Excelsior is geen Heerenveenquote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Suarez verprutst het telkens weer......telkens weer
quote:
En dat was uit een corner.quote:
Nee joh, het wordt in de 93e minuut 2-2quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef Acathla het volgende:
Ajax gaat gewoon terecht verliezen.
Zelfs wij hebben nog kans in de bekerquote:Op zondag 23 december 2007 14:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig hebben we nog kans in de beker. Dat is ook een prijs.
Na januari ook niet meerquote:Op zondag 23 december 2007 14:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig hebben we nog kans in de beker. Dat is ook een prijs.
Wel lezen. Het ging over de laatste nederlaag, en niet de laatste uitnederlaag.quote:Op zondag 23 december 2007 14:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Commentator zegt 24 december, maar in het balkje staat 2 december.
Sowieso zinloze info altijd
quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geel voor Suarez voor een schwalbe terwijl het een 110% strafschop was.
Kijk Luis, dat is dus echt je eigen schuld...
Hoezo? Hij werd op z'n hakken gelopen en vastgehouden.quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Die jongen leert het ook nooit he..
quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel lezen. Het ging over de laatste nederlaag, en niet de laatste uitnederlaag.
In jouw ogen ja.quote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef SCH het volgende:
Was ook absoluut geen 100 procent strafschp, 65 procent ofzo.
Beetje overdrevenquote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werd op z'n hakken gelopen en vastgehouden.
Kijken of jij blijft staan dan...
Ik heb alleen radio1 als bron, die vond het een schwalbe, vandaar...quote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werd op z'n hakken gelopen en vastgehouden.
Kijken of jij blijft staan dan...
Vraag is of het in strafschopgebied was. En echt bewust op de hakken was het niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In jouw ogen ja.
Als je rennend op je hakken getikt wordt, ga je neer. Period.
Ik kijk Tele2. 100%.quote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb alleen radio1 als bron, die vond het een schwalbe, vandaar...
Kijk jij wel?quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag is of het in strafschopgebied was. En echt bewust op de hakken was het niet.
Sinds wanneer moet het bewust zijn om een strafschop te geven?quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag is of het in strafschopgebied was. En echt bewust op de hakken was het niet.
Of het bewust is of niet is natuurlijk geen graadmeter.quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Schwalbequote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
Oordeel zelf, schwalbe of niet?
[ afbeelding ]
In die plaatjes die ik hier in het topic zie komt die sliding van die Excelsior speler niet eens in de buurt van Suarez.quote:
Mwah, geen schwalbe, geen penalty.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een pingel denk ik, maar hij heeft inmiddels zijn reputatie tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez toch... schwalbe dusquote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je nauwelijks dat z'n benen tegen elkaar aan worden getikt, op TV was het heel duidelijk iig.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Nijhuis fluit gewoon belachelijk slecht. In het strafschopgebied van Excelsior is Huntelaar al de hele wedstrijd vogelvrij.quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef Prosac het volgende:
als meneer Suarez niet zo ontzettend vaak zou vallen, was dit gewoon een penalty geweest
Bij Ajax - Roda werd die voor één lichtere overtreding gegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ach kom nou zeg, dit was duidelijk binnen de 16 en moet een overtreding bewust zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Lastig te zien, maar als je Suarez heet is het zeker geen penalty zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
schwalbequote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Heel andere situatie, dat plaatje dat jij beschrijft was een paar min eerder.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
In die plaatjes die ik hier in het topic zie komt die sliding van die Excelsior speler niet eens in de buurt van Suarez.
Die knakker van Tele2 wist anders wel zeker dat het een 100% penalty was. Ik had zelfs een gevoel dat hij nu een beetje moet huilen omdat Ajax gaat verliezenquote:
Bijna, nog anderhalve minuut.quote:
Hoe heet die knakker?quote:Op zondag 23 december 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die knakker van Tele2 wist anders wel zeker dat het een 100% penalty was. Ik had zelfs een gevoel dat hij nu een beetje moet huilen omdat Ajax gaat verliezen![]()
Ik kon het niet echt goed zien, maar áls het een 100% strafschop was opent het Suarez misschien eindelijk een keer de ogen...
quote:Op zondag 23 december 2007 14:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De voorhoede is vandaag echt dramatisch
Ja weet ik veel joh!quote:Op zondag 23 december 2007 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel andere situatie, dat plaatje dat jij beschrijft was een paar min eerder..
100% schwalbe.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft de schijn tegen, en Nijhuis is bang op het matje te moeten komen in Zeist als hij voor een schwalbe fluit. Zo'n lafbek is het wel.quote:Op zondag 23 december 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die knakker van Tele2 wist anders wel zeker dat het een 100% penalty was. Ik had zelfs een gevoel dat hij nu een beetje moet huilen omdat Ajax gaat verliezen![]()
Ik kon het niet echt goed zien, maar áls het een 100% strafschop was opent het Suarez misschien eindelijk een keer de ogen...
quote:Op zondag 23 december 2007 14:18 schreef DRD het volgende:
[..]
100% schwalbe.
Hij draait in z'n val. Als er getrokken zou worden af aangetikt, zou hij recht naar beneden neer gaan......
Die excelsior speler wil hem vastpakken en hij gaat al liggen, Suarez had net ietsje langer moeten wachten tot ie em ook echt vast had.quote:Op zondag 23 december 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Bullshit natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 14:18 schreef DRD het volgende:
[..]
100% schwalbe.
Hij draait in z'n val. Als er getrokken zou worden af aangetikt, zou hij recht naar beneden neer gaan......
In een eredivisieonwaardig stadion, met een eredivisieonwaardig veld.quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef Dos37 het volgende:
Verliezen van een onwaardige eredivisie club
Nee, niet gewoon. Het was geen duidelijke 100 procent overtreding - snap wel dat de scheids hem niet geeft. Maar goed, hebben jullie tenminste iets om te huilen. Een niet gegeven penalty tegen Excelsior om 2-2 te mkaenquote:Op zondag 23 december 2007 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg, dit was duidelijk binnen de 16 en moet een overtreding bewust zijn?
Dit is gewoon een penalty
Hulde voor je onderbouwing!quote:
Als iemand jouw voeten op volle snelheid tegen elkaar tikt val je niet recht naar beneden maar "duik" je naar voren. Dat omdraaien is een reflex om goed terecht te komen. Je hebt geen studie natuurkunde nodig om dat te begrijpenquote:Op zondag 23 december 2007 14:18 schreef DRD het volgende:
[..]
100% schwalbe.
Zijn cluppie heeft van de mijne verlorenquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef peaceman het volgende:
SCH hoe heeft jouw cluppie eigenlijk gespeeld?
Ja, dat zijn jullie niet echt gewend he?quote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedoelde ook vervelend weekend, sorry Ray.
Alsof er maar één manier is om te vallen, slaat echt totaal nergens op.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef DRD het volgende:
[..]
Hulde voor je onderbouwing!![]()
Als je door de tegenstander wordt neergehaald, val je niet zo.......
Kap nou eens man, het is een beetje pijnlijk aan het wordenquote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was een 100% pingel, op TV was dat heel duidelijk.
Was jij 3 jaar geleden nog geen fan dan?quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat beginnen die wedstrijden op vrijdag altijd? Dan kan ik vast eerder vrijvragen voor vanaf Augustus.
De laatste jaren is dat niet echt een topprestatie hoorquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedoelde ook vervelend weekend, sorry Ray.
Wij kregen echt een 100 procent pingel nietquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef peaceman het volgende:
SCH hoe heeft jouw cluppie eigenlijk gespeeld?
74% balbezit. Ze waren iig dominant.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Begrijpelijk.
[ afbeelding ]
Toen werkte ik nog niet. Smartass.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Was jij 3 jaar geleden nog geen fan dan?
het zit Heracles ook niet mee zeg..quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mooie kutzooi, wat een baggerweekend, niet te geloven! Bedankt Ajax & Vites.![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Begrijpelijk.
[ afbeelding ]
Nee dat was ik niet. Ik ben voor Excelsior, zie avatarquote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef sirmike het volgende:
raymania was jij het niet die met rust de stand 1-2 maakte;) met paint;)
jij word nu wel hard neergehaald door de realiteit;)
Eigen schuld, zoals wij spelen verdienen we maar 1 ding en dat is plaats 18.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
het zit Heracles ook niet mee zeg..
quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Ik ben voor Excelsior, zie avatar.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Ik ben voor Excelsior, zie avatar.
Ow ow ow en volgend jaar komt Bassie ook nog Ajax trainenquote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
74% balbezit. Ze waren iig dominant.
ik vond het niet een 100% penalty... maar ik zeg wel: als het een andere speler was geweest, had de scheids m eerder gegeven. Los daarvan moet je gewoon winnen van Excelsior. Doe je dat niet, dan heb je gewoon belabberd gespeeld, ben je de term kampioenskandidaat niet waard. Zo simpel is het helaas.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij kregen echt een 100 procent pingel niet
ik zie AZ niet winnen van Roda eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
AZ toch knap in het linker rijtje als ze vandaag winnen...
dominant en veel balbezit hebben zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingenquote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
74% balbezit. Ze waren iig dominant.
Ik doel meer op het feit dat jullie concurrenten goed presteren tegen de grotere clubs.quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigen schuld, zoals wij spelen verdienen we maar 1 ding en dat is plaats 18.
Gelijkspelletje daar zou mooi zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik zie AZ niet winnen van Roda eerlijk gezegd
Eigen schuld, dikke Jupiler bult.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
het zit Heracles ook niet mee zeg..
Deden wij ook. Alleen we vergaten thuis te winnen van PSV en Ajax.quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat jullie concurrenten goed presteren tegen de grotere clubs.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef borisz het volgende:
Kunnen we Dinho niet even huren ?
VVV=Amrabat.quote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kut, ik zie VVV Venlo - Vitesse 2-0 staan op TT
Ik denk meteen 'Amrabat, 2x'
En ja hoor....
Maar het gaan nu juist om die punten. Excelsior lukt het net wel.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deden wij ook. Alleen we vergaten thuis te winnen van PSV en Ajax.
Dan gaat Wetzel ook weg.quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
VVV=Amrabat.
Als die in de winterstop nokt gaan ze er alsnog uit.
Dat zeg ik, dan vliegen ze er alsnog uit.quote:
Wij moeten van subtoppers thuis punten snoepen. En natuurlijk directe concurrenten. Donderdag Heracles Almelo - Willem II. Nummer 17 tegen 18.quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het gaan nu juist om die punten. Excelsior lukt het net wel.
Niet at iemand daar rekening mee houdt, maar toch.
Volgens mij ook.quote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef Prosac het volgende:
Castro laat die bal zelf los volgens mij
Idd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef Prosac het volgende:
Inderdaad, je ziet hem ook gelijk richting scheids kijken. Had afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef Schimpie het volgende:
Pelle trapt hem tegen het hoofd!
Yepquote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:49 schreef the_undertaker het volgende:
Man van het weekendGEERT DEN OUDEN!
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zondag 23 december 2007 15:19 schreef Shivan het volgende:
heb je nog meer gifjes van de kansen van AZ
Neequote:
Ghe, het lijkt wel een beestje dat moeite heeft zich voort te bewegen. Een slak ofzo.quote:
Hier vandaaan ook een applaus! Leuke gifjes!quote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef Stofje het volgende:
Toffe gifjes, the_undertaker! Hulde!
Ongelooflijk inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef Happel het volgende:
Stadion loopt gewoon leeg, terwijl de wedstrijd nog bezig is.
Wat een kut club is het ook.quote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef Happel het volgende:
Stadion loopt gewoon leeg, terwijl de wedstrijd nog bezig is.
Ah, jij bent al thuis. Spannende wedstrijd, hè.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want?
Je gaat voor de tachtigste keer aangeven dat je die klappers maar niks vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |