogelpest stopte die helemaal met slachten en liet ie de kippen zitten. Er was te weinig vraag naar het vlees en waren de prijzen laag. Het was winstgevender om de kippen nog een paar maanden te houden.

Je hoeft je niet schuldig te voelen voor het eten van vlees. Ik geloof er wel in dat mensen dat nodig hebben. Maar ik vind wel dat je je keuzes moet afwegen. Als je het je kan veroorloven is geen vleeseten of scharrelvlees eten beter.

Overigens ligt die gansenpate hier in Nederland gewoon in de winkels, net als zoveel die onvriendelijke producten.
pi_55500020
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben ook geen vegetariër hoor, en ik weet dat dat lapje absorberende rotzooi bij m'n kipfiletje in de verpakking zit omdat die kip zo snel mogelijk zo groot mogelijk moest zijn en daarom onevenredig veel vocht binnengekregen heeft.
Sterker nog... een groot deel van de mensen in deze omgeving leeft van de kippen, en dus van de kippenflats.

Maar ik heb niet de illusie dat het lapje vlees wat ik op m'n bord heb liggen een stukje vlees is wat wel een redelijk leven heeft gehad omdat het in NL gefokt, gevoed en geslacht is
Die illusie heb ik ook niet, en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook maar liever niet te lang nadenk over het (waarschijnlijk korte) traject wat dat vlees op mijn bord heeft afgelegd.
pi_55500092
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Wijn. Hele vieze, zou het niet nemen.

nah vooruit maar dan..

En Blurk, dat jij überhaupt al weer zín hebt in een borrel! Of b en je braaf geweest vannacht?
Nou, ik kan me niets meer herinneren, dus ik denk dat ik heel braaf geweest ben Gert
pi_55500134
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een kniert he?
Lekker plakje worst erbij
pi_55500229
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Die illusie heb ik ook niet, en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook maar liever niet te lang nadenk over het (waarschijnlijk korte) traject wat dat vlees op mijn bord heeft afgelegd.
Ja ik heb precies het zelfde. Heb nadat ik weer es een akelige docu had gezien van vlees afgezien. Dat heeft 3 weken geduurd . De kaas kwam mijn neus uit en ik was niet creatief genoeg meer om het zonder te doen. Ik let er wel op. Groen vlees kopen zeg maar, en toch heb ik in mijn achterhoofd dat ik beduveld word. Plus ik kan het me veroorloven, al hoop ik dat het net zo gaat als met eieren. Volgens mij zijn scharrel eieren ook duur geweest, en nu is het verschil nihiel. (En wat zijn de scharrel normen??? )
Dingen als voie gras en kikkerbillen komen er zowiezo niet in
pi_55500234
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qavBngAeGKw

Uh oh, alwéér van die introverte zolderkamermuziek... sorry, maar het is zo mooi.
Zéker leuk, deze muziek!
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:23:43 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55500362
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou, ik kan me niets meer herinneren, dus ik denk dat ik heel braaf geweest ben Gert
pi_55500443
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik heb precies het zelfde. Heb nadat ik weer es een akelige docu had gezien van vlees afgezien. Dat heeft 3 weken geduurd . De kaas kwam mijn neus uit en ik was niet creatief genoeg meer om het zonder te doen. Ik let er wel op. Groen vlees kopen zeg maar, en toch heb ik in mijn achterhoofd dat ik beduveld word. Plus ik kan het me veroorloven, al hoop ik dat het net zo gaat als met eieren. Volgens mij zijn scharrel eieren ook duur geweest, en nu is het verschil nihiel. (En wat zijn de scharrel normen??? )
Ja, dat dilemma dus, waar ik geen zin in heb. Als ik me erin verdiep, en het er mee eens ben dat het zo niet kan, moet ik ook de consequenties nemen, en dat kan en wil ik (nog) niet. Vind het gewoon te lekker en vegetarisch niet, ja voor een dag, maar langer niet.
En foie gras eet ik ook niet, dat vind ik echt erg zoals dat gaat met die ganzen. En ik lust het ook niet gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen.
Nou, ik ben er klaar mee voor vandaag.
Mijn naam is Blurk, en ik eet vlees.
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:29:11 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55500503
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
En foie gras eet ik ook niet, dat vind ik echt erg zoals dat gaat met die ganzen. En ik lust het ook niet gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen.
pi_55500508
quote:

[..]
Maar die borrel laat wel op zich wachten hé?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:29:50 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500522
*meldt
  zondag 23 december 2007 @ 21:30:23 #204
60586 Veulen
pi_55500533
quote:
De eisen voor scharreleieren zijn vrij laag.

De kippen moeten vrij kunnen rondscharrelen op de vloer van een grote stal. (Er bestaat een aparte benaming voor kippen die buiten komen: vrije ruimte kippen zijn vaak eco kippen)

Op een deel van de vloer ligt strooisel en hier wordt regelmatig wat voer aan toegevoegd zodat de kippen ook werkelijk wat te "scharrelen" hebben.

De stallen moeten bovendien voldoen aan allerlei eisen zoals zon ligt inval en ventilatie (al dan niet natuurlijk)

Ook is bepaald hoeveel kippen er per vierkante meter in de stal mogen, hoeveel zitstokken en (geautomatiseerde) legnesten er aanwezig moeten zijn.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:31:57 #205
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500577
Vlees
Mensen die geen vlees eten
Mensen die mij geen vlees te eten geven
  zondag 23 december 2007 @ 21:32:00 #206
60586 Veulen
pi_55500581
quote:
Overigens is 95% van de eieren in de winkel een scharrel of eco ei.
Echter is maar 10% van de eieren gebruikt in producten een scharrel of eco ei.
pi_55500610
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar die borrel laat wel op zich wachten hé?
Zeg dat wél Soury, en ik heb zo'n onverklaarbare dorst vanavond...
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:33:13 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500617
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Zeg dat wél Soury, en ik heb zo'n onverklaarbare dorst vanavond...
Teveel gezopen gisteren
pi_55500626
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Hey Ian
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:33:46 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500637
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hey Ian
y0 Blurksel.
  zondag 23 december 2007 @ 21:33:57 #211
60586 Veulen
pi_55500644
quote:
Ja, dat dilemma dus, waar ik geen zin in heb. Als ik me erin verdiep, en het er mee eens ben dat het zo niet kan, moet ik ook de consequenties nemen, en dat kan en wil ik (nog) niet. Vind het gewoon te lekker en vegetarisch niet, ja voor een dag, maar langer niet.
Nou, ik ben er klaar mee voor vandaag.
Mijn naam is Blurk, en ik eet vlees.
Er bestaat zo iets wat in de volksmond Bewust Vleeseten heet. Dat zijn mensen die dus vlees eten, maar bv 1/2 vegetarische dag en/of 1/2 ecovlees dag in de week hebben
pi_55500649
Ik heb slaap!
pi_55500655
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Teveel gezopen gisteren
Jij komt meteen tot de kern Ian
  zondag 23 december 2007 @ 21:34:57 #214
60586 Veulen
pi_55500670
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Vlees
Mensen die geen vlees eten
Mensen die mij geen vlees te eten geven
Arme stakker

Je kan trouwens het beste paardenvlees eten
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:35:07 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500677
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Talitha het volgende:
Ik heb slaap!
Misschien kan je die ruilen tegen Blurksels dorst?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:35:34 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500694
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wehehehe...
Nog mannen gelokt?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:36:08 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500705
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:

[..]

Arme stakker

Vraag je nou of ik je wil beffen?
pi_55500743
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Misschien kan je die ruilen tegen Blurksels dorst?
Te moe...
pi_55500748
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:

[..]

Er bestaat zo iets wat in de volksmond Bewust Vleeseten heet. Dat zijn mensen die dus vlees eten, maar bv 1/2 vegetarische dag en/of 1/2 ecovlees dag in de week hebben
Is wat voor te zeggen. Koop je minder (goedkoop)vlees maar zo nu en dan kwalitief gezien beter (en lekkerder)vlees
  zondag 23 december 2007 @ 21:37:24 #220
60586 Veulen
pi_55500750
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Talitha het volgende:
Ik heb slaap!
Waaat

Wakker blijven hoor

pi_55500796
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:

[..]

Arme stakker

Dat dacht ik ook maar die worden toch ook voor de slacht gefokt.
  zondag 23 december 2007 @ 21:38:43 #222
60586 Veulen
pi_55500800
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Vraag je nou of ik je wil beffen?

Maar geef toe dat ik een lekker hapje ben
  zondag 23 december 2007 @ 21:39:30 #223
60586 Veulen
pi_55500820
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
Is wat voor te zeggen. Koop je minder (goedkoop)vlees maar zo nu en dan kwalitief gezien beter (en lekkerder)vlees
En je kan gewoon genieten van je krokketje
pi_55500826
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Veulen het volgende:

[..]

Waaat

Wakker blijven hoor

[ afbeelding ]
De aasSCers liggen op de loer?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:40:01 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500833
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Veulen het volgende:

[..]

Maar geef toe dat ik een lekker hapje ben
Jij wil dat ík nu hier zoiets ga zeggen?
En ik maar denken dat je me een beetje kent
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:40:57 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55500856
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wil je dan wel een wijntje? Dat is niet echt nadorst lessend.
Heb ook perensap uit een uitstekend jaar in de koelkast staan.

Ik schenk vast in voor het muizebeest, dan kun je er nog even over nadenken.

Cheers, Soury.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:42:06 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55500894
Wtf, Gert trakteert?

Doe mij 's een biertje dan
pi_55500917
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wehehehe...
Nog mannen gelokt?
Nee, zo ben ik niet wel lekker gefeest
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:44:09 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55500937
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, Gert trakteert?

Doe mij 's een biertje dan
Ha die Ian.

zondag 23 december 2007 @ 21:44:42 #230
60586 Veulen
pi_55500958
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
Dat dacht ik ook maar die worden toch ook voor de slacht gefokt.
Ja en nee.
De meeste paarden die op de slacht belanden zijn paarden die door de paarden wereld zijn af gerangeerd. Ze hebben vaak al een paar jaar er op zitten en hebben een geestelijk/lichamelijk probleem opgelopen waardoor ze bij de slachter belanden.
Er worden paarden gefokt voor de slacht, maar dat is op kleine schaal en er bestaan geen stalpaarden.
Het is zelfs zo dat er een proefballon is voor een wet die moet gaan zorgen dat paarden verplicht x aantal uren per dag buiten komen (deze word door 80% van de paardenhouderij gesteund.)

Het enige dubieuze aan slachtpaarden is de manier waarop ze naar de slacht worden vervoerd. Overtollige paarden worden vaak in kleine trailers gepropt en non-stop naar Italie verplaatst om daar goedkoop geslacht en verwerkt te worden. Vervolgens maken ze dan weer de reis terug.
  zondag 23 december 2007 @ 21:45:23 #231
60586 Veulen
pi_55500982
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
De aasSCers liggen op de loer?
Jups
  zondag 23 december 2007 @ 21:46:10 #232
60586 Veulen
pi_55501004
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij wil dat ík nu hier zoiets ga zeggen?
En ik maar denken dat je me een beetje kent
Ik verwachten ook geen antwoord. Wel een gevatte opmerking, maar je bent nog niet erg op dreef.
pi_55501012
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Cheers, Soury. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker een perensapje uit een goed jaar!

mag ik er een fikse scheut jenever in?
  zondag 23 december 2007 @ 21:46:46 #234
60586 Veulen
pi_55501021
quote:

[ afbeelding ]
Perensap
pi_55501045
Dolf, doe mij maar iets met een frambozensmaakje...
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:47:53 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501059
Is er hier nog wat te doen trouwens met de kerst, of zijn we allemaal onder de pannen?
Ik vanaf morgenmiddag al, maar ben wel tweede kerstdag "vrij".
Het lijkt me erg gezellig om dan met een aantal trouwe SC'ers de geboorte van de Here Jezus Christus te vieren.
pi_55501127
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Cheeers
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 21:51:05 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501156
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, doe mij maar iets met een frambozensmaakje...
Tuurlijk Eef.

Of bedoelde je dat niet?
pi_55501159
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Is er hier nog wat te doen trouwens met de kerst, of zijn we allemaal onder de pannen?
Het lijkt me erg gezellig om dan met een aantal trouwe SC'ers de geboorte van de Here Jezus Christus te vieren.
Ja, leuk! Ik ben ook tweede Kerstdag thuis, ik doe mee!
pi_55501180
quote:
Ahhhhh
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:52:09 #241
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501188
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik verwachten ook geen antwoord. Wel een gevatte opmerking, maar je bent nog niet erg op dreef.
Ik ben dood op, het was afschuwelijk druk vanavond.
  zondag 23 december 2007 @ 21:52:58 #242
60586 Veulen
pi_55501205
quote:
Ik ben voor van alles en nog wat opgetrommeld en gegijzeld, maar ik ga proberen te ontsnappen.
Mare ik vier geen geboortes van wie dan ook. Ik vereer gewoon een boom
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:52:59 #243
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501209
quote:
Oeh, met een speciaal Kerst SC Topique
pi_55501230
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, leuk! Ik ben ook tweede Kerstdag thuis, ik doe mee!
Ik ben geen trouwe SC-er
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55501247
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik ben voor van alles en nog wat opgetrommeld en gegijzeld, maar ik ga proberen te ontsnappen.
Mare ik vier geen geboortes van wie dan ook. Ik vereer gewoon een boom
Psst Gert heet ie
pi_55501260
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurlijk Eef.

[ afbeelding ]

Of bedoelde je dat niet?
Zuurtjes, heerlijk!

kan je lekker lang op zuigen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55501264
quote:
Ga je dan ook kerstliedjes zingen?
pi_55501300
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Maar het zit erop voor vanavond? Je piept er niet weer zo tussenuit?
pi_55501309
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ga je dan ook kerstliedjes zingen?
Gezamelijk doen we dat dan
pi_55501312
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Veulen het volgende:

[..]

En je kan gewoon genieten van je krokketje
Ik lees dit net, zit er paardenvlees in een kroket? Nee toch he? Ik neem meestal een kalfsvleeskroket bij de FEBO, zo lekker Hoop dat daar dan ook kalfsvlees inzit.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:56:33 #251
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501317
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Talitha het volgende:

[..]

Maar het zit erop voor vanavond? Je piept er niet weer zo tussenuit?
Nein, klaar
Zo nog even shag halen en dan kan ik ergens gaan liggen.
pi_55501340
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik lees dit net, zit er paardenvlees in een kroket? Nee toch he? Ik neem meestal een kalfsvleeskroket bij de FEBO, zo lekker Hoop dat daar dan ook kalfsvlees inzit.
Wat je zegt, ook, zo'n 5 % gok ik..
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 23 december 2007 @ 21:57:47 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501349
quote:
Waar?? Bij Stairway to heaven??
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 21:58:14 #254
60586 Veulen
pi_55501368
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme schat.

Kijk eens:

Voetenkrukje:

FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:58:20 #255
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501371
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar?? Bij Stairway to heaven??
Dat ga ik in ieder geval niet redden
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 21:59:08 #256
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501392
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:58 schreef Veulen het volgende:

[..]

Arme schat.

Kijk eens:

[ afbeelding ]

Voetenkrukje:

[ afbeelding ]
Wtf, nét wat ik nodig heb.
Kijk uit of ik ga lief tegen je doen.
  zondag 23 december 2007 @ 21:59:44 #257
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55501408
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef Veulen het volgende:

[..]

Jups
Werd ik geroepen ?
  zondag 23 december 2007 @ 22:00:33 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501434
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ga ik in ieder geval niet redden
Misschien wil iemand z'n laptop meenemen?? Er is vast wel een sukkel met een onbeveiligde internetverbinding in de buurt... kunnen we je toch een beetje mee laten doen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55501455
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik ben geen trouwe SC-er
Tuurlijk wel!
pi_55501526
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Gezamelijk doen we dat dan
Karaoke-kerst met de SC-ers???
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 22:04:14 #261
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501557
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik had meegedaan
pi_55501586
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nein, klaar
Zo nog even shag halen en dan kan ik ergens gaan liggen.
Ik schuif wel een stukje op, leg je moede hoofd maar op mijn schouder Ian.
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:05:14 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501589
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa!

We hebben al ervaring immers, met bohemian rhapsody.
  zondag 23 december 2007 @ 22:05:57 #264
60586 Veulen
pi_55501605
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
Meestal zit er wel wat paardenvlees in kroketten.

Doet me trouwens denken aan een filmpje, kan hem niet rechtstreeks linken, maar hij staat hier:
http://www.ophetland.tv/main.php?id=1174&publisher=ophetland&category=paarden
en dan videokeuze. Het is het onderste filmpje van het lijstje dat ik bedoel.
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 22:06:06 #265
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501609
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik schuif wel een stukje op, leg je moede hoofd maar op mijn schouder Ian.
Chill, inkijk.
  zondag 23 december 2007 @ 22:06:22 #266
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55501615
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien wil iemand z'n laptop meenemen?? Er is vast wel een sukkel met een onbeveiligde internetverbinding in de buurt... kunnen we je toch een beetje mee laten doen
Over Inet verbindingen gesproken...ik moet een dezer dagen overstappen van een kabel providert naar eentje die me kan helpen aan een verbinding voor zowel een kabel..wireless en nog een wireless pc..... ( en dan nog het liefst eentje in combi met een heel tvpakket ook )

Zijn er nog does or doonts in het land der provi's ?
  zondag 23 december 2007 @ 22:07:05 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501635
Als NZ meeleest: kan die kutpuber een plekje in de OP krijgen??
Volgens mij is er nog een hokje vrij naast Blurk

Wordt wel gezellig met 2 SouthParkertjes in de OP
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 22:07:40 #268
60586 Veulen
pi_55501650
Karaoke
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:07:51 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501655
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Zuurtjes, heerlijk!

kan je lekker lang op zuigen
Goed zo, niet op kauwen hè.
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:08:25 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501675
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Veulen het volgende:
Karaoke
Na een kerstliedje of drie kun jij je ook niet meer inhouden, let maar op.
  zondag 23 december 2007 @ 22:09:26 #271
60586 Veulen
pi_55501703
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, nét wat ik nodig heb.
Kijk uit of ik ga lief tegen je doen.
*schopt kruk onder voeten weg*

Kijk dat kunnen we niet hebben he
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 22:09:27 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501704
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Die staat voor aan en wil de microfoon niet meer afgeven.
pi_55501709
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:

[..]

Werd ik geroepen ?
Ben je nu alweer geleveld?
  FOK!Babe zondag 23 december 2007 @ 22:09:59 #274
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55501718
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:

[..]

*schopt kruk onder voeten weg*

Kijk dat kunnen we niet hebben he
Och, je was er bijna.
Nu ben je weer een paardenkontje.
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:41 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501743
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over Inet verbindingen gesproken...ik moet een dezer dagen overstappen van een kabel providert naar eentje die me kan helpen aan een verbinding voor zowel een kabel..wireless en nog een wireless pc..... ( en dan nog het liefst eentje in combi met een heel tvpakket ook )

Zijn er nog does or doonts in het land der provi's ?
Je kunt toch gewoon een draadloze router gebruiken?? Ik heb hier ook 1 PC bekabeld aan de router (die weer met het modem verbonden is) en de PC van de kid is draadloos verbonden met de router...
En alles wat hier verder met laptop binnenwandelt kan zich ook draadloos verbinden, als ze het wachtwoord van m'n router weten
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55501746
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik had meegedaan
Hoezo 'had'?
pi_55501767
quote:

[..]

Ik ben er iig.. Alleen ff gezellig met de fam. op eerste kerstdag. Voor de rest ben ik vrij
  zondag 23 december 2007 @ 22:11:44 #278
60586 Veulen
pi_55501778
quote:
Echt niet
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:11:51 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501781
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon een draadloze router gebruiken?? Ik heb hier ook 1 PB bekabeld aan de router (die weer met het modem verbonden is) en de PC van de kid is draadloos verbonden met de router...
En alles wat hier verder met laptop binnenwandelt kan zich ook draadloos verbinden, als ze het wachtwoord van m'n router weten
De Personal Bomputer.
pi_55501790
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa!

Dat heb ik blijkbaar gemist?! Vertel.
pi_55501798
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Die staat voor aan en wil de microfoon niet meer afgeven.
En dan zingt Veulen: "They shoot horses, don't they" met ons allemaal als backinggroup.
  zondag 23 december 2007 @ 22:13:09 #282
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55501816
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon een draadloze router gebruiken?? Ik heb hier ook 1 PB bekabeld aan de router (die weer met het modem verbonden is) en de PC van de kid is draadloos verbonden met de router...
Uhuh...maar ik wil niet meer bij chello...was eik op zoek naar "de" ultieme provider via het telefoondraadje..
pi_55501836
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa!

We kunnen "Mary's Boychild" wel doen, is ook zo'n lekkere meezinger
  zondag 23 december 2007 @ 22:14:06 #284
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55501846
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ben je nu alweer geleveld?
Nope..ben gemobbed.. ..en nu heb ik geen zin meer...
  zondag 23 december 2007 @ 22:14:14 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501853
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...maar ik wil niet meer bij chello...was eik op zoek naar "de" ultieme provider via het telefoondraadje..
Oh.. je wilt gewoon bij Chello weg
Dan weet ik het niet
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 december 2007 @ 22:15:10 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55501880
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De Personal Bomputer.
Ssssssssssssssttttt
De AIVD leest mee
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55501889
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
Als NZ meeleest: kan die kutpuber een plekje in de OP krijgen??
Volgens mij is er nog een hokje vrij naast Blurk

Wordt wel gezellig met 2 SouthParkertjes in de OP
Ja joh, pleurt m'n bos maar lekker vol.
pi_55501909
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Potje met vet
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:16:48 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55501924
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat hele Boney M is een karaoke-goudmijntje.

na flink wat drank

Hmm Talitha, het valt eigenlijk niet echt na te vertellen... geloof dat het ter gelegenheid van SC 500 was of zo.. weet het niet precies meer.
pi_55501946
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Potje met vet
Nee, we zetten vetpotjes neer voor de feërieke sfeer Soury.
  zondag 23 december 2007 @ 22:17:57 #291
60586 Veulen
pi_55501950
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Och, je was er bijna.
Nu ben je weer een paardenkontje.
  zondag 23 december 2007 @ 22:18:58 #292
60586 Veulen
pi_55501980
Ik ben niet van de partij
pi_55501996
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:17 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, we zetten vetpotjes neer voor de feërieke sfeer Soury.
Ook goed, maar wat betekend dat? feërieke
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:21:07 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55502035
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Soury het volgende:

[..]

obesitesque.
pi_55502062
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat betekent sprookjesachtig Soury.
pi_55502096
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat betekent sprookjesachtig Soury.
Ohhh.. dacht iets van sfeer, dus klopt het wel. Nu die van gert nog
pi_55502113
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:16 schreef Gert het volgende:

Hmm Talitha, het valt eigenlijk niet echt na te vertellen... geloof dat het ter gelegenheid van SC 500 was of zo.. weet het niet precies meer.
Doe eens een linkje dan?
pi_55502158
karaoke
Geil is ook lekker
pi_55502174
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ben niet van de partij
Waarom niet Veulen?
  zondag 23 december 2007 @ 22:25:55 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55502183
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja joh, pleurt m'n bos maar lekker vol.
Cali ook nog dan?? Misschien dat die in hetzelfde paadje als Pietje kan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55502202
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]

obesitesque.
heeft dat met obesitas te maken Gert?
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 22:31:15 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55502347
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:

[..]

Doe eens een linkje dan?
KUT FOK! zoekfunctie GVD

O wacht... ben blauw hè.. ehm.. misschien heb ik me vergist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')