quote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh is toch altijd een kwaliteit van Taylor om terugtekomen ook al staat hij bijna de hele wedstrijd achter...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef nightfall het volgende:
.. ik blijf erbij,. taylor wandelt hoe dan ook weer de finale in en word langzaamaan steeds sterker en in de finale is ie opppermachtig.
Zoals vorig jaarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef nightfall het volgende:
.. ik blijf erbij,. taylor wandelt hoe dan ook weer de finale in en word langzaamaan steeds sterker en in de finale is ie opppermachtig.
Zou een mooie matchup zijn tegen Taylor, was 2 jaar geleden toch een fantastische halve finalequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Haha, je laat iemand die net 160 heeft uitgegooid echt niet even voor de wedstrijd gooien, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef wormwood het volgende:
Is Taylor nou gewoon een psychologisch spelletje aan het spelen ofzo?
Drie wedstrijden op rij tot het gaatje spelen en pas op het eind de tegenstander afmaken zoals we van Taylor gewend zijn. Lijkt me eerder bewuste tactiek dan dat Taylor het echt moeilijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij laat bewust twee tegenstanders aanleggen voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef wormwood het volgende:
Is Taylor nou gewoon een psychologisch spelletje aan het spelen ofzo?
Drie wedstrijden op rij tot het gaatje spelen en pas op het eind de tegenstander afmaken zoals we van Taylor gewend zijn. Lijkt me eerder bewuste tactiek dan dat Taylor het echt moeilijk heeft.
Dat misschien niet. Maar het is natuurlijk wel bizar om te zien hoe "slecht" die in het begin speelt en pas op het einde echt goed gaat gooien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, hij laat bewust twee tegenstanders aanleggen voor de wedstrijd
Die heeft verloren. Lees die spoilers dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
Wat is dat voor gedoe met al die spoilers hier?
En ik lees niks over Scholten hier. Is da tniet doorgegaan ofzo?
Ja, die spoilers vind ik ook raar (alleen omdat Sport1 5 minuten achterloopt).quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
Engelse tijd, dus tel er een uurtje bij op.quote:Friday 28th December 2007 (6 x Third Round)
1pm: Kirk Shepherd v Barrie Bates
2.20pm: Adrian Lewis v Tony Eccles
3.40pm: James Wade v Mark Dudbridge
7pm: Peter Manley v Jan van der Rassel
8.20pm: Raymond van Barneveld v Kevin Painter
9.40pm: Alex Roy v John Part
Moeilijk hé spoilers even aanklikken...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
weet ik ook niet precies,. ik heb zattoo gedownload, en dan kun je dsf online kijken,. maar ik wacht nog op me'n loginquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
wat op D:SF is .. is dat wel 'echt' live ?
Het is live blijkbaar. Ze zijn vriendjes met sport1 - dsf kan ik echter wel gratis krijgen via schotelquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef nightfall het volgende:
[..]
weet ik ook niet precies,. ik heb zattoo gedownload, en dan kun je dsf online kijken,. maar ik wacht nog op me'n login
jepquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
is die van der Rassel een nederlander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |