En Bryan Adamsquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef wdn het volgende:
Wat een rotkop heeft die Alice Cooper toch
Ken der maar 1 die erger is en dat is Gary Moore
En toch heeft zo'n overdreven rotkop wat.quote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef wdn het volgende:
Wat een rotkop heeft die Alice Cooper toch
Ken der maar 1 die erger is en dat is Gary Moore
Ik ken (helaas) alleen de bekende nummers van die man. In 1990 stond ik met m'n neon-armbandje en L.A. Gears m'n longen uit m'n lijf te gillen voor new kids on the blockquote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef wdn het volgende:
Gary Moore ooit live gezien?? Ik wel ergens 1990 ofzo in Kerkrade. Ik heb veel gitaristen gezien maar hij kan me gitaar spelen dat is niet meer van deze wereld
Idd, al 6 jaar verneukt hij de aflevering op ouderjaarsavondquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef golfer het volgende:
Die irritante Pierre Wind mag van mij wel opzouten.
Heaumeau.quote:
Ken der wel veel via Van Morrison en via Princequote:Op maandag 31 december 2007 20:14 schreef wdn het volgende:
Mochten jullie er ooit tegenaan lopen:
Xpectation album (2003)
Released only to NPG MUSIC CLUB members !
Tracklist :
1. Xhalation
2. Xcogitate
3. Xemplify
4. Xpectation
5. Xotica
6. Xegenous
7. Xpand
8. Xosphere
9. Xpedition
Credits :
Candy Dulfer ...acoustic and electric saxophone
John Blackwell ...drums
Vanessa Mae ...violin
Prince ...keyboards and guitar
Rhonda Smith ...bass
Silence ...itself
Hier speelt ze wondermooi op de sax
En Vanessa Mae geweldig op viool.
jah is volgens mij in San Fransisco ofzo, er tussen door zit nog een ander nummer, maar daar kan ik zo snel niet opkomen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:23 schreef wdn het volgende:
Moondance
1995 was dat?
edit: nope 1994![]()
Heb ik hier ook liggen.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Golfer zapt precies op het moment dat zijn favoriete band komt naar Paul de Leeuw
quote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Van Velzen is zo klein dat ie recht in het kruis van Candy keek
Hell yes.quote:
Maar heeft de video natuurlijk wel lekker mee aan het snorren om het later nog even op m'n gemak te kunnen zien.quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Golfer zapt precies op het moment dat zijn favoriete band komt naar Paul de Leeuw
Okquote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar heeft de video natuurlijk wel lekker mee aan het snorren om het later nog even op m'n gemak te kunnen zien.
Die uithaal even voor 3:00, waanzinnig goed! Wat een strot.quote:Op maandag 31 december 2007 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hell yes.
Heerlijke plaat. Geweldige meid toendertijd (later werd het wat minder met haar).
Het hele album is geweldig trouwens.
En DAAR was ik bij Arcee![]()
verdomme. 2 secondes en de rillingen lopen weer over mijn rug
Doe mij maar Nothing Else Matters.quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef wdn het volgende:
OneBeste anti-oorlog plaat ooit.
Veel beter dan One van u2
Hmmmmquote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die uithaal rond 3:00, waanzinnig goed! Wat een strot.
Rotterdam speelde ze 2 uur zonder NEM te spelen,quote:
Doe maar Trapped Under Icequote:
Ja, daar hadden we de nummer 1 toch al gehad?quote:Op maandag 31 december 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik tel maar weer even verder af met de top2000 a gogo op Ned3 nu.
nee Leo Blokhuis telt nogmaals af vanaf 10quote:Op maandag 31 december 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we de nummer 1 toch al gehad?
Shit, en ik let niet op.quote:Op maandag 31 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
nee Leo Blokhuis telt nogmaals af vanaf 10, met verhalen bij de nummers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |