quote:Op zondag 23 december 2007 04:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia heeft buiten het roddelen heel veel gejankt. En Dennis heeft buiten het neuken van Nadia extreem veel in de spiegel gekeken en wax in zijn haren gesmeerd.

Lees mijn bericht nogmaals dan snap je misschien wat ik bedoelde over die mr.Qquote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord: Wie is populair geworden na DGK?

Nadia is in gesprek met TMF en als dat doorgaat dan zou dat een goede stap kunnen zijn naar later nog meerquote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]

Hoe gaat het met je topic over de sex van Huub en Hedda?quote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]

quote:Op zondag 23 december 2007 04:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Nadia is in gesprek met TMF en als dat doorgaat dan zou dat een goede stap kunnen zijn naar later nog meer

Niemand, daar is iedereen het hier over eens, en dat beweert ook niemand. Dus geen reden om te schreeuwen...quote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef 64-Bitch het volgende:

Open er een topic over en laten we proberen hier on topic te blijven.quote:Op zondag 23 december 2007 04:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zo was Nena ook erg succesvol in het belspelletje bij RTL.
En Nadia is in gesprek met..... tsja...het is me wat! En hoe is het met de rest van de overige 14 miljonairs?

Wie schreeuwt er dan in jouw illusie?quote:Op zondag 23 december 2007 04:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niemand, daar is iedereen het hier over eens, en dat beweert ook niemand. Dus geen reden om te schreeuwen...

Start er maar een topic over, kap eens met dat irritante offtopic gedramquote:Op zondag 23 december 2007 04:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zo was Nena ook erg 'succesvol' in het belspelletje bij RTL.
En Nadia is in gesprek met..... tsja...het is me wat! En hoe is het met de rest van de overige 14 miljonairs?

Kan je zelf toch lezen...maar leuke poging om naar randzaken uit te wijken als je klem geluld wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je topic over de sex van Huub en Hedda?

Juist jaquote:Op zondag 23 december 2007 04:41 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Kan je zelf toch lezen...maar leuke poging om naar randzaken uit te wijken als je klem geluld wordt.

De 'lange danser' (bij Selene in de jacuzzi) werd albenauwdquote:Op zondag 23 december 2007 04:40 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar mag Quinten niet weg voordat Huub thuis is.

hij zit met zijn mond vol tanden?quote:Op zondag 23 december 2007 04:37 schreef 64-Bitch het volgende:
Die simpele ziel in de Jacuzzi wacht met smart op de tong van Selene!

denk dat brian straks weer tegen amanda gaat preken dat ze gedronken heeft, haar 3 glazen water laat drinken en haar dan aftuigd onder de douchequote:Op zondag 23 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Brian straks weer helemaal euforisch is en gaat vertellen over de TALLOZE meisjes die hem aandacht gaven.

Ik zie daar geen vraag staan, zelfs geen enkele vraagteken...maak nie uit hurrrr!quote:Op zondag 23 december 2007 04:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Juist jaEr zijn in dat topic nog vele vragen door jou onbeantwoord gebleven, dus ga je daar even vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |