Vind maar eens een dekseltje dat op potje Lieke pastquote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klinkt allemaal erg geforceerd tussen Lieke en Quinten...kansloze actie ik zeg het jullie

Precies.quote:Op zondag 23 december 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Dit is mijn probleem ...... <even wachten, camera draait> ..... <OK, dank je> ........ Lieke ik heb een probleem"
Lieke : "Hoezo"
Japio : "Ik had Huub beloofd het in de gaten te houden ..... ik heb hem gebeld ....."
Lieke speelt de act mee ...... Veel te gemaakt , niet echt meer.
[ afbeelding ]

echt wel.quote:Op zondag 23 december 2007 03:46 schreef Kinga het volgende:
Lieke doet NU dus nep.....
acteren acteren acteren!!!!

Amanda heeft er zelf aan meegewerktquote:Op zondag 23 december 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Scene 14.3 : "Amanda, moet je horen. Japio moest Huub bellen .... Hou haar in de gaten ......"
[ afbeelding ]

"gescript gesprekje" .....hou eens op met dat scriptobsessie aub!quote:Op zondag 23 december 2007 03:48 schreef Kinga het volgende:
Ow, gescript gesprekje met Amanda ook nog ff.....

Alsjeblieft zeg, als je het na vanavond nóg niet geloofd.quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
"gescript gesprekje" .....hou eens op met dat scriptobsessie aub!

ja man damm wat overduidelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 03:46 schreef Kinga het volgende:
Lieke doet NU dus nep.....
acteren acteren acteren!!!!

Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 23 december 2007 03:48 schreef Kinga het volgende:
Lieke je kerstbonus is binnen hoor.

quote:Op zondag 23 december 2007 03:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, als je het na vanavond nóg niet geloofd.

Lees mijn edit even.quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Maar je draait wel een beetje erg door met script dit script dat. Alsof elke stap of gesrpek of reactie in die villa "gescript is"...gimme a break! De beste hollywood acteurs zouden niet eens een script van 24 uur kunnen onthouden.

Sorry, Uw verzoek wordt niet ingewilligd .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
"gescript gesprekje" .....hou eens op met dat scriptobsessie aub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |