Ze staat om de hoek voor je... Nog een keer in de korte broek er naar toe en je hebt zo aandacht....quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Zotheid het volgende:
Leuk meisje, met die paarse sjaal. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef MadSteven het volgende:
Fijn om te horen dat ik niet de enige postbode ben overigens [afbeelding]
Dat dacht ik dus zelf ook al.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze staat om de hoek voor je... Nog een keer in de korte broek er naar toe en je hebt zo aandacht....
Als je de enige was had je het wel heel erg drukquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef MadSteven het volgende:
Fijn om te horen dat ik niet de enige postbode ben overigens
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze staat om de hoek voor je... Nog een keer in de korte broek er naar toe en je hebt zo aandacht....
Ik dacht meer :Gisteren ontkleedde ik me voor NL, vanavond voor jouquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb al een mooie openingszin:
Heey, ken ik jou niet ergens van.
Als ik zeker zou weten dat ik succes zou hebben zou ik het trouwens wel zo doen.quote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht meer :Gisteren ontkleedde ik me voor NL, vanavond voor jou
Je kan der ook een kwartje geven, zodat ze naar huis kan bellen, omdat ze niet thuis slaapt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb al een mooie openingszin:
Heey, ken ik jou niet ergens van. [afbeelding]
Onze ouders waren erg orgineel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Martijns all over the place!
Dat kwartje kan dan beter naar SR.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kan der ook een kwartje geven, zodat ze naar huis kan bellen, omdat ze niet thuis slaapt...
Dat schijnt niet zo`n pretje te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan niemand koelvloeistof ín die Coen gieten? [afbeelding]
Rustig aan, hè Hansquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Hij staat nu aan de zwitserse grens, misschien nemen ze zijn water in beslagquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan niemand koelvloeistof ín die Coen gieten?
Cheers, * wijn drinkt *.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Welk jaar allemaal!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onze ouders waren erg orgineel. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |