Ja, maar nu sla je aan het speculeren. Er is geen enkel bewijs dat dit zo is. Dus ik vraag me toch af wat het voorspellen van de mensen in de gevarenzone dan voor zin heeft als je daar toch geen zekerheid over kunt krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat het geheel willekeurig was: Bas was (ik weet dat ik ongeveer de enige hierin ben, maargoed) keigoed om in Brabantse termen te spreken en kan gewoon niet geloven dat hij het éénnaminste stemmen heeft gehad. Het moet wel een Asnat of Mirjam zijn geweest die eigenlijk naast Sandy had moeten staan, kan niet anders.
Sandy was een van de besten en ik kan gewoon niet geloven dat zij het minste aantal stemmen heeft gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat het geheel willekeurig was: Bas was (ik weet dat ik ongeveer de enige hierin ben, maargoed) keigoed om in Brabantse termen te spreken en kan gewoon niet geloven dat hij het éénnaminste stemmen heeft gehad. Het moet wel een Asnat of Mirjam zijn geweest die eigenlijk naast Sandy had moeten staan, kan niet anders.
Bas keigoedquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik meld me ook nog. Maar hij moet volgende week wel even iets moois gaan zingen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige behalve sbientje die Bas goed vond dan? Hmm. Nouja, ik ben fan iig.
Nee.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige behalve sbientje die Bas goed vond dan?
het ijs gezakt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef Rekkie het volgende:
Is Floortje door?
Nou kijk dan maar niet in dat top-12 topicquote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat we dit jaar compleet van mening verschilden itt IDO3.
Paul de Leeuw maar volgende week BVO?quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef BVO het volgende:
Ik ben echt heel boos.
* shiNinG_staR gekeken heeftquote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou kijk dan maar niet in dat top-12 topic.
Ellenquote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
* shiNinG_staR gekeken heeft
Oh wat doe je, je wansmaak!
Een klein beetjequote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ellen!
Maak ik het zo weer een beetje goed?
Idd, het was niet echt een liedje waarin je kon laten zien hoe mooi je kan zingen, meer een grappig nummer zoals de jury al zei.. Volgende keer gewoon een mooi liedjequote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik meld me ook nog. Maar hij moet volgende week wel even iets moois gaan zingen. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |