en snel graagquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dat er maar geneukt mag worden![]()
Los van de verrotte karakters vind ik Selene een lekker ding om te zien en Amanda TOTAAL niet.quote:
En bruut een beetjequote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dat er maar geneukt mag worden![]()
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatjequote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
Lieke zegt: "Ik neem Quinten wel mee"
[ afbeelding ]
nou ik hoop dat huubje geen ruzie gaat zoeken met quintenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
hou op hoor......quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
die zou ik ook zo mee nemenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
ooowkeeee!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Quintin, de DJ van pronstars, die ook was gehuurd door DOB. Lieke viel toen al op hem .......
[ afbeelding ]
ja dat gaat nog wel effe duren voordan onze quinten hem erin mag hangen bij Lieke,quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatje
Beetje Mitch-type ....quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Oranje jasje is een mooierd, maar niet mijn type..
Tuurlijk... zeg het eens in zijn gezichtquote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
Nou nou......quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op met je smerige vooroordelen!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Carlaa het volgende:
jeetje.. die ene is meer neus dan hoofd
hé jongen kom op kappen nou..........quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op met je smerige vooroordelen!
wat drinkt ze?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of de mannen mee in de jacuzzie gaan
mis ik weer van alles!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
Doe mij die eerste maar.. de rest mogen jullie houden.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
"jodenhoer" was quote van je held Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou......
Jodenhoer en nigger vind ik ook niet echt getuigen van hmmmm genuanceerd posten.
Al maandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |