Vind maar eens een dekseltje dat op potje Lieke pastquote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klinkt allemaal erg geforceerd tussen Lieke en Quinten...kansloze actie ik zeg het jullie

Precies.quote:Op zondag 23 december 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Dit is mijn probleem ...... <even wachten, camera draait> ..... <OK, dank je> ........ Lieke ik heb een probleem"
Lieke : "Hoezo"
Japio : "Ik had Huub beloofd het in de gaten te houden ..... ik heb hem gebeld ....."
Lieke speelt de act mee ...... Veel te gemaakt , niet echt meer.
[ afbeelding ]

echt wel.quote:Op zondag 23 december 2007 03:46 schreef Kinga het volgende:
Lieke doet NU dus nep.....
acteren acteren acteren!!!!

Amanda heeft er zelf aan meegewerktquote:Op zondag 23 december 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Scene 14.3 : "Amanda, moet je horen. Japio moest Huub bellen .... Hou haar in de gaten ......"
[ afbeelding ]

"gescript gesprekje" .....hou eens op met dat scriptobsessie aub!quote:Op zondag 23 december 2007 03:48 schreef Kinga het volgende:
Ow, gescript gesprekje met Amanda ook nog ff.....

Alsjeblieft zeg, als je het na vanavond nóg niet geloofd.quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
"gescript gesprekje" .....hou eens op met dat scriptobsessie aub!

ja man damm wat overduidelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 03:46 schreef Kinga het volgende:
Lieke doet NU dus nep.....
acteren acteren acteren!!!!

Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 23 december 2007 03:48 schreef Kinga het volgende:
Lieke je kerstbonus is binnen hoor.

quote:Op zondag 23 december 2007 03:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, als je het na vanavond nóg niet geloofd.

Lees mijn edit even.quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Maar je draait wel een beetje erg door met script dit script dat. Alsof elke stap of gesrpek of reactie in die villa "gescript is"...gimme a break! De beste hollywood acteurs zouden niet eens een script van 24 uur kunnen onthouden.

Sorry, Uw verzoek wordt niet ingewilligd .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]

welke site is dat?quote:Op zondag 23 december 2007 03:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb zijn agenda op zijn site al gecheckt... no way dat hij gastspeler wordt.

Had liever Hans Teeuwen in die rol gezien daarquote:Op zondag 23 december 2007 03:49 schreef 64-Bitch het volgende:
Jaap is echt de hofnar van de Gouden Kooi.

Als je gelooft in sprookjes zit je hier niet goedquote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]

De redactie moet Jaap even van zijn "tv momentje" obsessie afhelpen!quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wie wil er blijven slapen"
Lieke : "Het is niets ieders missie om te blijven slapen"
Japio : "Maar dat is toch leuk voor de TV"
[ afbeelding ]

Gimme a break plse.... Nogmaals geen ervaren Hollywood acteur die een script van 24 uur kan afwerken ,,,,als jij dat wel geloofd ben jij degene die in sprookjes geloofd.quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je gelooft in sprookjes zit je hier niet goed

Hij lijkt helemaal niet op ET, hij heeft alleen maar een teveel aan tandvlees dat is allesquote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef 64-Bitch het volgende:
Ojee ET gaat Selene masseren.

De "TV momentjes" worden maandelijks afgerekend (harde euri), de teller wordt bijgehouden door iemand die Japio aanspreekt met 'De Accountant' ......quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De redactie moet Jaap even van zijn "tv momentje" obsessie afhelpen!

Het is ook niet 24/7 he. En het is niet dat ze regels uit hun hoofd leren. Gewoon hier en daar wat cues en voorzetjes, de rest moeten ze improviseren...quote:Op zondag 23 december 2007 03:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Gimme a break plse.... Nogmaals geen ervaren Hollywood acteur die een script van 24 uur kan afwerken ,,,,als jij dat wel geloofd ben jij degene die in sprookjes geloofd.

Dat is E.T. niet, dat is Blokjequote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef 64-Bitch het volgende:
Ojee ET gaat Selene masseren.

juist...quote:Op zondag 23 december 2007 04:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is ook niet 24/7 he. En het is niet dat ze regels uit hun hoofd leren. Gewoon hier en daar wat cues en voorzetjes, de rest moeten ze improviseren...

Geloof je dat écht?quote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
juist...
Maar Lieke wist echt niet van te voren dat Jaap Huub moest bellen, dus haar reactie was behoorlijk puur.

Ja dat was echt, Lieke is nog niet eens naar achteren geweest vandaag dus hoe zou ze uberhaupt ervan weten? En als deze reactie gespeeld is moet ze dit jaar nog de Golden Tulip Movie award krijgen.quote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof je dat écht?
Ik weet bijna zeker dat ze het al wist, net zoals ze wist dat ze vanavond met Q moest gaan zoenen.

Dingen kunnen daar verrassend zijn maar ze zitten er nu al zolang, ze gaan de gebeurtenissen herkennen en ze weten hoe ze erop in moeten spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof je dat écht?
Ik weet bijna zeker dat ze het al wist, net zoals ze wist dat ze vanavond met Q moest gaan zoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |