Hij valt in de herhaalmodus: heb ik je goed gemasseerd? Ja echt? heb ik je goed gemasseerd? Ja echt? heb ik je goed gemasseerd? Ja echt?heb ik je goed gemasseerd? Ja echt?quote:
en de jongens wachten op huub zijn thuiskomst.quote:Op zondag 23 december 2007 04:42 schreef 64-Bitch het volgende:
Oke einde scriptobsessie verhaal nu.... over naar de STREAMBEELDEN!
Ehh ja... Selene in de Jacuzzi al 3,5 uur.
WIl je diequote:Op zondag 23 december 2007 04:43 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik zie daar geen vraag staan, zelfs geen enkele vraagteken...maak nie uit hurrrr!
Da's die plaat voor je kop, doe er eens wat aan goedbedoeld adviesquote:Op zondag 23 december 2007 04:43 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik zie daar geen vraag staan, zelfs geen enkele vraagteken...maak nie uit hurrrr!
quote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
WIl je dienog een keer bevestigen zodat we zeker weten dat je weg bent ?
Dan lijkt ie wel een beetje op jou want jij hebt ook pas een keer of -tig in de COS laten weten dat die simpele ziel op de tong van Selene zit te wachtenquote:Op zondag 23 december 2007 04:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hij valt in de herhaalmodus: heb ik je goed gemasseerd? Ja echt? heb ik je goed gemasseerd? Ja echt? heb ik je goed gemasseerd? Ja echt?heb ik je goed gemasseerd? Ja echt?
Jezus het wordt nu een beetje kindrachtig hier. Staat 1 vraagteken is op geantwoord vervolgens door jouw "Heb je dat filmpje gezien?"quote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's die plaat voor je kop, doe er eens wat aan goedbedoeld advies
Was het maar gebit, het is juist meer tandvlees!quote:Op zondag 23 december 2007 04:49 schreef miesy het volgende:
lieke zal balen dat als Q weg is en het gebits mannetje blijft,
huub zal denken dat ze met hem heeft gezoend.
edit: jammer, hij gaat ook..
Hopelijk heeft Huub heel wat anders aan z'n hoofd om op het Q/Lieke script te reageren en heeft hij een mooie schone zo gek gevonden om met hem mee te komen om gezellig mee te doenquote:Op zondag 23 december 2007 04:49 schreef miesy het volgende:
lieke zal balen dat als Q weg is en het gebits mannetje blijft,
huub zal denken dat ze met hem heeft gezoend.
edit: jammer, hij gaat ook..
quote:Op zondag 23 december 2007 04:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan lijkt ie wel een beetje op jou want jij hebt ook pas een keer of -tig in de COS laten weten dat die simpele ziel op de tong van Selene zit te wachten
Dat jij denkt dat iemand met woonplaatsen indruk denkt te maken zegt meer over jou dan over haar.quote:Op zondag 23 december 2007 04:50 schreef cortesa het volgende:
hahahahaha selene en amanda proberen allebei krampachtig indruk te maken op die gast.selene moest r toch f f ingooien dat ze op ibiza gewoond heeft,al was t tot r 7de jaar,maar dat zegt ze er niet bij,,zielig kind
gok 5 minutenquote:Op zondag 23 december 2007 04:52 schreef mootie het volgende:
Zal me niks verbazen als de auto met Huub zo komt voorrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |