Ik dacht meer :Gisteren ontkleedde ik me voor NL, vanavond voor jouquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb al een mooie openingszin:
Heey, ken ik jou niet ergens van.
Als ik zeker zou weten dat ik succes zou hebben zou ik het trouwens wel zo doen.quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht meer :Gisteren ontkleedde ik me voor NL, vanavond voor jou
Je kan der ook een kwartje geven, zodat ze naar huis kan bellen, omdat ze niet thuis slaapt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb al een mooie openingszin:
Heey, ken ik jou niet ergens van. [afbeelding]
Onze ouders waren erg orgineel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Martijns all over the place!
Dat kwartje kan dan beter naar SR.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kan der ook een kwartje geven, zodat ze naar huis kan bellen, omdat ze niet thuis slaapt...
Dat schijnt niet zo`n pretje te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan niemand koelvloeistof ín die Coen gieten? [afbeelding]
Rustig aan, hè Hansquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Hij staat nu aan de zwitserse grens, misschien nemen ze zijn water in beslagquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan niemand koelvloeistof ín die Coen gieten?
Cheers, * wijn drinkt *.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Welk jaar allemaal!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onze ouders waren erg orgineel. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |