HEERSCH!quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Zotheid het volgende:
Ruben en Kees en Martijn
Die mochten de koningen zijn!
Niet de goede dus, maar deze is ook best geinigquote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor KvK... request van FOK!ker?
Met een trap in de ballen zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe Nederlandstalige single van de Editors?
quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Zotheid het volgende:
Ruben en Kees en Martijn
Die mochten de koningen zijn!
Mja, dat zou ik dan óók weer niet helemaal de bedoeling vinden. Vind Stenders een prima dj.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Impry het volgende:
Ja, benieuwd hoe Stenders Eetvermaak hierna gaat worden, zou best nog wel eens anders kunnen zijn
Die weten niet eens dat er een webcam aanstaat volgens mijquote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MariaMena het volgende:
Die twee zoutzakken op 12 uur.. jemig?!
Ja, jammer dat ze deze draaien en niet die van mij... Maar je kunt niet alles hebben, komt misschien nog wel.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik wou me open blikje cola pakken, maar ik pakte per ongeluk deo![]()
![]()
Lekker sterk ja...quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
![]()
*proest*quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg al een fax.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik open de nieuwe wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop