Was dat maar waar, dan zouden de scripts niet zo heel erg zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 04:18 schreef 64-Bitch het volgende:
Ja en voor de rest zijn het steengoede "acteurs"
Die kost veel meer dan 6 miljoen. Wat denk je dat een Brad Pitt krijgt? Die komt voor 6 miljoen zn nest niet uit.quote:Op zondag 23 december 2007 04:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
En dus? Geloof je niet dat een topfilm gemiddel 6 miljoen kost in Hollywood?Ja idd miljoen.
Tsja een gesprek met Dennix is bij voorbaat al lachewekkend. Ik mail 3x per week met Selene er voor haar ligt er geen script klaar iig. Haar enige opdracht was wrijving te veroorzaken tussen Dennix en Nadia. Die missie was binnen 1 uur voltooid.quote:Op zondag 23 december 2007 04:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan zouden de scripts niet zo heel erg zijn.
Soms krijgen ze ook "advies" van de redaktie wat ze precies kunnen zeggen tijdens stemmingen etc, dat zijn meestal one-liners die het goed doen in de montage voor de tv uitzending. Het is wel eens gebeurd dat iemand z`n one-linertje vergeten was (Amanda). En Nadia was al helemaal een ramp, die had in het begin altijd een grote glimlach op haar gezicht tijdens de ruzies met Dennix
Of de special effects, dat zijn meestal grote bedrijven die daar voor ingehuurd worden met vele honderden man personeel. Dus een beetje topfilm is al snel zo`n 30 miljoen euro kwijt aan special effects.quote:Op zondag 23 december 2007 04:24 schreef mootie het volgende:
Die kost veel meer dan 6 miljoen. Wat denk je dat een Brad Pitt krijgt? Die komt voor 6 miljoen zn nest niet uit.
Mr.Q heeft DGK niet nodig, die is populair genoeg irl, hij hoeft ook niet te blijven als gastspeler want zijn agenda staat bomvol. Amanda zei hem dat het een eer was voro hem als hij mocht blijven slapen, en hij werd er niet warm of koud van. Beetje triest ook wel als iemand dat inderdaad een eer zou vinden.quote:Op zondag 23 december 2007 04:24 schreef BsJanssen het volgende:
nou.. laat Huub ff snel thuiskomen zodat we dat tv moment ook maar weer hebben afgesloten dan kan Quintin ook weer naar huis! Die wil volgens mij gewoon plaatjes draaien en verder niets...
Lees mijn edit: 600 miljoen.quote:Op zondag 23 december 2007 04:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kost veel meer dan 6 miljoen. Wat denk je dat een Brad Pitt krijgt? Die komt voor 6 miljoen zn nest niet uit.
Wist je dat we hier in de COS zitten en het DGK-subforum elders riant ruimte biedt voor discussie's. Heb begint mij een beetje storend te worden hierop te blijven doorgaan in de COS. Hopelijk kan een modje heel vriendelijk de weg wijzen naar betere plaatsen voor achtergrond-gesprekken.quote:Op zondag 23 december 2007 04:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
En dus? Geloof je niet dat een topfilm gemiddel 6 miljoen kost in Hollywood?Ja idd miljoen.
Edit 600 miljoen
Vertel me: wie is er uberhaupt "populair" geworden NA de Gouden Kooi? Of ik mis heel veel, of het is gewoon NIEMAND!quote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mr.Q heeft DGK niet nodig, die is populair genoeg irl, hij hoeft ook niet te blijven als gastspeler want zijn agenda staat bomvol. Amanda zei hem dat het een eer was voro hem als hij mocht blijven slapen, en hij werd er niet warm of koud van. Beetje triest ook wel als iemand dat inderdaad een eer zou vinden.
Hoe lang volg je DGK al "actief" als ik vragen mag?quote:Op zondag 23 december 2007 04:27 schreef 64-Bitch het volgende:
Tsja een gesprek met Dennix is bij voorbaat al lachewekkend. Ik mail 3x per week met Selene er voor haar ligt er geen script klaar iig. Haar enige opdracht was wrijving te veroorzaken tussen Dennix en Nadia. Die missie was binnen 1 uur voltooid.
Ja daaaaaag......... jij zit iedereen hier terecht te wijzen. Niet mijn fout als je met allemaal niet kloppende dingen komt.quote:Op zondag 23 december 2007 04:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Pffff mevrouw die overal alles van weet. Nu weten we het wel!
Sinds December 2006.quote:Op zondag 23 december 2007 04:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe lang volg je DGK al "actief" als ik vragen mag?
Selene heeft tot nu toe niet echt een script nodig gehad, gewoon af en toe een kleine instructie van de redaktie. Ze heeft dan ook weinig gedaan in dat huis buiten roddelen.
Gelukkig was wel zeer overduidelijk te zien dat Lieke aan het acteren was en dat ze een tv-moment moest scoren. Nu geloof ik haar veel beter op andere momenten want anders zou ze op die momenten een briljante actrice zijnquote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mr.Q heeft DGK niet nodig, die is populair genoeg irl, hij hoeft ook niet te blijven als gastspeler want zijn agenda staat bomvol. Amanda zei hem dat het een eer was voro hem als hij mocht blijven slapen, en hij werd er niet warm of koud van. Beetje triest ook wel als iemand dat inderdaad een eer zou vinden.
Bedoel dus dat hij geen extra aandacht voor zijn muziek nodig heeft via dit programma.quote:Op zondag 23 december 2007 04:29 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Vertel me: wie is er uberhaupt "populair" geworden NA de Gouden Kooi? Of ik mis heel veel, of het is gewoon NIEMAND!
Wat klopt er dan niet lieverd? Buiten dat typefout van een miljoen / miljard....het enige waar je nu al 2 pagina's over zeurt!quote:Op zondag 23 december 2007 04:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaaag......... jij zit iedereen hier terecht te wijzen. Niet mijn fout als je met allemaal niet kloppende dingen komt.
Geef nu eens antwoord: Wie is populair geworden na DGK?quote:Op zondag 23 december 2007 04:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoel dus dat hij geen extra aandacht voor zijn muziek nodig heeft via dit programma.
Nadia heeft buiten het roddelen heel veel gejankt. En Dennis heeft buiten het neuken van Nadia extreem veel in de spiegel gekeken en wax in zijn haren gesmeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 04:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Sinds December 2006.
Wat heeft Nadia gedaan buiten roddelen?
nog betere vraag: What the hell heeft Dennix uberhaupt uitgespookt naast het neuken van Nadia?
Dennix en Nadia zijn dan ook niet voor niets getoneelhaakt door de redaktie, die hebben 6 maanden niets gedaan met uitzondering van hun ruzie tijdens de laatste weken.quote:Op zondag 23 december 2007 04:32 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat heeft Nadia gedaan buiten roddelen?
nog betere vraag: What the hell heeft Dennix uberhaupt uitgespookt naast het neuken van Nadia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |